AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #1 Skrevet 9. februar 2018 Har kommet i en kjip situasjon og må derfor bo hjemme hos mine foreldre i en midlertidig periode inntil jeg finner meg jobb. Jeg ønsker ikke å jobbe og bo i hjembyen. Har planer om å studere til høsten igjen og håper på å finne meg jobb før den tid, da må jeg uansett flytte. Studiestedet ligger noen timer unna og jeg lurer på hva som er lurest å gjøre mtp på hvor jeg burde søke jobb fremover. I nabokommunen er det et sykehjem jeg kunne tenkt meg å jobbe på, men det er litt tungvint hvis jeg får jobb der for da må jeg nesten flytte dit så jeg vet at jeg kommer meg lett til jobben uten å være avhengig av busstider. Men siden studiene startet til høsten må jeg igjen flytte og tenker at det er dumt å søke jobb i nabokommune hvis jeg ikke skal bo der så lenge likevel. Det er vel best å søke i nærheten av studiestedet hvor det går busser og det er lettvint å komme seg til jobben. Vet bare ikke hvor lett det er å få seg jobber nå for tiden. Tenker at jeg må søke studielån dersom jeg ikke får lån når skolen begynner. Anonymkode: 6205c...306
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå