Gå til innhold

Trenger flytte esker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal flytte og derfor hadde det vært greit å fått tak i noen praktiske flytte - esker..

Litt større esker til å pakke ned all krims og krams og pikkpakk som man har utrolig mye av - gudene vet hvor alt kommer fra ;)

Noen som vet hvor man kan få tak i slike??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan avtale med nærbutikken at de holder av esker til deg - hvis du trenger store, skikkelige flytte-esker så må du kjøpe dem, hvis du har en Binders-butikk i nærheten, så har de stort utvalg av slikt.

Skrevet

Jepp, bananesker er absolutt helt genialt! Passe store, med lokk og håndtak. Dette brukte vi, bare spør på butikkene, så får du :)

Skrevet

Da vi flytta fikk vi store og "ordentlige" esker på butikker som elkjøp, expert. De var også lagt sammen, slik at det var greit å frakte dem med seg hjem fra butikken. Hør med dem!

Skrevet

Jobber på apotek, så de gangene jeg har flytta, så har det vært i Tena Lady bleie-kasser. Naboene må jo tro jeg er inkontinent til tusen :hoho::hoho:

Murf

Skrevet

hihi...mannen min jobba på et sykehjem når vi flytta, så vi også pakka i tena lady esker, type tena lady xxl, og tena man... haugevis av dem :hoho:

men altså man får esker i stort sett alle butikker, også selger de esker på Biltema

(biltema er mitt universalsvar på det meste :ler: )

Skrevet

Takk for svar!

Jeg fikk tak i helt greie flytte esker på Biltema. Betalte 153,- for 6 stk...

Så nå er jeg igang... Vemodig å se at leiligheten blir tommere og tommere dog... Når jeg vet at jeg og skal flytte alene - pga brudd m sambo...

Men det er en annen historie..

Takk for svar i allefall...

Skrevet

Hvis dere trenger flere ekser er Cubus et genialt sted å spørre, alltid masse kartonger :wink: hvertfall hos oss :ler:

• 2 uker senere...
Skrevet
Takk for svar!

Jeg fikk tak i helt greie flytte esker på Biltema. Betalte 153,- for 6 stk...

Så nå er jeg igang... Vemodig å se at leiligheten blir tommere og tommere dog... Når jeg vet at jeg og skal flytte alene - pga brudd m sambo...

Men det er en annen historie..

Takk for svar i allefall...

Hvor store var de eskene på Biltema?

Butikkene rundt her er konstant tomme for bananesker. Skal ikke flytte før i påsken, men gubben er pakkegal allerede ;)

Gjest Anonymous
Skrevet

Flytte esker? kan du ikke bare flytte dem, da?

Eller er det flytteesker du mener..?

:sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...