AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #1 Del Skrevet 9. februar 2018 Hei Trenger tips til hvordan jeg kan sminke vekk mørke ringer/poser under øynene. Har prøvd med både lys hudfarget og gul concealer. Har også prøvd rød leppestift med concealer over, som jeg fikk tips om fra youtube. Ingenting funker, posene er der fortsatt. Kan noen hjelpe meg? <3 Anonymkode: 930dd...48a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #2 Del Skrevet 9. februar 2018 Hvis ikke lys concealer med gul undertone hjelper deg så vil denne behandlingen gjøre det, men koster litt med filler da. Anonymkode: 45e13...0c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 9. februar 2018 #3 Del Skrevet 9. februar 2018 (endret) Poser kan ikke sminkes bort men man kan lage en illusjon om at de syns mindre. Jeg har testet denne videoen og det funker, men man må være nøye og legge den lyseste concealeren AKKURAT i der posen lager skygge. Blir greit forklart i videoen. Bruker selv av og til litt orange concealer der jeg er blåest før jeg legger vanlig concealer oppå. Bruker Fit Me i den lyseste fargen. Men husk at den du legger for å skjule posene må være enda litt lysere. Endret 9. februar 2018 av Peonjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #4 Del Skrevet 9. februar 2018 Dere som bruker concealer, bruker dere foundation over, ingenting over, eller pudder over? Jeg syns det ser så rart ut med null ansiktssminke også concealer under øya liksom og føler jeg isåfall må på med en hel maske av foundation. Mange concealere jeg har prøvd legger seg også i linjene så jeg ser 15 år eldre og mer rynkete ut .... :/ Anonymkode: 45e13...0c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #5 Del Skrevet 11. februar 2018 På 9.2.2018 den 21.02, AnonymBruker skrev: Dere som bruker concealer, bruker dere foundation over, ingenting over, eller pudder over? Jeg syns det ser så rart ut med null ansiktssminke også concealer under øya liksom og føler jeg isåfall må på med en hel maske av foundation. Mange concealere jeg har prøvd legger seg også i linjene så jeg ser 15 år eldre og mer rynkete ut .... :/ Anonymkode: 45e13...0c9 Du må ALLTID pudre når du legger noe kremete/vått. Dette er for å fiksere så sminken sitter bedre, og for å unngå linjer. Har du fått linjer f. eks. på øyelokket så bruker du fingeren til å fjerne linjene før du legger godt med pudder oppå. Hvis du syns foundation er som en maske så kan du prøve mineralfoundation i pudderform. Anonymkode: 8c7b1...89d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #6 Del Skrevet 11. februar 2018 Rosatonet concealer men hvis du er usikker på fargen kan det lønne seg å kjøpe en palett med mange forskjellige for å teste hvilke som er best for deg. Anonymkode: a196c...c9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå