Fiorella Skrevet 9. februar 2018 #1 Skrevet 9. februar 2018 Jeg vil sende en gave til mannen på jobb, men hvor finner jeg nettsider som sender andre ting enn blomster? Tipper han ikke blir så glad for blomster 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #2 Skrevet 9. februar 2018 1 minutt siden, Fiorella skrev: Jeg vil sende en gave til mannen på jobb, men hvor finner jeg nettsider som sender andre ting enn blomster? Tipper han ikke blir så glad for blomster Du kan jo sende mye forskjellig selv i post i butikk eller på postkontoret Anonymkode: baf0d...4a8 1
Fiorella Skrevet 9. februar 2018 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2018 Ja det er jo sant.. Men vil gjøre det mest mulig lettvint for meg selv 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #4 Skrevet 9. februar 2018 Møt opp med kanelboller i en pose + lang kåpe og si at den egentlige desserten er din nakne kropp under kåpa for en kjappis på kontoret Anonymkode: 76f83...6b8 2
Fiorella Skrevet 19. februar 2018 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2018 Haha morsomt at du skrev det! Ble til slutt vi menn og sjokolade levert på jobben med kort om at han fikk gaven når han kom hjem ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå