AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #1 Skrevet 9. februar 2018 Jeg har i mange år hatt 325 ml i puppene over muskelen. For få dager siden byttet jeg innleggene og la inn 450 ml under muskelen. Har ikke tatt av meg bandasjer osv enda, men puppene virker mye mindre enn før!! Er det pga at de ligger under muskelen? Jeg valgte 450 i håp om at puppene skulle fylles opp igjen slik de ble da jeg tok det første gang. Nå er det nesten sånn at jeg angrer på at jeg ikke tok enda større.... 🙈 Anonymkode: 692da...c60
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #2 Skrevet 9. februar 2018 Tenker at du kanskje hadde et større forhåpning av hva størrelsen skulle være. Det er også for tidlig å si noe om hvordan resultatet blir. Gi det et par uker og så kan du måle med målebånd og se forskjellen. Anonymkode: 983ac...ede
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #3 Skrevet 9. februar 2018 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker at du kanskje hadde et større forhåpning av hva størrelsen skulle være. Det er også for tidlig å si noe om hvordan resultatet blir. Gi det et par uker og så kan du måle med målebånd og se forskjellen. Anonymkode: 983ac...ede Ja, godt mulig jeg hadde større forhåpninger.... 🙄 Og får vel bare vente og se på resultatet. 😉 Anonymkode: 692da...c60
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #4 Skrevet 9. februar 2018 Skulle anta at størrelsen nå blir noe større. Under muskel tar det gjerne lenger tid før man ser sluttresultatet... Du som har operert over og under, hvordan vil du sammenligne smertene post-op? Anonymkode: 3a38f...8a9
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #5 Skrevet 9. februar 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skulle anta at størrelsen nå blir noe større. Under muskel tar det gjerne lenger tid før man ser sluttresultatet... Du som har operert over og under, hvordan vil du sammenligne smertene post-op? Anonymkode: 3a38f...8a9 Smertene kan ikke sammenlignes. Det sies at det gjør desidert vondest å ta under muskelen, og det første halve døgnet var virkelig smertefullt. Men fikk sterke smertestillende og lå egentlig i en egen pillerus de to første døgnene. Fulgte et eget smertestilleskjema. Men klarte faktisk å reise meg opp og sette meg ned selv. Da jeg tok over muskelen for 16 år siden spøy jeg som en gris da jeg kom hjem. Jeg trodde det var pga smertestillende, så jeg sluttet å ta dem! 🙄 Hallo lissom. Kom jo på mange år senere at det nok var narkosen jeg kastet opp av og ikke pillene. Så første gang tok jeg knapt noen smertestillende og hadde selvfølgelig helt ekstremt vondt. Klarte ikke å sette meg ned eller reise meg opp av sofaen selv. I tillegg fikk jeg en blødning i det ene brystet og måtte inn og operere på nytt etter 2 dager. Var jo temmelig smertefullt det også. Så sånn sett har denne gangen gått mye bedre. Men dette er altså ikke helt ulevelig. Og smertene i begynnelsen er sååååå verdt det!! Hadde gjort dette om igjen og om igjen om nødvendig. Har aldri angret et sekund på at jeg tok silikon. 😊 Anonymkode: 692da...c60
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #6 Skrevet 9. februar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Smertene kan ikke sammenlignes. Det sies at det gjør desidert vondest å ta under muskelen, og det første halve døgnet var virkelig smertefullt. Men fikk sterke smertestillende og lå egentlig i en egen pillerus de to første døgnene. Fulgte et eget smertestilleskjema. Men klarte faktisk å reise meg opp og sette meg ned selv. Da jeg tok over muskelen for 16 år siden spøy jeg som en gris da jeg kom hjem. Jeg trodde det var pga smertestillende, så jeg sluttet å ta dem! 🙄 Hallo lissom. Kom jo på mange år senere at det nok var narkosen jeg kastet opp av og ikke pillene. Så første gang tok jeg knapt noen smertestillende og hadde selvfølgelig helt ekstremt vondt. Klarte ikke å sette meg ned eller reise meg opp av sofaen selv. I tillegg fikk jeg en blødning i det ene brystet og måtte inn og operere på nytt etter 2 dager. Var jo temmelig smertefullt det også. Så sånn sett har denne gangen gått mye bedre. Men dette er altså ikke helt ulevelig. Og smertene i begynnelsen er sååååå verdt det!! Hadde gjort dette om igjen og om igjen om nødvendig. Har aldri angret et sekund på at jeg tok silikon. 😊 Anonymkode: 692da...c60 Takk for svar 😊 Det høres ikke noe særlig ut det du opplevde første gangen! Godt å høre at du ikke angrer. 😊 Gleder meg sånn til det blir min tur! Er kjempeusikker på om jeg skal gå for over eller under...har fått klarsignal på begge deler fra ulike kirurger. Så jeg må bare bestemme meg Håper du blir strålende fornøyd med resultatet! Anonymkode: 3a38f...8a9
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #7 Skrevet 9. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar 😊 Det høres ikke noe særlig ut det du opplevde første gangen! Godt å høre at du ikke angrer. 😊 Gleder meg sånn til det blir min tur! Er kjempeusikker på om jeg skal gå for over eller under...har fått klarsignal på begge deler fra ulike kirurger. Så jeg må bare bestemme meg Håper du blir strålende fornøyd med resultatet! Anonymkode: 3a38f...8a9 Så utrolig spennende! Når skal du gjøre det? Anonymkode: 692da...c60
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #8 Skrevet 9. februar 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Så utrolig spennende! Når skal du gjøre det? Anonymkode: 692da...c60 Ja, veldig! Har ventet og gledet meg til dette i 15 år... Nå har jeg fått de barna jeg skal og kan egentlig bare hoppe i det. Skal spare litt til og vurdere nøyere hvilken klinikk (anbefal meg gjerne!), men sannsynligvis i løpet av et halvt år. Anonymkode: 3a38f...8a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå