AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #1 Skrevet 9. februar 2018 Nå som våren snart nærmer seg, har jeg så iiiinnmari lyst på et par med ankelstøvletter- helst uten høy hæl. Men problemet er at jeg har veldig tynne ankler, så de er så store rundt anklene, noe som ikke er veldig pent. Lurer derfor på om noen av dere har tips til et par ankelstøvletter som har smal åpning? (Bruker skostr 37-38) Anonymkode: 8c059...a03
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #2 Skrevet 9. februar 2018 Målte forresten rundt ankelen, måle 18-18,5cm Anonymkode: 8c059...a03
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #3 Skrevet 9. februar 2018 Vet ikke helt hvilken type ankelstøvletter du ser for deg, men snørestøvletter er ofte smalere i skaftet og sitter stramt pga de snøres på. Jeg har selv smale ankler og har samme problemet som deg, og jeg liker veldig godt Rieker sine ankelstøvletter (både med og uten snøring). De sitter veldig godt på mine smale ankler, og i tillegg er det litt demping i skoene deres også. Jeg kjøper Rieker-sko enten hos Eurosko eller på Skoringen. Anonymkode: 1aa06...a54
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #4 Skrevet 11. februar 2018 På 9.2.2018 den 12.48, AnonymBruker skrev: Vet ikke helt hvilken type ankelstøvletter du ser for deg, men snørestøvletter er ofte smalere i skaftet og sitter stramt pga de snøres på. Jeg har selv smale ankler og har samme problemet som deg, og jeg liker veldig godt Rieker sine ankelstøvletter (både med og uten snøring). De sitter veldig godt på mine smale ankler, og i tillegg er det litt demping i skoene deres også. Jeg kjøper Rieker-sko enten hos Eurosko eller på Skoringen. Anonymkode: 1aa06...a54 Vil helst ha uten snøring Anonymkode: 8c059...a03
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #5 Skrevet 12. februar 2018 På 11.02.2018 den 11.53, AnonymBruker skrev: Vil helst ha uten snøring Anonymkode: 8c059...a03 Da bør du ta deg en tur i skobutikker og prøve ulike modeller, eventuelt spørre betjeningen om hjelp til å finne sko som har smalt skaft. Selv om jeg har smale ankler har det aldri vært noe problem for meg å finne ulike typer skoletter/støvletter som er smale nok - både med og uten snøring.. Anonymkode: 1aa06...a54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå