AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #1 Skrevet 9. februar 2018 Her ligger jeg. Klokken har passert 2300 en fredag kveld og jeg har lagt meg i senga. Digg! Er så glad for at jeg ikke er ute på fylla hver helg. Jeg misunner virkelig ikke de som sitter og drikker nå. Det kan vel ikke være bare jeg her inne som foretrekker å legge meg istedenfor å reise på fest? Anonymkode: f109b...9ea
Gjest N-Nøff Skrevet 9. februar 2018 #2 Skrevet 9. februar 2018 (endret) Nei. Jeg har lagt meg jeg og. Hvorfor jeg sitter og trykker på tlf er et annet spørsmål... Fest!? Sist jeg var på fest så jobba jeg der og det var et helvete. Fikk nok fest for de neste ti årene, jeg. Øl overalt, i håret.. på klærne. Tusenvis av folk som ræla og skreik. Til og med han som jobber på rema var der og var full. Jeg tror alle var fulle, egentlig. Så takke meg til dyna og puta! Endret 9. februar 2018 av N-Nøff
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #3 Skrevet 10. februar 2018 9 timer siden, Neinøff skrev: Nei. Jeg har lagt meg jeg og. Hvorfor jeg sitter og trykker på tlf er et annet spørsmål... Fest!? Sist jeg var på fest så jobba jeg der og det var et helvete. Fikk nok fest for de neste ti årene, jeg. Øl overalt, i håret.. på klærne. Tusenvis av folk som ræla og skreik. Til og med han som jobber på rema var der og var full. Jeg tror alle var fulle, egentlig. Så takke meg til dyna og puta! Helt enig! Takke meg til dyna og puta🙈👍 Anonymkode: f109b...9ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå