AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #1 Skrevet 9. februar 2018 Flere som opplever dette hele tiden? Kassadama slår inn pose selv om man sier neitakk til pose og hun ikke gir en. Er snakk om 1 kr så er slettes ingen krise men irriterende fordi om Anonymkode: 50516...d17
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #2 Skrevet 9. februar 2018 "Da tar jeg to poser, ettersom jeg har betalt for noe jeg ikke ville ha". 😆 så sitter du med to av noe du ikke ville ha, haha! Anonymkode: bf9c7...1a0
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #3 Skrevet 9. februar 2018 Neste gang kan du si at "jeg kan vel like godt ta en siden du slår det inn uansett". Nei, jeg tror aldri jeg har opplevd det. Antar at det er en spesielt sløv person. Anonymkode: 6f1b3...c9e
ajarRun Skrevet 9. februar 2018 #4 Skrevet 9. februar 2018 Betal og så ber du om pengene tilbake. Da blir det massw ekstraarbeid. Skriv ned navnet til personen og send klage. Eller ennå bedre: Boikott butikker uten selvbetjening.
Gjest Optimo Skrevet 9. februar 2018 #5 Skrevet 9. februar 2018 Tror du de i kassa hører etter hva du sier? Ikke overvurder dem. Det er full autopilot på stort sett alle sammen. Pose? Kvittering? Ha det bra! Du kan jo svare "agurk" en gang de spør om pose, de færreste kommer til å registrere det engang. De slår inn posen hvis du har kjøpt mer enn en pakke tyggis.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #6 Skrevet 9. februar 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Flere som opplever dette hele tiden? Kassadama slår inn pose selv om man sier neitakk til pose og hun ikke gir en. Er snakk om 1 kr så er slettes ingen krise men irriterende fordi om Anonymkode: 50516...d17 Du skal ikke betale for noe du ikke vil ha eller får. En pose koster ikke bare en krone, lengre men flere kroner. Anonymkode: 57929...923 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #7 Skrevet 9. februar 2018 Sier som oftest nei til pose. Aldri skjedd at de likevel har slått inn. Anonymkode: 05c00...3df 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå