Gå til innhold

Ting du ser på som du er litt flau over...

Anbefalte innlegg

Skrevet
24 minutter siden, Papirfly skrev:

De jeg kjenner på min alder, ser på amerikanske spenningsserier. Jeg foretrekker «Der ingen skulle tro at nokon kunne bu». :icon_lol:

Samme her!:laugh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Home and Away, tar opp slik at jeg ikke skal gå glipp av noe. Det verste er at mannen min, som ertet meg for å se på serien, har begynt å se på også.  :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg gidder å være flau, men jeg bryr meg tydeligvis om hva andre mener om meg :P

The vampire diaries. Den er litt teit og fjortiss, men jeg liker den godt.

Tore på sporet er også litt flaut, men veldig koselig.

Jeg pleier heller ikke å fortelle at jeg liker å se på Say yes to the dress, Supersize vs superskinny, Åndenes makt eller at jeg har synes at Paradise hotel har vært gøy å se på noen sesonger :rodme:

• Liker 2
Skrevet

Vel, når mine venner snakker om at de ikke skjønner hva som er greien med realityprogram eller hvorfor folk ser på det, så må jeg trå frem og si; I love it! 😁

Skrevet

Jersey shore, paradise hotel og ex on the beach..

Anonymkode: e65a2...1df

Skrevet

Ikke noe på tv, men på YouTube så finner jeg meg ofte på sånne kanaler hvor de klemmer kviser, og på kanalene til noen av disse poppis youtuberne som har ett mye yngre publikum, f.eks Zoella.

Anonymkode: ffce1...eec

Skrevet (endret)

Programmer om menn som overlever i Alaska, på ymse kanaler. også folk som må overleve i 2 uker uten noe som helst av redskap, mat eller vann. Har lært mye feks: hvordan man lager fiskesnøre av trefiber og fiskekrok av torner. Jeg kan se på dette en hel helg... 

Endret av lille humla
  • Liker 2
Skrevet

Det må være "bachelor in paradise":alice:

• Liker 1
Skrevet

Alle programmene i bachelor-serien fra USA, de prater jeg ikke så høyt om. Say Yes to the dress, og 90 days to wed - before the 90 days. Og bloggerne. 

Jeg ser visst bare på ting jeg ikke tør å stå for! 

Anonymkode: 86635...47f

Skrevet

Svenske hollywoodfruer :fnise:

• Liker 1
Skrevet

The bachelor/bachelorette/bachelor in paradise kanskje? Jeg er egentlig ikke flau over det da :fnise: sier det høyt liksom. Men burde kanskje vært det? Jaja, jeg elsker det!

Skrevet

Jeg må se kongen av Queens hver dag. Jeg skal ikke ta opp, men skal se på det akkurat når det går. Alle fire gangene. Har sett på det i ti år, og sikkert sett alle episodene flere ganger. Like gøy hver dag. 

• Liker 1
Skrevet

Bondi Beach :fnise:

Anonymkode: a0cb9...bc6

Skrevet

Ikke så mye nå. Gir litt faen og er ikke redd for å si jeg ser på Hollywoodfruer, Paradis Hotel, Ullared osv.

Men jeg synes det var flaut at jeg så på I gode og onde dager på ungdomsskolen og VGS 🙊🙊 Alle synes det var skikkelig teit program, så jeg turte ikke å si jeg så på det.

Skrevet (endret)
40 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Ikke så mye nå. Gir litt faen og er ikke redd for å si jeg ser på Hollywoodfruer, Paradis Hotel, Ullared osv.

Men jeg synes det var flaut at jeg så på I gode og onde dager på ungdomsskolen og VGS 🙊🙊 Alle synes det var skikkelig teit program, så jeg turte ikke å si jeg så på det.

Håhå, days if our lives så jeg også på på ungdomsskolen og vgs! Sånn fra 97-2002 ca. Ikke sett det siden vgs. Jeg digget den serien, haha. Så mye rart som skjedde, manusforfatterne hadde fantasien i orden ihvertfall! :hoho: Lurer på om den serien fortsatt går i USA. Den har vel gått i over 50 år. I Norge går den vel på tv6 og ligger vel fortsatt noen år bak USA? Vet ikke om jeg har den kanalen en gang. 

Jeg var litt flau over å se på Cæsar da det gikk, men nå ser jeg stort sett bare farmen, norske talenter, hver gang vi møtes, nyhetene og av og til 4 stjerners middag og det er jeg ikke flau over. :) 

Endret av Salka
Skrevet

Dr,. Phil og kakekrigen. Luksusfellen. 

Anonymkode: 4efc0...387

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dr,. Phil og kakekrigen. Luksusfellen. 

Og say yes to the dress. Haha huff! 

Skrevet (endret)
1 time siden, Salka skrev:

Håhå, days if our lives så jeg også på på ungdomsskolen og vgs! Sånn fra 97-2002 ca. Ikke sett det siden vgs. Jeg digget den serien, haha. Så mye rart som skjedde, manusforfatterne hadde fantasien i orden ihvertfall! :hoho: Lurer på om den serien fortsatt går i USA. Den har vel gått i over 50 år. I Norge går den vel på tv6 og ligger vel fortsatt noen år bak USA? Vet ikke om jeg har den kanalen en gang. 

Jeg var litt flau over å se på Cæsar da det gikk, men nå ser jeg stort sett bare farmen, norske talenter, hver gang vi møtes, nyhetene og av og til 4 stjerners middag og det er jeg ikke flau over. :) 

Haha, jeg så å på Days Of Our Lifes. var helt hekta og løp hjem fra skolen for å rekke det 😂 ja, for en fantasi de har. Husker godt det var seriemorder i byen (det ble vist i 06/07 og vi ligger 4 år etter) og ingen visste hvem det var. Flere døde eller "døde" og  det kom ut senere at Marlena som sto bak, men han Tony hadde dopet henne og fikk henne til å gjøre det. Så ble alle de "døde" sendt ned til en øy og Bo, John og de måtte ned å redde de. Herregud 😂😂

Det begynte i 65 (!!) og tror det enda går :P Synd Sami sluttet da. Hun var min favoritt, selv om hun var en crazy drittunge, men hun ble mye bedre etterhvert :)

Endret av smalls
  • Liker 1
Skrevet
2 timer siden, smalls skrev:

Haha, jeg så å på Days Of Our Lifes. var helt hekta og løp hjem fra skolen for å rekke det 😂 ja, for en fantasi de har. Husker godt det var seriemorder i byen (det ble vist i 06/07 og vi ligger 4 år etter) og ingen visste hvem det var. Flere døde eller "døde" og  det kom ut senere at Marlena som sto bak, men han Tony hadde dopet henne og fikk henne til å gjøre det. Så ble alle de "døde" sendt ned til en øy og Bo, John og de måtte ned å redde de. Herregud 😂😂

Det begynte i 65 (!!) og tror det enda går :P Synd Sami sluttet da. Hun var min favoritt, selv om hun var en crazy drittunge, men hun ble mye bedre etterhvert :)

Haha, jeg også. Jeg sluttet tidlig på skolen to ganger i uken og da var det bare å kjappe seg hjem. :hoho: 

Gudene måtte vite hvor mange som har "dødd" for så å ha stått opp fra de døde i den serien. Og ikke minst blitt dopet til å drepe/forgifte folk, få hukommelsestap osv. Marlena ja, hun har det gått hardt utover. Jeg husker da hun var besatt av en demon! :hoho: 

Sami ja, hun irriterte meg grenseløst da jeg begynte å se på. Husker hun og Lucas prøvde å stjele Carrie og Austin fra hverandre. Sami var helt besatt av Austin og såååå sjalu på Carrie. Hun hadde vel bulimi også eller bare lot hun som? Husker ikke. Synd hun har sluttet, ja, hun var en skikkelig intrigemaker. 

Og Vivian da og alt hun fant på. :hoho: Nei og nei, for en serie. Fant ut idag at jeg har tv6, så må se det en dag jeg er hjemme på dagtid. Bare for å se hvordan det er nå. 

1965 ja, det er lenge siden det! Vanvittig at den hysteriske serien har gått så lenge! 

• Liker 1
Skrevet

TS her..

Kom på, titter også på Ellen show hvis det passer ....

Anonymkode: 1cc38...018

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...