Gå til innhold

Menn som liksom skal finne konemateriale

Anbefalte innlegg

Skrevet

De har den gode jobben og ting på stell, mebmn mangler dame. Du tenker " enda godt at han er en seriøs type", men! Så kommer baksiden av medaljen.

Du får spørsmål som er totalt usjarmerende:

-Eier du eller leier du?

-Hva eksakt går stillingen din ut på? ( hva tjener du)

- Beskriv deg selv fra en venns perspektiv

- Hva er de 3 viktigste tingene i livet

- Er foreldrene dine gift

- Hva disker du opp med når familie eller venner kommer på besøk?

- Hva er din største stolthet på kjøkkenet

- Pynter du deg når du er hjemme?

- Hvorfor hadde du så mange forhold da du var ung

Osv

Anonymkode: 25a34...d50

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke helt det usjarmerende ved disse spørsmålene. Mye mer usjarmerende når de bare snakker om seg selv, og ikke viser store interessen for hvem du er og hvordan du tenker. 

• Liker 3
Skrevet

Huff! 😳

Anonymkode: 34db0...00a

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Trolltunge skrev:

Ser ikke helt det usjarmerende ved disse spørsmålene. Mye mer usjarmerende når de bare snakker om seg selv, og ikke viser store interessen for hvem du er og hvordan du tenker. 

Joda, enig. Det er nok det verste. Jeg er nok personlig veldig opptatt av det som føles ekte. Det skal flyte, og kjemien blomstre, og sakte finner man ut det man trenger å vite. Bare metoden jeg har problemer med fordi det blir å starte i litt feil ende. Jeg må først vite at jeg liker og er tiltrukket av vesenet og om personen er god. Å skulle svare på en rekke spørsmål blir som å kjøpe et produkt. TS

• Liker 1
Skrevet

Ikke så fæle spørsmål, bortsett fra "pynter du deg når du er hjemme", da kan de vel like gjerne si at om du ikke holder deg fin, så løper de etter andres underliv, - og er alt for fokusert på utseende, kontra kjærlighet og personlighet.

Burde være mer spørsmål rettet mot verdier, meninger og følelser rundt ting.

Også hadde jeg stilt samme spørsmål tilbake, lurer på hva de hadde svart på kjøkken spørsmålene :fnise:

Anonymkode: cc2df...74c

• Liker 7
Skrevet

Bedre å finne ut om hun er noe å ta vare på, enn å bare ta ting for god fisk, og så brenne seg noen år senere. 

• Liker 2
Skrevet

Det er mest et avhør. Ikke dårlig hyggelig. 

• Liker 5
Skrevet

Er dette i en nettdating-setting? Det er jo helt utrolig. Har aldri blitt avhørt på den måten. Man blir jo kjent via organiske samtaler, ikke sånt tull. 

• Liker 3
Skrevet

:fnise: Auda..

Anonymkode: 9f141...369

• Liker 1
Skrevet

Fordi kvinner gjør ikke det samme når det kommer til menn ?

Anonymkode: 4a522...841

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Fordi kvinner gjør ikke det samme når det kommer til menn ?

Anonymkode: 4a522...841

De bruker øynene først. Fint utseende og god selvtillit? Da er det på tide å gå videre. 

Mens hos menn er det verre. Enhver kvinne kan se bra ut. Men hennes pålitelighet og hvordan hun håndterer ting kan man ikke se. Eller om hun har pult 70 menn, og ikke kommer til å slutte når mann, barn og stabilitet er på plass. 

Begge kjønn har brent seg, men menn har mest å tape på å velge feil dame, siden støtteapparatet ved brudd favoriserer kvinner, og at menn ender opp med feilslåtte investeringer i en relasjon. 

Dama går bare videre eller finner seg en ny. For de vet mannfolk er sultne 

• Liker 1
Skrevet

Jobbintervju much? :)

Flere av spørsmålene virker som de skal ha ei som steller hjemme og ser fin ut. Ganske kjedelig.

Noe av det var ok, men kanskje ikke alt på en gang. Jeg tenker at man spør om ting etter hvert og blir kjent, men kanskje de har brent seg tidligere og føler at de har litt dårlig tid.

• Liker 2
Skrevet

Kan legge til spørsmål jeg har fått: 

- hvorfor har du ikke barn?

• Liker 4
Skrevet

Jeg mister så lysten. Tenker at dersom jeg en dag får være med til " den perfekte svigerfamilie" som dama hans, så er det pga.disse tingene. Jeg hadde liksom høy nok score og ble plukket ut. Det blir så teknisk og uekte

• Liker 2
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De har den gode jobben og ting på stell, mebmn mangler dame. Du tenker " enda godt at han er en seriøs type", men! Så kommer baksiden av medaljen.

-Eier du eller leier du?

Osv

Som hentet ut fr boka: Intervjuguide til et fornuftsekteskap.

Skrevet

Kan ikke si at jeg har fått slike spørsmål haha. De jeg har snakket med har jeg hatt jordnære normale samtaler med og blitt kjent uten forhør :fnise:

Anonymkode: afd41...79c

• Liker 1
Skrevet

Nok en gang tar jeg meg i å lure på hvilken verden dere på KG lever i. Dette virker helt absurd for meg. Høres ikke ut som en date, høres ut som et intervju. Skjønner noen av spørsmålene, synes ikke de var ille? Man lurer da på alt mellom himmel og jord når man møter en man liker? men man finner ut om man passer sammen på litt andre måter enn intervju og kryss og strek-avhør

Anonymkode: b5598...eaa

• Liker 2
Skrevet

Du mener menn som fåt deg til å føle deg som en livmor på to bein.....😜

Anonymkode: b778a...dea

• Liker 4
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

-Eier du eller leier du?

Osv

Bring it on! Disse spørsmålene er jo baaaare sjarmerende, hvis han har litt humor, fine øyne og et søtt smil! :bryllup:

Ingenting er jo bedre enn å finne ut at vi har nogenlunde like materielle og åndelige verdier! Er han frankofil i tillegg begynner jeg å drømme om hvetebrødsdager i Paris med det samme. Eller kanskje i Fontainebleau......der er man jo litt mer romantiquement tout seuls.....

Endret av femme_folle
  • Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du mener menn som fåt deg til å føle deg som en livmor på to bein.....😜

Anonymkode: b778a...dea

Ja! TS

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...