Gå til innhold

Tynne ankler- finner ikke sko!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som våren snart nærmer seg, har jeg så iiiinnmari lyst på et par med ankelstøvletter- helst uten høy hæl. Men problemet er at jeg har veldig tynne ankler, så de er så store rundt anklene, noe som ikke er veldig pent. Lurer derfor på om noen av dere har tips til et par ankelstøvletter som har smal åpning? (Bruker skostr 37-38)

Anonymkode: 8c059...a03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Målte forresten rundt ankelen, måle 18-18,5cm

Skrevet

Vet ikke helt hvilken type ankelstøvletter du ser for deg, men snørestøvletter er ofte smalere i skaftet og sitter stramt pga de snøres på. Jeg har selv smale ankler og har samme problemet som deg, og jeg liker veldig godt Rieker sine ankelstøvletter (både med og uten snøring). De sitter veldig godt på mine smale ankler, og i tillegg er det litt demping i skoene deres også. Jeg kjøper Rieker-sko enten hos Eurosko eller på Skoringen.

Anonymkode: 1aa06...a54

Skrevet
På 9.2.2018 den 12.48, AnonymBruker skrev:

Vet ikke helt hvilken type ankelstøvletter du ser for deg, men snørestøvletter er ofte smalere i skaftet og sitter stramt pga de snøres på. Jeg har selv smale ankler og har samme problemet som deg, og jeg liker veldig godt Rieker sine ankelstøvletter (både med og uten snøring). De sitter veldig godt på mine smale ankler, og i tillegg er det litt demping i skoene deres også. Jeg kjøper Rieker-sko enten hos Eurosko eller på Skoringen.

Vil helst ha uten snøring :)

Skrevet
På ‎11‎.‎02‎.‎2018 den 11.53, AnonymBruker skrev:

Vil helst ha uten snøring :)

Da bør du ta deg en tur i skobutikker og prøve ulike modeller, eventuelt spørre betjeningen om hjelp til å finne sko som har smalt skaft. Selv om jeg har smale ankler har det aldri vært noe problem for meg å finne ulike typer skoletter/støvletter som er smale nok - både med og uten snøring..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...