Gå til innhold

Trenger flytte esker...

Snøhvit

Anbefalte innlegg

Vi skal flytte og derfor hadde det vært greit å fått tak i noen praktiske flytte - esker..

Litt større esker til å pakke ned all krims og krams og pikkpakk som man har utrolig mye av - gudene vet hvor alt kommer fra ;)

Noen som vet hvor man kan få tak i slike??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan avtale med nærbutikken at de holder av esker til deg - hvis du trenger store, skikkelige flytte-esker så må du kjøpe dem, hvis du har en Binders-butikk i nærheten, så har de stort utvalg av slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, bananesker er absolutt helt genialt! Passe store, med lokk og håndtak. Dette brukte vi, bare spør på butikkene, så får du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi flytta fikk vi store og "ordentlige" esker på butikker som elkjøp, expert. De var også lagt sammen, slik at det var greit å frakte dem med seg hjem fra butikken. Hør med dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobber på apotek, så de gangene jeg har flytta, så har det vært i Tena Lady bleie-kasser. Naboene må jo tro jeg er inkontinent til tusen :hoho::hoho:

Murf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi...mannen min jobba på et sykehjem når vi flytta, så vi også pakka i tena lady esker, type tena lady xxl, og tena man... haugevis av dem :hoho:

men altså man får esker i stort sett alle butikker, også selger de esker på Biltema

(biltema er mitt universalsvar på det meste :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Jeg fikk tak i helt greie flytte esker på Biltema. Betalte 153,- for 6 stk...

Så nå er jeg igang... Vemodig å se at leiligheten blir tommere og tommere dog... Når jeg vet at jeg og skal flytte alene - pga brudd m sambo...

Men det er en annen historie..

Takk for svar i allefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Takk for svar!

Jeg fikk tak i helt greie flytte esker på Biltema. Betalte 153,- for 6 stk...

Så nå er jeg igang... Vemodig å se at leiligheten blir tommere og tommere dog... Når jeg vet at jeg og skal flytte alene - pga brudd m sambo...

Men det er en annen historie..

Takk for svar i allefall...

Hvor store var de eskene på Biltema?

Butikkene rundt her er konstant tomme for bananesker. Skal ikke flytte før i påsken, men gubben er pakkegal allerede ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...