Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom tilfeldig over en side på nett der noen skriver om diverse musikk-ting. Greit nok det, men plutselig skriver noen dette da de midt i "musikk-diskusjonen" begynner å diskutere mat:

Sitat

Som ei klok dame sa " Mitt favoritt Irish-øyeblikk er en gang jeg stod i kø for å bestille. Ei litt usympatisk, jålete fremmedelement av ei bøs dame som helt sikkert ikke var fra denne byen bestilte seg biff og skulle ha den «medium minus». Bjørgs kontante svar var: «Den blir vel som den blir’vel». Bjørg lover ikke noe hun ikke kan holde." Det gjør ikke (bandet) heller.

Her har dere et klipp av ei ny låt. Resten hører dere live på (stedet) 28. Desember!

Ville noen reagert på det hvis noen skrev noe sånn? Er ikke det litt uhøflig å skrive om folk? En ting er at folk er så lite sympatiske, men så syns jeg det så så dumt ut at noen mente at det bare var denne Bjørg som kunne lage biff. God service. :ironi: 

Anonymkode: 69bef...f88

Videoannonse
Annonse
Gjest Skogrose
Skrevet

Altså, hæ? Dette skjønte jeg ingenting av.

Gjest N-Nøff
Skrevet

Jeg skjønner faktisk ingenting. HVEM er Bjørg? Bøs? Minus? Og hvilket band? Fir meg er Bjørg så anonymisert at det ikke er et problem.

Skrevet
1 minutt siden, Neinøff skrev:

Jeg skjønner faktisk ingenting. HVEM er Bjørg? Bøs? Minus? Og hvilket band? Fir meg er Bjørg så anonymisert at det ikke er et problem.

Vet ikke, men de skriver sånn og syns det er ganske kvalmt å skrive sånn. Ikke så veldig høflig av de som skriver det eller av denne Bjørg. 

Gjest N-Nøff
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke, men de skriver sånn og syns det er ganske kvalmt å skrive sånn. Ikke så veldig høflig av de som skriver det eller av denne Bjørg. 

Helt ufordragelig:briller:

Skrevet
9 minutter siden, Neinøff skrev:

Helt ufordragelig:briller:

Og stakkars «Bjørg». Lett å finne ut om hvem det er og hvor denne Bjørg bor. Og ut i fra det så finner man lett ut av hvem denne påståtte usympatiske dama er (i følge gjestene på puben som skrivet sånn). Sikkert greit å tenke litt lenger enn som så... 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...