Gå til innhold

Hjelp til en som er er blitt fornøyd etter frisørbesøk

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg får aldri det jeg ber om, og denne gangen er det fargen. Hun skulle ta etterveksten, men jeg ble helt orange, og hun sa det var lyset. Dro hjem og jeg så forferdelig ut.

Dro et annet sted og ba om at han skulle farge det over, slik at jeg fikk min lysebrune farge tilbake. Og han sa det skulle gå bra. ;Men nå er håret mitt nesten sort, og altjeg vil ha er lysbrunt hår.

Er det mulig nå, eller kan jeg ikke farge/bleke på nytt?

Og kan dere anbefale meg ett sted jeg kanskje blir fornøyd?

Og jeg var ganske klar på det jeg ville, så det var ingen missforståelser sånn sett!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg får aldri det jeg ber om, og denne gangen er det fargen. Hun skulle ta etterveksten, men jeg ble helt orange, og hun sa det var lyset. Dro hjem og jeg så forferdelig ut.

Du må jo dra tilbake til frisøren som gjorde dette, og be henne rette opp feilen!

Skrevet

Jepp, enig med Xavia. Hun kan garantert korrigere fargen, i stedet for at du utsetter håret for enda flere påkjenninger. Mot gul/oransjeskjær i blondt hår, finnes det produkter med lilla pigmenter som justerer fargen uten å ødelegge håret.

Og hvis du går tilbake, slipper du sannsynligvis å betale ekstra. :wink:

Skrevet

:klaske: Nok av folk som ikke kan jobben sin!

Jeg vet om noen som kan hjelpe deg. Han lever av det å undervise andre frisører i det å farge hår - og å rette opp det du nettop har snakket om. Han er ikke så lett å få time hos, men det er verd å forsøke for han er virkelig flink! Send meg pm hvis du vil ha nr hans. :trøste:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Overskriften din er misvisende, for der står det at du er fornøyd. :wink:

Når det er sagt, ville jeg gått tilbake til frisøren, og forlangt at hun fikset opp i skaden som var skjedd.

Skrevet
Overskriften din er misvisende, for der står det at du er fornøyd.  :wink:  

.

Det samme tenkte jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Takker for tips..

Angående overskriften la merke til deg, og postet en mld rett etter der jeg skrev "ops, aldri skal det stå" Men kom visst ikke med :wink:

Når det gjelder fargen så gikk jeg ikke tilbake, men til alex frisørene på majorstuen...Og nå er jo den fargen borte, s¨å jeg kan vel ikke klage nå`? Så bør jeg jo nevne at hun som gjorde meg orange var lærling, :-?

Men så ble jeg sittende der en stund fordi hun flørtet med typen i leketøysbutikken ved siden av...

Men hva gjør jeg egentlig nå, huff er bare lei, og vil ha min naturlige lyse brunfarge tilbake, man blir litt oppgitt. Nå er jo håret kjempemørkt..

Skrevet

Det er jo ikke annet å gjøre enn å gå tilbake og klage.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...