Gå til innhold

Safety razor og intimbarbering

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vet om man kan bruke safety razor til intimbarbering og evt. ja, har tips om modell som egner seg til formålet.

Anonymkode: c640a...1fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan bruke hvilken som helst høvel. Du trenger ikke noe fancy i det hele tatt. Bare sørg for å skifte blad ofte, og ha på plenty av enten barberskum eller intimsåpe for god glid. 

Anonymkode: a3f5d...fc5

• Liker 1
Skrevet

Jeg har prøvd å bruke det til intimbarbering (mann). Det fungerer egentlig greit, men foretrekker absolutt standard høvel for den type manscaping.

Anonymkode: 59b68...026

Skrevet

Jeg brukte engangshøvler (for menn!). 

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har prøvd å bruke det til intimbarbering (mann). Det fungerer egentlig greit, men foretrekker absolutt standard høvel for den type manscaping.

Hva, er det som er problemet med safety razor da? Har lyst å bytte til det siden det blir rimeligere i lengden. Barberhøvler er et pengesluk uten like.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva, er det som er problemet med safety razor da? Har lyst å bytte til det siden det blir rimeligere i lengden. Barberhøvler er et pengesluk uten like.

Er mest det at man må gå over så mange ganger for at det skal bli bra. Og så har jeg en delvis irrasjonell frykt for å kutte meg i pungen som jeg ikke føler ved bruk av vanlig høvel. Men det fungerte som sagt helt greit. Husker ikke hvilket merke jeg brukte, men det var en som kostet 12 euro på en hjlrnebutikk i øst-europa. 

Tipper det er en enklere affære med skikkelig utstyr.

• Liker 1
Skrevet

DA/Safety i ansiktet. Men for guds skyld gillette der nede!!!

Anonymkode: 06b82...6bf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...