AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #1 Skrevet 9. februar 2018 Jeg og kjæresten ble "offisielt" sammen på valentines i fjor (ja, vet, klissete...). Vi vil derfor feire litt ekstra, men føler vi ikke kan ta det helt ut siden det er ukedag og begge skal tidlig på jobb dagen etter. Vi tenker derfor å gå ut å spise helgen etter, drikke litt og ha en lang og fin aften sammen. Men hva kan vi gjøre på selve valentines? Synes det blir litt kjedelig å kanskje gjøre det vi alltid pleier å gjøre hjemme på kvelden (spise middag, se på tv osv). Anonymkode: cb230...b7c
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #2 Skrevet 9. februar 2018 Hvorfor kan dere ikke gå ut og spise på en hverdag? Det er da helt normalt å gjøre? Man trenger verken rangle eller drikke noe særlig alkohol? Dere kan jo også lage bedre middag hjemme. Anonymkode: c5ba7...6f2 1
Virrevirrevapp Skrevet 9. februar 2018 #3 Skrevet 9. februar 2018 Dere kan gå på kino. Kinoene har ofte egne tilbud på Valentines.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #4 Skrevet 9. februar 2018 Her feirer vi Valentines med at mannen lager vafler til oss 😍 det har han gjort hvert år siden vi ble sammen for 6 år siden. Han er ikke så veldig romantisk av seg, så det første året tenkte han lenge på hva han skulle finne på, vi hadde helt nylig blitt sammen, og han fant ut at å lage vafler måtte være det fineste han kunne gjøre 😂 jeg syns han var så søt og koselig, og satt så pris på det, så det har blitt til at han gjør det hvert år. Faller den 14. på en ukedag har vi vafler til middag. Så man trenger ikke gjøre så mye utav det, jeg setter i hvert fall mye mer pris på at mannen min gjør noe koselig enn at vi skal klemme oss inn på en overfylt restaurant akkurat den dagen. Anonymkode: aee41...afa
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #5 Skrevet 9. februar 2018 Vi skal på roadtrip til en nydelig liten plass litt utenfor byen. Spise på restaurant, gå tur. På kvelden blir det vel godis og film tenker jeg. Anonymkode: 6430d...340
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #6 Skrevet 9. februar 2018 Her er det foreldremøte.. Veldig lite romantisk.. Ville gått ut, spist en bedre middag, så kino. Eller en tur på ski med kakao, god niste, evt bål. Anonymkode: 9a4d1...f39
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #7 Skrevet 9. februar 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg og kjæresten ble "offisielt" sammen på valentines i fjor (ja, vet, klissete...). Vi vil derfor feire litt ekstra, men føler vi ikke kan ta det helt ut siden det er ukedag og begge skal tidlig på jobb dagen etter. Vi tenker derfor å gå ut å spise helgen etter, drikke litt og ha en lang og fin aften sammen. Men hva kan vi gjøre på selve valentines? Synes det blir litt kjedelig å kanskje gjøre det vi alltid pleier å gjøre hjemme på kvelden (spise middag, se på tv osv). Anonymkode: cb230...b7c Det er vel fullt mulig å feire selv om man ikke "tar det helt ut"? En god middag med god drikke trenger ikke å bety norsk flatfyll... Anonymkode: 189d4...c33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå