AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #1 Skrevet 9. februar 2018 Har byttet negledame, og alle gangene jeg har lagt negler hos henne har det knekt minst to negler(4 siste gangene). Forferdelig irriterende. Hatt negler i flere år, og aldri opplevd det før, ikke en gang én har knekt på alle disse årene. Har måtte betalt 100kr for å fikse en negl, og det knekker ofte en etter bare noen dager kjipt og dyrt å bruke penger på. Er ikke uforsiktig, og har kontorjobb, de knekker når jeg f.eks klør meg på leggen. Bør jeg klage på dette? Evt. hvordan? Får dårlig samvittighet, hun er så utrolig flink og neglene ser veldg bra ut. Anonymkode: dc71f...0b8
OPIgirl Skrevet 12. februar 2018 #2 Skrevet 12. februar 2018 Dårlig prep, eller at materialet blir lagt for nerme negle båndet. Det kan også være at det er lagt for tynt lag.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #3 Skrevet 14. februar 2018 På 12. februar 2018 den 23.54, OPIgirl skrev: Dårlig prep, eller at materialet blir lagt for nerme negle båndet. Det kan også være at det er lagt for tynt lag. Tipper de er for tynne ja, nå knakk enda en til, så fire negler knekt på to uker. Hvordan kan jeg klage på dette? Synes det er vanskelig å si fra. TS Anonymkode: dc71f...0b8
OPIgirl Skrevet 14. februar 2018 #4 Skrevet 14. februar 2018 Jeg skjønner at du synes det er ubehagelig, men du må bare si ifra om at de knekker nesten med en gang og at du tror materialet er lagt for tynt på. Er jobben gjort skikkelig, skal de vare i 3-4 uker. Tykkelsen skal være som ett kredittkort. 🙂
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #5 Skrevet 15. februar 2018 Det ser skikkelig ekkelt ut med falske negler. Gå uten. Anonymkode: 29bd8...e2d
OPIgirl Skrevet 18. februar 2018 #6 Skrevet 18. februar 2018 På 15.2.2018 den 7.48, AnonymBruker skrev: Det ser skikkelig ekkelt ut med falske negler. Gå uten. Anonymkode: 29bd8...e2d Det var ikke det TS spurte om. Hva du synes om falske negler er ikke noe å bry seg om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå