AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #1 Skrevet 9. februar 2018 Er inneforstått med at inntekt fra bijobb skattes vanligvis med 36%. Bi-arbeidsplassen har hentet ut skattekort årlig. De foregående årene har det ikke blitt trekt mye skatt fra lønnen og jeg har fått noe restskatt. I år har de begynt å trekke skatt, noe som årlig vil utgjøre mer enn hva restskatten har pleid å ligge på. Hva kan grunnen til dette være? Takk for svar! Anonymkode: 6e709...3e6
Brimi Skrevet 9. februar 2018 #2 Skrevet 9. februar 2018 Muligens det har noe med endringene skattekontorene har gjort på skattemeldingene til folk i år?
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #3 Skrevet 9. februar 2018 Jeg har alltid hatt 35% skatt på bi-arbeidsgiver på mitt tabellkort Anonymkode: 4c9d4...8ba
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #4 Skrevet 9. februar 2018 På skattetrekksmeldingen din står det jo hvordan hovedarbeidsgiver og biarbeidsgiver skal trekke. Om du ikke er enig i trekket kan du jo gå på skatteetaten.no og legge inn forventet inntekt osv og få utregnet nytt skattetrekk. Anonymkode: d5fcc...6e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå