Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om noen har opplevd at streken på el-testene blir mørkere mot ikm men ikke var gravid?

Jeg får kun blendahvite tester utenom el, men denne syklusen har streken blitt sterkere og sterkere. Er 10 dpo i dag, ikm mandag, og nå er testen nesten positiv. Temper, så vet at el har vært. I tillegg fikk jeg en supertynn strek på billigstrimmel etter tidsfristen i morges, men den teller jo ikke.

Oddsen er imot meg da, med mindre svømmerne har overlevd i 5-6 dager 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan betyr begge deler. Jeg fikk nærmest positiv el test rundt menstid, men var ikke gravid. tror det er ganske vanlig. Men igjen så kan det bety graviditet også!! :) jeg fikk positiv el test når jeg var gravid og testet den dagen jeg ventet mens :) med vanlig graviditetstest og el test! :) 

Skrevet

Takk for svar :) Greit å ikke få for store forhåpninger. Hadde en stor temp-dip 7 dpo da, så er spent på å se om det var en såkalt festedip. 

Skrevet
18 minutter siden, Geitrams skrev:

Takk for svar :) Greit å ikke få for store forhåpninger. Hadde en stor temp-dip 7 dpo da, så er spent på å se om det var en såkalt festedip. 

Det kan det jo være, blir spennende å se :-D 

Skrevet

F år alltid mørkere rundt mens,  men lykke til uansett 😊

Anonymkode: 25b51...3af

Skrevet

Ingen tegn til TR enda, pleier å komme på morgenen IKM. Positiv EL-test nå, men negativ grav.test I går morges, 12 dpo. Usikker på om jeg skal kaste bort penger på flere tester. De fleste ser jo ut til å teste positivt innen 12 dpo..

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...