Gå til innhold

Noen som vil være min venn i noen timer og ta en øl i dag? (Bergen)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nylig blitt dumpet av samboer. Livet mitt er så smått kaotisk. Alle vennene mine er i parforhold og jeg føler meg veldig alene. Jeg har så lyst til å dra på byen i Bergen sentrum og ta en øl med noen. Bare fjase og tenke på noe hyggelig til en forandring.

Noen som bor i Bergen som har tid og lyst til å ta en øl med en vilt fremmed bare for å ha det kjekt?

Jeg er en kvinne på 27 år

Anonymkode: 47247...86a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÉN øl på NOEN timer? Ellers takk!

Anonymkode: d3842...51d

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Trenger ikke være bare èn. Mente det mer som en måte å uttrykke seg på.

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Trenger ikke være bare èn. Mente det mer som en måte å uttrykke seg på.

Jada, ville bare være litt vrang!

Skrevet

Du bør være litt forsiktig. Kan være mennesker med feil intensjoner som svarer deg

Anonymkode: 83bf8...16f

• Liker 2
Skrevet

Om jeg hadde penger på busskortet, bankkortet og ikke vært så sosial akward så skulle jeg møtt deg :) Håper du koser deg i kveld

Anonymkode: b4136...a64

• Liker 1
Skrevet

Hvordan hadde du tenkt at dette møtet skulle komme i stand? Øl blir det ikke, jeg kjører, i tilfellet! 

Anonymkode: 70046...0af

Skrevet

Never mind. Var en latterlig idè uansett. Har bare så lyst til å gjøre noe kjekt, men resten av vennene mine sitter med samboer/ektefelle og jeg sitter alene og føler meg litt fortapt. Er jo lov å drømme. Blir i overkant patetisk å gå på byen alene. 

TS

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er nylig blitt dumpet av samboer. Livet mitt er så smått kaotisk. Alle vennene mine er i parforhold og jeg føler meg veldig alene. Jeg har så lyst til å dra på byen i Bergen sentrum og ta en øl med noen. Bare fjase og tenke på noe hyggelig til en forandring.

Noen som bor i Bergen som har tid og lyst til å ta en øl med en vilt fremmed bare for å ha det kjekt?

Jeg er en kvinne på 27 år

Så tøff du er! ☺️ Bor ikke i Bergen, men kunne gjerne møtt deg for en øl ute 😊 Er også singel og kjeder meg.. Er en dame. 

Anonymkode: dcd95...f79

• Liker 3
Skrevet

Skulle gjerne ha møtt deg, men med småtroll som sover er det ikke mulig! 

Kvinneguiden på fredagskvelden, typisk fredagskveld i denne alenemorens liv. 

Håper du får en fin kveld allikevel! :) 

Anonymkode: 46657...ec8

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Never mind. Var en latterlig idè uansett. Har bare så lyst til å gjøre noe kjekt, men resten av vennene mine sitter med samboer/ektefelle og jeg sitter alene og føler meg litt fortapt. Er jo lov å drømme. Blir i overkant patetisk å gå på byen alene. 

TS

Det var ingen latterlig ide, men folk på kg er ofte glad i å skrive tullesvar dessverre. Håper du likevel får en ok kveld.

Anonymkode: 4edbe...6cf

• Liker 12
Skrevet

Jeg møter deg gjerne

Sitter på Henriks vinstue klokken 22 med en blomst i knapphullet, stråhatt på hodet så du kjenner meg igjen

Ses der

-Gutt53

Anonymkode: 824e6...7f8

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det var ingen latterlig ide, men folk på kg er ofte glad i å skrive tullesvar dessverre. Håper du likevel får en ok kveld.

Anonymkode: 4edbe...6cf

Blir nok netflix til jeg sovner eller noe slikt. Er vanskelig å omstille seg. Jeg er så vant til å være sosial, men merker at nå når jeg er blitt singel, er det bare vondt å alltid føle seg som femte hjul på vogna hvis jeg henger med vennene mine. De fleste har en tendens til å alltid henge sammen som et par. Jeg har aldri vært sånn, men har ikke tenkt så mye over det når jeg tidligere har hatt en mann å komme hjem til....

ts

Skrevet

Hadde veldig gjerne møtt deg hvis jeg bodde nærmere, hilsen normal, ikke gal, bare også litt ensom dame 😊 syns det var en god idé.

Anonymkode: 317c8...7cd

• Liker 5
Skrevet

Uff, synd å høre om forholdet ditt:kose: Og at ingen av venninnene er deg for deg nå. Hadde du vært venninna mi, så hadde vi vært på tredje flaske med cava nå! Og selvfølgelig bladd gjennom Tinder minst fem ganger :5:

Håper likevel at du finner noe å koble av med i kveld! Du trenger en singel venninne, så kanskje du skal dra på venninnejakt før du drar på mannejakt <3

• Liker 1
Skrevet

Jeg kunne møtt deg, men er i en annen by dessverre :hug:

Anonymkode: ddbac...3af

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å ta en øl, betyr ikke nødvendigvis å ta 1 øl.. 

Skrevet

Hadde veldig gjerne møtt deg, men er hos mine foreldre i helga. Bor i Bergen, ganske venneløs. 

Anonymkode: 5c765...6ff

• Liker 1
Skrevet

Skulle ønske jeg bodde i Bergen, da hadde jeg blitt med :klemmer:
Kan du ikke reise ut alene da? Ta en drink ved en bar og bare kikke deg litt rundt? :) Det er godt for både kropp og sjel å komme seg ut litt :) 

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS

Når du er i denne situasjonen, vil jeg jeg ikke anbefale deg å drikke Du kan jo ta en tur på kino eller teater istedet for

Anonymkode: eee9c...bb9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...