Søta Skrevet 24. juni 2005 #21 Skrevet 24. juni 2005 Jeg har pyntet og satt bordene på plass - helt alene i brudekjolen.. tok bare en genser over så den ikke skulle bli stygg! Det var stress - noen av gjestene var der alt, men ingen hjalp til! Ja jeg var stressa! Borddekking skal skje god tid i forveien i mitt bryllup!
Søta Skrevet 26. juni 2005 #23 Skrevet 26. juni 2005 Så hadde jeg et mareritt til i natt - nå begynner det kanskje å nære seg... Drømte at jeg, brudepikene, mamma, pappa, forlover og sikkert mange flere stod på en parkeringsplass.. Her kledde brudepikene seg i et skujl - dog ikke i kjolene jeg har sydd - men i noen lyseblå fæle kjoler! I tillegg hadde vi glemt å gi han som skulle filme videokameraet og fotoapparate - det var 15 min igjen til vielsen... Etterhvert oppdaget vi også at vi ikke hadde hentet blomstene.. Og kurvene til jentene med roseblader hadde vi rett og slett glemt å ordne... Pappa kjørte avsted til blomsterbutikken - med beskjed om å kjøpe 2x 10 roser - som jentene kunne dra bladene av når de gikk oppover :oops: Så våknet jeg heldigvis ja... Skjønner at bryllupet næremer seg - og at all planleggingen tar på Finner iallefall ut at det er mye å tenke på... får bare håpe at ting går bedre enn marerittene tilsier...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå