AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #1 Skrevet 9. februar 2018 Hva er det med folk? Som absolutt skal klemme på folk de ikke kjenner? Jeg synes det er høyst unormalt å drive å klemme på mennesker jeg ikke kjenner. Dessverre er jeg i et arbeidsmiljø med "klemmere". Jeg har en "intim-sone", altså en sone der jeg ikke ønsker at fremmede skal komme for nær. Det være seg folk på trikk/buss - eller overivrige "klemmere". Anonymkode: 1a8b9...13d 9
Forundret.. Skrevet 9. februar 2018 #2 Skrevet 9. februar 2018 Jeg hater å klemme folk jeg ikke er glad i, er unaturlig for meg og det får meg til å føle meg falsk og teit. 6
Gjest N-Nøff Skrevet 9. februar 2018 #3 Skrevet 9. februar 2018 Jeg har faktisk aldri møtt på noen sånne.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #4 Skrevet 9. februar 2018 Uff. Samme her. Jeg har til og med sagt fra om dette på jobb, likevel skal folk klemme :-( Anonymkode: ba87b...b48 1
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 9. februar 2018 #5 Skrevet 9. februar 2018 Jeg liker ikke en gang å klemme folk jeg kjenner. Så og klemme folk jeg ikke kjenner kommer aldri til å skje.
FluffyJuggernaut Skrevet 9. februar 2018 #6 Skrevet 9. februar 2018 Jeg er en klemmer, men jeg klarer å lese folk ganske bra. Tror jeg har bommet noen få ganger, og da ber jeg bestandig om unnskyldning og gjentar det aldri ved senere anledninger.
Gjest N-Nøff Skrevet 9. februar 2018 #7 Skrevet 9. februar 2018 2 minutter siden, FluffyJuggernaut skrev: Jeg er en klemmer, men jeg klarer å lese folk ganske bra. Tror jeg har bommet noen få ganger, og da ber jeg bestandig om unnskyldning og gjentar det aldri ved senere anledninger. Kan du gi eksempel på en slik situasjon? Det høres veldig flaut ut.
FluffyJuggernaut Skrevet 9. februar 2018 #8 Skrevet 9. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Uff. Samme her. Jeg har til og med sagt fra om dette på jobb, likevel skal folk klemme :-( Anonymkode: ba87b...b48 Det er dårlig. Klarer man ikke å lese kroppsspråk så skal man i ihvertfall adlyde verbale varsel. Jeg liker heller ikke påtvunget klemmer. Og selv om man elsker å klemme absolutt alle og en hver, så skal man respektere ett nei uansett. Og man skal ikke trenge å si det mer en én gang heller. Si i fra til sjefen om det ikke bedrer seg. 3
FluffyJuggernaut Skrevet 9. februar 2018 #9 Skrevet 9. februar 2018 (endret) 6 minutter siden, Neinøff skrev: Kan du gi eksempel på en slik situasjon? Det høres veldig flaut ut. Familien til mannen min er ikke så veldig med klemmene. Men jeg og svigermor liker å gi klem når vi møtes og sier farvel. Og hun og svigerfar hadde gitt meg en gave som jeg satte veldig pris på, og i min iver så ga jeg svigerfar også en klem. Men merket ganske fort at den ikke var forventet, for han "frøs" liksom til. Jeg beklaget og han lo, han så han var bare ikke så vant til sånt. Noe jeg respekterte. Men etterhvert så kom han også for å gi meg klem om det blir lenge til vi ses eller vi takker for noe. Men det var flaut. Endret 9. februar 2018 av FluffyJuggernaut 1
Gjest N-Nøff Skrevet 9. februar 2018 #10 Skrevet 9. februar 2018 2 minutter siden, FluffyJuggernaut skrev: Familien til mannen min er ikke så veldig med klemmene. Men jeg og svigermor liker å gi klem når vi møtes og sier farvel. Og hun og svigerfar hadde gitt meg en gave som jeg satte veldig pris på, og i min iver så ga jeg svigerfar også en klem. Men merket ganske fort at den ikke var forventet, for han "frøs" liksom til. Jeg beklaget og han lo, han så han var bare ikke så vant til sånt. Noe jeg respekterte. Men etterhvert så kom han også for å gi meg klem om det blir lenge til vi ses eller vi takker for noe. Men det var flaut. Han høres faktisk litt rar ut, da :o
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #11 Skrevet 9. februar 2018 Stakkars dere. Skal være glad dere ikke bor i utlandet da. Anonymkode: 63d0f...f42
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #12 Skrevet 9. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stakkars dere. Skal være glad dere ikke bor i utlandet da. Anonymkode: 63d0f...f42 ? Anonymkode: 1a8b9...13d
FluffyJuggernaut Skrevet 9. februar 2018 #13 Skrevet 9. februar 2018 5 minutter siden, Neinøff skrev: Han høres faktisk litt rar ut, da :o Nei, det er han ikke. Han er seriøst den beste svigerfaren jeg kunne ha bedt om. Men når han ikke er vant til at barna hans gir ut klemmer ofte, så kom det vel som ett sjokk når jeg plutselig kom å ga han en klem etter bare noen måneder. Enkelte er bare ikke komfortabel med kroppskontakt, andre må bli bedre kjent før det faller dem naturlig. 4
Gjest N-Nøff Skrevet 9. februar 2018 #14 Skrevet 9. februar 2018 Akkurat nå, FluffyJuggernaut skrev: Nei, det er han ikke. Han er seriøst den beste svigerfaren jeg kunne ha bedt om. Men når han ikke er vant til at barna hans gir ut klemmer ofte, så kom det vel som ett sjokk når jeg plutselig kom å ga han en klem etter bare noen måneder. Enkelte er bare ikke komfortabel med kroppskontakt, andre må bli bedre kjent før det faller dem naturlig. Så han gir ikke ungene sine klemmer?
FluffyJuggernaut Skrevet 9. februar 2018 #15 Skrevet 9. februar 2018 29 minutter siden, Neinøff skrev: Så han gir ikke ungene sine klemmer? Joda, men to av tre er ikke spesielt glad i klemmer de heller, så det må liksom være en grunn for å gi klem for dem alle.
Gjest N-Nøff Skrevet 9. februar 2018 #16 Skrevet 9. februar 2018 5 minutter siden, FluffyJuggernaut skrev: Joda, men to av tre er ikke spesielt glad i klemmer de heller, så det må liksom være en grunn for å gi klem for dem alle. Sånn å forstå.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #17 Skrevet 9. februar 2018 Synes det er verre med folk som på død og liv må ta en på skulderen, armen, ryggen etc. En klem er liksom en klem og that's it. Å bare ta på en random fremmeds kroppsdel er creepy. Grøss. Anonymkode: 886ef...20a 1
The Kitten Skrevet 10. februar 2018 #18 Skrevet 10. februar 2018 Skjønner deg godt! Jeg for min del hater "tvangsklemmer" altså når den andre personen absolutt må ha en klem selv om eg ikke vil.
Gjest Mass Skrevet 10. februar 2018 #19 Skrevet 10. februar 2018 En klem er omsorg og varme, og helt vanlig i min omgangskrets og i min familie. Hvorfor er dere ikke-klemmere så imot en klem?
The Kitten Skrevet 10. februar 2018 #20 Skrevet 10. februar 2018 7 minutter siden, Mass skrev: En klem er omsorg og varme, og helt vanlig i min omgangskrets og i min familie. Hvorfor er dere ikke-klemmere så imot en klem? For min del går det på intimgrenser, og det faktum at jeg har blitt voldtatt.Så all fysisk kontakt vil jeg godkjenne selv. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå