Gå til innhold

Trenger tips til å gå ned i vekt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått opp ca. 10 kg på ett år, og føler meg skikkelig dritt. Har ikke endret kosthold eller treningsvaner, og forstår derfor ikke hvorfor dette har skjedd. Trenger tips til kalorifattig mat eller enkle, sunne middagstips som jeg kan bruke for å gå ned i vekt?

Er 164 høy og veier 56 kg. Ingen allergi. 

Anonymkode: 3a25a...5ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begyn med kaloritelling. Du må spise mindre enn du forbruker slik at du går i kalloriunderskudd. Det hjelper ikke å komme med mager mat om du sitter å stapper det i deg uten å tenke på hvor mye kalorier du faktisk spiser. 

Anonymkode: f88bb...ae2

Skrevet

Du har nå en sunn, normal vekt, i motsetning til undervekt som tidligere, og det er kjempebra! Det er det samme hvordan det har skjedd. Du burde føle deg bedre, siden du faktisk har bedre helse, men å føle seg annerledes kan være ubehagelig, så det trenger du bare å bli vant til. Det tar tid og en positiv innstilling. 

• Liker 4
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har gått opp ca. 10 kg på ett år, og føler meg skikkelig dritt. Har ikke endret kosthold eller treningsvaner, og forstår derfor ikke hvorfor dette har skjedd. Trenger tips til kalorifattig mat eller enkle, sunne middagstips som jeg kan bruke for å gå ned i vekt?

Er 164 høy og veier 56 kg. Ingen allergi. 

Anonymkode: 3a25a...5ae

Du har en bmi på 21 og har en sunn og helt normal vekt og du burde ikke gå noe som helst ned i vekt. begynn og tren og bli glad i den kroppen du har.

Anonymkode: e8101...5a3

Skrevet

Du er jo helt normalvektig. 

Det er vanlig at kroppen forandres med alderen, og som regel har alle som var tynne som tenåringer godt av noen ekstra kilo. I og med at du var undervektig tidligere, og ikke har endret kosthold eller trening, tenker jeg at det beste du kan gjøre er å akseptere ny vekt som kroppens måte å bli sunnere på. 

Anonymkode: 2a03b...c9d

Skrevet

Du burde holde på vekta du har nå. Om du går ned 10 kg blir du undervektig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...