AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #1 Skrevet 9. februar 2018 Hva er mest "irriterende"? Selv synes jeg det er mest annoying med venninnen som ber meg om å komme på besøk hele tiden. Ikke middagsinvitasjon, bare kjøre 2 mil for å besøke. Gjerne hver helg. Jeg liker å snakke med henne altså, men det er både avstand og tidsbruk her som jeg ikke alltid har like lyst til å ta. Anonymkode: fdafc...489
Måbarefåsiat... Skrevet 9. februar 2018 #3 Skrevet 9. februar 2018 Å kjøre to mil til en venninne, er vel ikke farlig. Det tar 20 min... men du må jo ikke takke ja til alle invitasjoner? Vær glad du har venner som vil være sammen med deg. 6
altflyter Skrevet 9. februar 2018 #4 Skrevet 9. februar 2018 Kan du ikke bare si "Jeg vil gjerne være med deg, men nå syntes jeg det er din tur til å komme til meg"? 3
The Kitten Skrevet 10. februar 2018 #5 Skrevet 10. februar 2018 Jeg synes nå det er hyggelig at vennene mine vil være med meg jeg da. 3
WubWub Skrevet 10. februar 2018 #6 Skrevet 10. februar 2018 Jeg syntes det er enda mer irriterende å aldri bli invitert til noe som helst, opplever det som veldig trist. Hadde vært glad om jeg hadde vært i dine sko 7
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #7 Skrevet 10. februar 2018 Du burde innse hvor heldig du er. Være litt takknemlig for det du har. Anonymkode: dae6e...5a0 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #8 Skrevet 10. februar 2018 Synes det er mer irriterende enn annoying Anonymkode: b88db...781 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #9 Skrevet 10. februar 2018 Syns det er koselig jeg. 2 mil er ikke langt. Har reist lenger enn det ofte for å besøke venner før jeg flyttet til samme by, men for min del var det mer gøy å være hos dem. Sitter dere bare og glor og prater når du er der? Du kan jo foreslå at hun kommer til deg eller at dere møtes et sted på midten. Bruk fantasien til ting dere kan finne på. Eller bare si nei takk Anonymkode: 496ab...4bb 1
penny_ Skrevet 10. februar 2018 #10 Skrevet 10. februar 2018 (endret) Hvorfor inviterer ikke du henne til deg? Forventer du at hun skal invitere seg selv på besøk? Ta litt initiativ, ellers kan det hende du snart ikke har denne venninnen lenger. Endret 10. februar 2018 av penny_ 1
Gjest GoldenLioness Skrevet 10. februar 2018 #11 Skrevet 10. februar 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Syns det er koselig jeg. 2 mil er ikke langt. Har reist lenger enn det ofte for å besøke venner før jeg flyttet til samme by, men for min del var det mer gøy å være hos dem. Sitter dere bare og glor og prater når du er der? Du kan jo foreslå at hun kommer til deg eller at dere møtes et sted på midten. Bruk fantasien til ting dere kan finne på. Eller bare si nei takk Anonymkode: 496ab...4bb Jeg jogget en mil flere ganger i uka før jeg ble syk. 2 mil med bil er da ingenting? Men om du er lei av å bli invitert så si nei da. Eller inviter henne til deg. Er da ikke verre enn det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå