Princess Bubblegum Skrevet 9. februar 2018 #1 Skrevet 9. februar 2018 Jeg lurer rett og slett på om noen vet om nettsider (eller butikker mellom Trondheim og Steinkjer) der jeg kan kjøpe bh og/eller bikini som passer? Jeg er størrelse 100 H/I
Pantoten Skrevet 9. februar 2018 #2 Skrevet 9. februar 2018 Av spesialbutikker i Trondheim har vi vel Change og She, sistnevnte er nok litt dyrere men har større utvalg i størrelser (og virker gode på kundeservice)
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #3 Skrevet 9. februar 2018 2 timer siden, Princess Bubblegum skrev: Jeg lurer rett og slett på om noen vet om nettsider (eller butikker mellom Trondheim og Steinkjer) der jeg kan kjøpe bh og/eller bikini som passer? Jeg er størrelse 100 H/I Change, eller så har vel Lindex endel bra I store str. Anonymkode: bbc85...32b
Perelandra Skrevet 9. februar 2018 #4 Skrevet 9. februar 2018 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Change, eller så har vel Lindex endel bra I store str. Anonymkode: bbc85...32b Lindex er dårlige på store cuper, så TS kan bare glemme å finne noe der. Jeg er ikke kjent i Trondheim, men vet at noen på KG har anbefalt en butikk som heter Reimers. Endret 9. februar 2018 av Perelandra 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå