Rotemor Skrevet 9. februar 2018 #21 Skrevet 9. februar 2018 Det kan jo hende at hun utforsker tanken... Jeg ville vel kanskje latt henne få modne i eget tempo...? 1
Cuckold6 Skrevet 9. februar 2018 Forfatter #22 Skrevet 9. februar 2018 1 time siden, Rotemor skrev: Det kan jo hende at hun utforsker tanken... Jeg ville vel kanskje latt henne få modne i eget tempo...? Ja, men ut ifra det jeg leste som hun skrev på den chatten virker det som hun er ganske klar til å ta steget.... kanskje allerede nå..
WubWub Skrevet 10. februar 2018 #23 Skrevet 10. februar 2018 (endret) Det er en ting jeg alltid har lurt på når folk etterspør på KG ting som "hva tror dere kjæresten/ektemannen/kona mi tenker om dette?", det blir så mange spekulasjonsrunder fra folk som umulig kan vite hva dette fremmede mennesket tenker. Da tenker jeg alltid for meg selv ; "Er det ikke bedre å gå rett til kilden som faktisk sitter på svaret?" nemlig kjæresten/ektemannen/kona. Da slipper man sitte å spekulere eller analysere teorier og man får istedet oppklart det man undrer på. Kommunikasjon er alfa omega i et forhold. Men siden vi først skal spekulere så har jeg min egen teori ; Etter at du delte din cuckold fantasi som din kjæreste kontant skøt ned så har hun begynt å revurdere forholdet, fantasien din som går på at hun skal deles med andre menn har gjort at hennes følelser for deg er forsvunnet. Hun har nå begynt å søke ut ved og flørte litt her og der i håp om og finne kjærligheten. Jeg ville ikke blitt forundret om hun en dag formidler at "Dette forholdet fungerer ikke for meg lenger, jeg har mistet følelsene mine for deg og jeg liker en annen mann. Det er over". Av den grunn tenker jeg at du bør spørre kjæresten din hva som faktisk har skjedd her. Det er jevnt over dette hendelsesforløpet som skjer i 90% av tilfellene etter at cuckold fantasier blir delt (leste en studie om dette for en tid tilbake, cuckold relasjoner har svært lav sannsynlighet for å overleve). Dette er nemlig en nesten tilnærmet mannefantasi, kvinnene blir omtrent alltid passive deltakere som egentlig ikke ønsker dette i sitt liv men de gjør det enten etter press fra mannen eller fordi de ønsker glede han - men det gjør de ulykkelige så mange kvinner velger forlate forholdet etter at man har prøvd ut cuckolding i praksis. Endret 10. februar 2018 av WubWub 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #24 Skrevet 10. februar 2018 Ts virker veeldig suspekt.......Anonymkode: e86ca...aca 1
Gjest Mass Skrevet 10. februar 2018 #25 Skrevet 10. februar 2018 Enten har jeg blitt ganske mistroisk av meg her på kg, eller så høres dette ut som en innpakket løgn en mann bruker for å få hjelp til å analysere - noe - uten å fremstå som kvinne-ish for meg 🤔
Cuckold6 Skrevet 10. februar 2018 Forfatter #26 Skrevet 10. februar 2018 2 minutter siden, Mass skrev: Enten har jeg blitt ganske mistroisk av meg her på kg, eller så høres dette ut som en innpakket løgn en mann bruker for å få hjelp til å analysere - noe - uten å fremstå som kvinne-ish for meg 🤔 Du har sikkert grunn til å være mistroisk av deg generelt på internett, og ikke bare på kvinneguiden.
Gjest Mass Skrevet 10. februar 2018 #27 Skrevet 10. februar 2018 2 minutter siden, Cuckold6 skrev: Du har sikkert grunn til å være mistroisk av deg generelt på internett, og ikke bare på kvinneguiden. Det tror jeg alle har god grunn til.
Cuckold6 Skrevet 10. februar 2018 Forfatter #28 Skrevet 10. februar 2018 1 minutt siden, Mass skrev: Det tror jeg alle har god grunn til. uansett så er sakens kjerne at situsjonen er som beskrevet.
Gjest Mass Skrevet 10. februar 2018 #29 Skrevet 10. februar 2018 6 minutter siden, Cuckold6 skrev: uansett så er sakens kjerne at situsjonen er som beskrevet. Det vet du jo best selv. Håper du finner ut av det.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #30 Skrevet 10. februar 2018 WubWub er ikke dum i sitt innlegg. La TS gå rundt i troen på at dama hans øver seg på å oppfylle hans fantasi, mens hun egentlig vil ut av forholdet. Det at dama finner seg en annen må jo være den ultimate cuckold fantasien. Den virkelige bekreftelsen på at du ikke strekker til. Disse paradoksale fantasiene. Selvdestruktive. Uforståelig for de fleste. Anonymkode: 0b55a...2b2 3
Tyr og vekt Skrevet 10. februar 2018 #31 Skrevet 10. februar 2018 Min forrige samboer chattet også med en på nettet. Hun tente på han og de møttes for en kaffe, men kjemien stemte ikke - så det ble ikke noe mer. Vi swingte med et annet par, så vi var ikke ukjente med det. Kanskje kona di bare lukter litt på det...og ikke ønsker å si noe enda...det må nok modnes... Tror ikke hun kommer til å ta steget før hun prater med deg.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #32 Skrevet 10. februar 2018 Det beste er hvis hun knuller noen andre og så finner TS ut av at det ikke ble som han hadde tenkt eller håpet på, bryter sammen og vil at hun skal slutte. Mens hun har funnet ut av at hun ikke vil være i forhold mer, hverken med TS eller noen andre. Anonymkode: ea73e...6d7
Tyr og vekt Skrevet 10. februar 2018 #33 Skrevet 10. februar 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det beste er hvis hun knuller noen andre og så finner TS ut av at det ikke ble som han hadde tenkt eller håpet på, bryter sammen og vil at hun skal slutte. Mens hun har funnet ut av at hun ikke vil være i forhold mer, hverken med TS eller noen andre. Anonymkode: ea73e...6d7 Hvorfor er det det beste? Hvis noen tenner på å piffe opp sexlivet på denne måten er vel det opp til dem uten at andre ønsker dem vondt? 1
Cuckold6 Skrevet 10. februar 2018 Forfatter #34 Skrevet 10. februar 2018 Takk for kommentar Tyr og Vekt.
Cuckold6 Skrevet 10. februar 2018 Forfatter #35 Skrevet 10. februar 2018 6 timer siden, Tyr og vekt skrev: Min forrige samboer chattet også med en på nettet. Hun tente på han og de møttes for en kaffe, men kjemien stemte ikke - så det ble ikke noe mer. Vi swingte med et annet par, så vi var ikke ukjente med det. Kanskje kona di bare lukter litt på det...og ikke ønsker å si noe enda...det må nok modnes... Tror ikke hun kommer til å ta steget før hun prater med deg. Takk for et seriøst svar.
Tyr og vekt Skrevet 10. februar 2018 #36 Skrevet 10. februar 2018 Hold oss oppdatert da...spennende saker dette 😊 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #37 Skrevet 10. februar 2018 22 timer siden, Cuckold6 skrev: Jeg tenker med en gang at også hun drømmer stort om å knulle en anne mann enn deg. hun er dog høflig og vil ikke si det med ene ord. Man lar seg selv lede, men først må du selv gjøre opp status på hvor du vil for å unngå slike drittproblemer som dette. Ekte kjærlighet så gjør man ikke slik, man elsker hverandre istedet. Anonymkode: 5c6a7...aa2
Cuckold6 Skrevet 12. februar 2018 Forfatter #38 Skrevet 12. februar 2018 På 10.2.2018 den 16.01, Tyr og vekt skrev: Hold oss oppdatert da...spennende saker dette 😊
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #39 Skrevet 13. februar 2018 Det er veldig spennende å være i sånne forhold. Jeg håper dere finner ut av det Anonymkode: 1e956...923
Cuckold6 Skrevet 13. februar 2018 Forfatter #40 Skrevet 13. februar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er veldig spennende å være i sånne forhold. Jeg håper dere finner ut av det Anonymkode: 1e956...923 Vi fant vel ut av det i helgen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå