AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #1 Skrevet 9. februar 2018 Hvordan gjør man egentlig det? Fører jeg bare over pengene på selgers konto selv eller ? Anonymkode: f0575...5c0
Gjest Cocosa Skrevet 9. februar 2018 #2 Skrevet 9. februar 2018 Hvis du ikke vet det, snakk med banken.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #3 Skrevet 9. februar 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan gjør man egentlig det? Fører jeg bare over pengene på selgers konto selv eller ? Anonymkode: f0575...5c0 Tror banken skal gjøre det. Anonymkode: 594c1...ab9
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #4 Skrevet 9. februar 2018 Hvis du mener ved kjøp av bolig er det noe banken/megler order. Jeg fylte ut et skjema hvor jeg oppga hvor pengene skulle komme fra. Siden jeg valgte å samle alle pengene på en annen konto før jeg overførte til megler/bank, sendte jeg mail til banken og sa jeg skulle kjøpe bolig og ville ha pengene inn på kontonr xx. Dette vet banken alt om, så bare ta en telefon til dem. Hvis du mener ved kjøp av andre ting er det ikke mulig å bruke BSU Anonymkode: a320d...3d6
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #5 Skrevet 9. februar 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du mener ved kjøp av bolig er det noe banken/megler order. Jeg fylte ut et skjema hvor jeg oppga hvor pengene skulle komme fra. Siden jeg valgte å samle alle pengene på en annen konto før jeg overførte til megler/bank, sendte jeg mail til banken og sa jeg skulle kjøpe bolig og ville ha pengene inn på kontonr xx. Dette vet banken alt om, så bare ta en telefon til dem. Hvis du mener ved kjøp av andre ting er det ikke mulig å bruke BSU Anonymkode: a320d...3d6 Har kjøpt bolig så pengene skal ut, er bare usikker på om det er jeg som skal ordne det. Anonymkode: f0575...5c0
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #6 Skrevet 9. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har kjøpt bolig så pengene skal ut, er bare usikker på om det er jeg som skal ordne det. Anonymkode: f0575...5c0 Ring, elelr send banken en epost via nettbanken. Anonymkode: 872b7...c21
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #7 Skrevet 9. februar 2018 Penger som er låst i BSU kan ikke brukes før banken opphever BSU. Du må altså avtale med banken slik at dette blir gjort på riktig måte. Anonymkode: 5d325...52f
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #8 Skrevet 10. februar 2018 Jeg har akkurat brukt BSU til nedbetaling av lån. Da måtte jeg fylle ut et skjema for å avslutte BSU-kontoen min. Der måtte jeg fylle inn hvilken konto beløpet skulle overføres til. Hvis dette var en annen konto enn lån i samme bank, måtte jeg ha lagt ved dokumentasjon på at pengene gikk til boligkjøp. Anonymkode: 3f58e...c20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå