AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #1 Skrevet 9. februar 2018 Det begynte for to år sida....har det ca ei uke hver mnd. Noen som veit hvordan jeg kan få det bort....? Anonymkode: d9855...645
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #2 Skrevet 10. februar 2018 Du får standardvarer for alle livsstilsinduserte lidelser: Spis sunt og variert. Få særlig i deg nok mineraler. Tren jevnlig. Stress mindre. Dersom du har dårlig mage/fordøyelse: spis mat som ikke irriterer systemet. Anonymkode: 8b6fd...5b9
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #3 Skrevet 10. februar 2018 Man kan få det av stress, eller om kroppen har vært igjennom noe svært tungt/slitsomt. Jeg hadde det i to uker etter en skikkelig runde med omgangssyke. Men det kan også være en indikasjon på nervesykdommer. Men da tror jeg man må ha det hele tiden og at det etterhvert utvikler seg til andre steder på kroppen, så ikke freak ut nå. Anonymkode: 64f5a...826
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #4 Skrevet 10. februar 2018 Ts her...takker for svar. Jeg spiser veldig sunt og variert og trener....tenker det kan ha sammenheng med at jeg sover dårlig noen netter..er bare så irriterende at det aldri gir seg. Anonymkode: d9855...645
s0la Skrevet 10. februar 2018 #5 Skrevet 10. februar 2018 Sliter med det samme. Får det på øyelokket, i øyebrynet og nesa. Ufattelig irriterende over tid... Det kommer og går her og. Er sunn, trener jevnlig. Men stresser kanskje litt.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #6 Skrevet 10. februar 2018 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her...takker for svar. Jeg spiser veldig sunt og variert og trener....tenker det kan ha sammenheng med at jeg sover dårlig noen netter..er bare så irriterende at det aldri gir seg. Anonymkode: d9855...645 Vel. Leamus er tegn på en ting: stress. Ikke psykisk stress, men at kroppen din er under stress. Derfor får du leamus når du er stressa, forkjøla, har en alvorlig sykdom, gruer deg til en fremføring ++. Så uavhengig av hvor sunt du tror du lever så forteller kroppen din deg at du ikke lever sunt nok. Ta grep, Ts. Du kan kanskje tenke at dette «bare» er leamus. Men du kan pushe kroppen så langt at du får «bare» leamus i de aller fleste muskler du har. Ikke bli nedkjørt. Ps: om en spiser sunt og variert men for lite så spiser en ikke sunt. Anonymkode: 8b6fd...5b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå