Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

og nå er jeg lei.

Han kommer hjem fra jobb setter seg ned foran dataen,spiser middag,går og legger seg ett par timer står opp og setter seg med dataen igjen,han hjelper til med å legge barna det er all aktivitet han gjør i sammen med dem.Etter at barna har sovnet går han til bake til data eller han går og legger seg på sofaen til det er senge tid.

Sex er noe jeg må mase meg til for å få,og da føler jeg at det ikke er riktig at han gjør det bare for min del.

Jeg har prøvt å snakke med han om det, han syns ikke at han bruker for mange timer foran data.

Han jobber med data hele dagen på jobb,så jeg spurte ham om han ikke var lei,jo han var det fikk jeg til svar,nå er jeg litt redd for at han har blitt avhengig av innternett.prøver å få ham til å bli med oss på ting men det gidder han alldri.

Nå har jeg tenkt å la ham være i fred en stund og bare la ham drive med sitt,for da å se om han vil etterhvert savne oss.

Ellers så hvet jeg ikke hva jeg skal gjøre,syns at det er trist for barna sin del.

Når det gjeller sex,så klager han på at han er for trøtt,spør han om han ikke tror at det kommer av at han er så lite i bevegelse,men da blir han sur,har brøvt å fått ham til å gå til lege for å få b 12 vitamin,men da blir han sint og mener at det ikke feiler ham noe han trenger bare å få sove mer.

Det er ikke noe mer jeg kan gjøre.syns det hele er veldig trist.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å "låne bort" barna en kveld om dere har muligheten til det, ta ut hovedsikringen og late som strømmen har gått og tenn masse levende lys, og få ham med deg i badet..?Kanskje han da skjønner at "wow, jeg har visst gått glipp av ett og annet!"

Eller ta med deg barna bort en helg, og la ham klare seg helt alene hjemme. IKKE gjør den feilen å lage mat som du setter igjen i kjøleskapet til ham, la ham sulte hvis han ikke klarer å lage mat selv. Så han føler hvor tomt huset er uten dere.

Skrevet

Ja, enig med det siste, ta med deg ungene og stikk ut en helg. IKKE legg igjen noe mat eller lignende.

Ta med deg barna ut om kvelden/ettermiddagen før han kommer hjem, så dere ikke er der når han kommer hjem. Ikke si hvor dere går eller hva dere gjør på forhånd. Når dere kommer tilbake og han evnt. spør hvor dere har vært sier du bare ute.

Skrevet

:-( hva med å skrive et brev eller i dette tilfellet en mail til han der du forteller hvordan du føler det...Mange menn synes det er lettere å forholde seg til et brev....

Gjest Anonymous
Skrevet

Det kan virke som han har mistet gløden i forholdet.

Prøv med litt sexy undertøy, eller hva han normalt likte før. Er det ikke noe respons, still krav til han.

Oppfyller han ikke dine mest grunnleggende behov, har dere ikke noen fremtid sammen. Ville ikke funnet meg i at kona oppførte seg slik.Du lever bare en gang, da skal man ha det så bra som mulig.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes det hele virker trist jeg også :-(

For meg synes det som om han ikke har det så bra.

Hva gjør han foran dataen på fritida? Jobber han, surfer han bare rundt eller spiller han? Har det alltid vært slik?

Gjest Anonymous
Skrevet

Fyren skjønner tydeligvis ikke hva han har og hva han går glipp av: en deilig, villig kvinne!

Hva med å spille på sjalusiknappene. Spør han om det er greit for han at du går ut på byen, flørter med andre og har det morsomt på egenhånd........... Tror kanskje det kan gi han en vekker......

Skrevet

Sånn er min kjære litt også.. Han kommer hjem fra jobben, skrur på dataen spiller en timestid og så lager vi middag sammen.. Så går han tilbake til dataen og sitter der så og si hele kvelden. (i allefall til et om natta,han må opp 8 på morgnen da).. Han kommer i allefall opp i senga til meg og blir litt når jeg skal legge meg da.. Men står opp igjen for å spille mer.. (Online rollespill; med folk fra statene - og tidsforskjellen er jo relativt stor..)

Gjest Rimfrost
Skrevet

Min spiller World of Warcraft og Counterstrike. HELT hekta :roll:

Skrevet

world of warcraft er kult da! Jeg er på runetotem serveren men har ikke funnet noen andre norske der enda..

Gjest Rimfrost
Skrevet

Ja det er gøy å spille (iblant :P ) men det kan bli for mye av det gode..... :-? Det er DATA med èn gang han våkner/kommer hjem fra jobb...

Skrevet

Min spiller ikke,han er bare rundt og surfer,leser nyheter.

I helga har han ikke hvert inne,han har tilbringt hele helga med oss,så det er jo veldig bra.

Det er greit nok å være inne iblant men ikke hele tiden.

jeg har bestilt syden tur for hele fam.til påsken,får håpe at han blir med,hvist ikke så reise jeg og barna alene så får han bare sitte her.

Men det ordner seg nok.

Skrevet

Blir trist av å lese om alle de kjedelige mennene her......tror jeg hadde begynt å gå ut på byen for å flørte å ha det gøy eller skaffet meg et eget nettliv..kanskje de våkner da. Jeg har ikke klart å være sammen med en mann som ikke tok vare på meg og ble med på turer, kafe, kino og som var kosete mesteparten av tiden... Kanskej jeg er altfor kravstor :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...