Gå til innhold

Cuckold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg er en mann på 42 år som er sammen med en vakker og intelligent kvinne på 31 år. Vi har et topp forhold og vi elsker hverandre høyt og viser det ofte til hverandre. Jeg har vært tent og tiltrukket av det at den jeg elsker har andre menn lenge, og for rundt 6 måneder så tok jeg det opp med min kjære. I et av mine tidligere forhold var jeg sammen med en kvinne som tok meg med inn i swingersverdenen, så jeg har litt erfaring fra tidligere. 

Når jeg tok det opp med min kjære fortalte jeg om alle mine fantasier og åpnet meg helt opp for henne. Hun satte veldig pris på det, men allikevel var det blankt nei fra hennes side. I går kveld oppdaget jeg noe da jeg slo på pcen, nemlig at hun hadde chattet med en annen mann. En kjekk og sexy Bull på rundt hennes egen alder. Det gjorde meg veldig tent og kåt.

Tror dere at hun glemte chatten oppe med vilje slik at jeg skulle se den? 

Bør jeg spørre eller fortelle at jeg så den og spørre henne om hun har endret mening? 

Eller bør jeg bare avvente? 

:) Håper på gode råd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart hun charter med en bull. Hun er jo med deg. Hun unner deg bare ikke gleden av å nyte at hun har seg med en bedre mann. Nyt det du.

Anonymkode: 0b55a...2b2

Skrevet (endret)

Ville ventet litt med å si noe, kanskje hun ønsker å prøve ut litt selv for å kjenne på om det er noe hun ønsker. Hun kan være redd for å angre, og dermed skuffe deg om det viser seg at hun ikke ønsker det likevel. Forutsatt at du ikke har noe i mot at hun gjør det tilsynelatende uten din viten. Dukker det opp flere hint ville jeg spurt henne.

Jeg tror at når man blir introdusert for noe slikt, så trenger man tid til å la det synke litt, spesielt om man aldri har tenkt tanken tidligere.

Endret av Menchit
  • Liker 1
Skrevet

Tusen takk for svar. Det at hun chatter med en annen og eller tester ut alene er helt orden for meg. Det tenner meg veldig og var en av de fantasiene jeg fortalte henne om da jeg tok opp temaet for et halvt år siden

Skrevet
24 minutter siden, Menchit skrev:

Ville ventet litt med å si noe, kanskje hun ønsker å prøve ut litt selv for å kjenne på om det er noe hun ønsker. Hun kan være redd for å angre, og dermed skuffe deg om det viser seg at hun ikke ønsker det likevel. Forutsatt at du ikke har noe i mot at hun gjør det tilsynelatende uten din viten. Dukker det opp flere hint ville jeg spurt henne.

Jeg er kvinne, og har samme tenningsmønster som deg. Vi som har levd med dette en stund er jo på en måte vant med det. Men jeg tror at når man blir introdusert for noe slikt, så trenger man tid til å la det synke litt, spesielt om man aldri har tenkt tanken tidligere.

Hvor lenge synes du jeg bør vente? :)

Skrevet

Hun ville nok tent mer på det om du kunne ordlegge deg på norsk:

bull = stut

cuckold = hanrei

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, femme_folle skrev:

Hun ville nok tent mer på det om du kunne ordlegge deg på norsk:

bull = stut

cuckold = hanrei

Hi,hi,hi den var go👍😂😂😂

Anonymkode: 99d7b...756

• Liker 2
Skrevet

Sannsynligvis ønsker hun ikke at du skal vite hva hun holder å med, alle utroskap som er oppdaget er jo oppdaget pga. en feil den utroe har gjort. Som å glemme å lukke en chat... 

Anonymkode: d37a1...354

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hi,hi,hi den var go👍😂😂😂

Takk. På fransk snakker man faktisk om en slik stut som en bœuf. Merker det pirrer litt, selv om det også er søtt (pga. dansk "bøff"). Men "bull" høres jo bare ut som bullshit.

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hi,hi,hi den var go👍😂😂😂

well she has english as her mother tounge....

Skrevet
7 minutter siden, Cuckold6 skrev:

well she has english as her mother tounge....

Perverst! Og så mora si tunge da....

Skrevet
1 time siden, Menchit skrev:

Jeg er kvinne, og har samme tenningsmønster som deg. Vi som har levd med dette en stund er jo på en måte vant med det. Men jeg tror at når man blir introdusert for noe slikt, så trenger man tid til å la det synke litt, spesielt om man aldri har tenkt tanken tidligere.

:)

Skrevet
1 time siden, Menchit skrev:

Jeg er kvinne, og har samme tenningsmønster som deg. Vi som har levd med 

1 time siden, Cuckold6 skrev:

19 minutter siden, Cuckold6 skrev:

Min kjære ringte og sa at hun skulle ut med en venn i dag og at hun kommer litt sent hjem. Tror du at det er han fra chatten hun skal ut med? 

Skrevet
1 time siden, Cuckold6 skrev:

Det er vanskelig for meg å svare på, men ville gitt det nen dager ihvertfall. Glemte å spørre deg om samtalen handlet om sex? Eller om det var som flørting? Det kan jo gi en indikasjon på om det var noe som var ment for dine øyne eller ikke.

Skrevet
Akkurat nå, Menchit skrev:

Det er vanskelig for meg å svare på, men ville gitt det nen dager ihvertfall. Glemte å spørre deg om samtalen handlet om sex? Eller om det var som flørting? Det kan jo gi en indikasjon på om det var noe som var ment for dine øyne eller ikke.

Det startet med flørting men så ble det en del prat om sex etterhvert

Skrevet
Akkurat nå, Cuckold6 skrev:

Det startet med flørting men så ble det en del prat om sex etterhvert

Ut fra samtalen så jeg jo at hun er veldig tent på ham. 

Skrevet
5 minutter siden, Cuckold6 skrev:

Ut fra samtalen så jeg jo at hun er veldig tent på ham. 

De hadde utvekslet bilder. Hva tror du om det? 

Skrevet
Akkurat nå, Cuckold6 skrev:

De hadde utvekslet bilder. Hva tror du om det? 

ellers skrev hun en del om meg og mine tanker og fantasier til ham.

Skrevet
3 timer siden, Menchit skrev:

det var både flørting og sex ;)

Skrevet
4 timer siden, Menchit skrev:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...