Romle Skrevet 10. august 2002 #1 Skrevet 10. august 2002 Hei. Jeg begynner å fatte fatte interesse for baby comp og lurer på om noen her har erfaringer de har lyst til å dele med meg. Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt en brukt?
scorpion73 Skrevet 11. august 2002 #2 Skrevet 11. august 2002 Hei Romle. Har ingen erfraing med baby- comp, men jeg lurer fælt på hvordan det gikk med deg.....
Romle Skrevet 11. august 2002 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2002 Hei igjen! Jo da, jeg er nå fortsatt her...uten frø i magen desverre.. :cry: Men er ved godt mot :evil: . Satser på en ettervirkning av pergoen denne mnd ellers så er det rett på lap til høsten (og det har jeg ikke lyst til... :-? ) Hadde forresten merkelige mens og kvalme smerter i uken hvor jeg ventet på mensen, som du sa, men ellers gikk det greit. Men du da? Hvordan var dagen i ditt liv? Håper dere koste dere! Har du vært på bryllups reise? Klem Romle
scorpion73 Skrevet 12. august 2002 #4 Skrevet 12. august 2002 Dagen i mitt liv var helt fantastisk. Du kan lese om den her http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=10616 å hvis du vil se noen bilder så kan du se de her http://foto.vg.no/fotoalbum.php?aid=68519 Trist å høre at det ikke ble noe resultat av pergoen, men jeg håper så inderlig at du slipper unna lap.tvi tvi Ellers så har vi ikke vært på bryllupsreise ennå, vi får se når vi får tid til det, men det blir vel i lpet av vinteren tenker jeg.
Romle Skrevet 12. august 2002 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2002 Gratulerer!! Det må ha vært en fantastisk dag. Jeg koste med med både historie og bilder. Du hadde en kjempelekker kjole og en utrolig bukett!!' Det er vel rart at det er over tenker jeg. Så mange mnd med planlegging og på en dag er det over. Jeg synes hvertfall det var rart husker jeg. Men det er jo egentlig nå det begynner... Lykke til i det nye livet som frue!! :D
Gjest Chiquita - ikke innlogget Skrevet 18. august 2002 #6 Skrevet 18. august 2002 Hei Romle.... Jeg sender deg en Privat melding jeg ang Baby-comp spørsmålet ditt... Chiquita
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå