*AM* Skrevet 11. februar 2005 #1 Skrevet 11. februar 2005 Håper det er noen som kan hjelpe meg. Jeg har en sang som jeg skulle hatt noe pynt på. Dette er en takk for maten sang, er det noen som kan hjelpe meg med hva jeg kan pynte med.
Lille smurf Skrevet 11. februar 2005 #2 Skrevet 11. februar 2005 Er det kun ett enkelt ark som skal ligge ved kuverten, eller inne i et hefte?? kan jo pynte med sløyfebånd, lime på hjerter eller andre ting som kanskje går igjen som tema hos dere???
*AM* Skrevet 11. februar 2005 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2005 dette er et ark som skal være inni et hefte, så hadde vært fint med border eller noe sånt. Det er min svigerinne som skal gifte seg.
Brud180605 Skrevet 11. februar 2005 #4 Skrevet 11. februar 2005 Hei! Det finnes flotte ark med ferdigtrykket bord rundt hvis du har lyst til å kjøpe ark. Disse kan du få tak i i bokhandel eller hobbybutikker, legge i skriveren og skrive ut teksten på vanlig måte. Alternativt kan du laste ned border fra nettet og legge inn i Word-filen (hvis det er det du bruker) før du skriver ut teksten. Men det kan ofte svare seg å bruke ferdigtrykkete border dersom du ønsker noe med farge på. Her som jeg bor har jeg sett slike ark både hos Ark bokhandel og hos Panduro hobby, så det skal være ganske lett å finne tror jeg. Var det noe sånt du var ute etter, eller trenger du hjelp til å finne border på nettet? Lykke til!
*AM* Skrevet 11. februar 2005 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2005 skulle gjerne hatt hjelp til å finne border på nettet
Brud180605 Skrevet 11. februar 2005 #6 Skrevet 11. februar 2005 Bruker du MS Word? Da kan du forsøke å gå inn på nettsidene til Microsoft . Her kan du søke på for eksempel border eller pyntelinjer. Sett en hake ved dem du liker og last dem ned. Deretter kan du gå tilbake til Word og legge dem inn som vanlige bilder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå