Gå til innhold

No self-respecting adult should buy comics or watch superhero movies

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke noen gir en faen tbh

Anonymkode: c0d24...12b

Skrevet

Ok.

Anonymkode: 0651c...000

• Liker 1
Skrevet

Men hva er problemet? Det er ikke obligatorisk å se disse filmene, det velger man helt selv. Er mye idiotisk og flaut jeg synes blir lagt, men da lar jeg bare være å se på det. Det blir så dumt å sette seg selv som malen på "voksen" og så prøver å hindre andre i å ikke følge den malen

Anonymkode: 761db...e80

• Liker 1
Skrevet

Greske filosofer er nok heller mer i din gate Ts.

Anonymkode: a2268...770

Skrevet

Enig med TS. Superheltfilmer og animasjonsfilmer er for barn og ungdommer.

Anonymkode: 5190d...69f

Skrevet

Han må jo få ha sin mening, men å argumentere for den klarte han ikke.

Anonymkode: de448...5df

Gjest N-Nøff
Skrevet (endret)

Gjesp. Hvilken diktator bestemte at alle filmer skal være "intelligente"? Han bruker et bilde av Batman-serien fra 60-tallet. Vet han i det hele tatt at det er en parodi på Batman? Batman og Robin er, gjennom hele filmen, og serien, selvironiske. Jeg mener, man må være ganske opptatt av sin egen pretensiøshet for å tro at noen er seriøse med "shark repellent spray" :) Det er humor, og en fantastisk bra serie. 

Endret av N-Nøff
Skrevet

En trist holdning, synes jeg. Å kaste absolutt alt som er moro ut av vinduet bare fordi man når en viss alder. Jeg kommer aldri til å vokse fra den type underholdning. :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Haha, enig. Voksne mennesker leser Knausgård og Proust ("På sporet av den tapte tid"), som begge er hemningsløs (dog terapeutisk) mimring med barndommen. Proust er jo gøy fordi han skriver masse om sin egen barndom og påtvinger leseren sin abnorme besettelse av, nei ikke plebeiïske superhelter, men hertuginnen av Guermantes (den gang prinsesse av Laumes) og andre vidløftige damer, som begynte allerede i hans spede barndom.

Endret av femme_folle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...