AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #1 Skrevet 9. februar 2018 Ja hva feiler det slike folk? Har de en psykiatrisk diagnose? Går de på medisiner? Hvorfor tåler de ikke hvis noen kommer med konstruktiv kritikk? Da mener jeg ikke konstruktiv kritikk 13 ganger i døgnet slik enkelte er eksperter på men kanskje 3 ganger i året. Anonymkode: 55134...226
barbent Skrevet 9. februar 2018 #2 Skrevet 9. februar 2018 syns det er leit når noen snakker ned på andre, klarer ikke å høre på det og trekker meg vekk fra folk som er slik.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #3 Skrevet 9. februar 2018 6 minutter siden, barbent skrev: syns det er leit når noen snakker ned på andre, klarer ikke å høre på det og trekker meg vekk fra folk som er slik. Gjør du? For jeg trodde nicket ditt var oppdiktet og at du later som? Anonymkode: 55134...226
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #4 Skrevet 9. februar 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja hva feiler det slike folk? Har de en psykiatrisk diagnose? Går de på medisiner? Hvorfor tåler de ikke hvis noen kommer med konstruktiv kritikk? Da mener jeg ikke konstruktiv kritikk 13 ganger i døgnet slik enkelte er eksperter på men kanskje 3 ganger i året. Anonymkode: 55134...226 Noen kaller pisset sitt for konstruktiv kritikk. Anonymkode: b0c83...f3b
Charlene87 Skrevet 9. februar 2018 #5 Skrevet 9. februar 2018 Fordi de tror de er feilfrie, overlegne , de føler seg angrepet og går i forsvar. Rett og slett barnslig holding.
barbent Skrevet 10. februar 2018 #6 Skrevet 10. februar 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Gjør du? For jeg trodde nicket ditt var oppdiktet og at du later som? Anonymkode: 55134...226 nå må du gi deg, hva mener du med dette,later som ?
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #7 Skrevet 10. februar 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja hva feiler det slike folk? Har de en psykiatrisk diagnose? Går de på medisiner? Hvorfor tåler de ikke hvis noen kommer med konstruktiv kritikk? Da mener jeg ikke konstruktiv kritikk 13 ganger i døgnet slik enkelte er eksperter på men kanskje 3 ganger i året. Anonymkode: 55134...226 Hva slags «konstruktiv kritikk» er det egentlig snakk om her? Hva har du sagt til hvem? Å gi venner ubedt «konstruktiv kritikk» tre ganger i året er ikke normalt, det er frekt. Hvis du ikke er fornøyd med vennene dine sånn de er så er det kanskje best å finne deg andre venner, heller enn å beskylde de for å ha en psykiatrisk diagnose eller gå på medisiner. Godta folk som de er. Anonymkode: 40151...ee7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå