AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #1 Del Skrevet 9. februar 2018 Lurer på om noen har erfaringer med Sedix som det reklameres om på TV disse dager som man får kjøpt på apoteket, eller har råd om andre reseptfrie preparater, tabletter, urter eller hva som helst av tips og råd for lettere innsovning og øke trøtthet??! Anonymkode: 69dc8...c07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #2 Del Skrevet 9. februar 2018 Sedix hadde 0 effekt på meg, men jeg er kanskje litt garvet med medisiner nå. Valerina forte brukte å fungere for mange år siden. Anonymkode: 8b04e...cb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #3 Del Skrevet 9. februar 2018 Har god effekt av Sedix.Roer ned kroppen så innsovningen går lettere. Anonymkode: e4f1c...f5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 9. februar 2018 #4 Del Skrevet 9. februar 2018 Syntes sedix hjalp litt, men ikke særlig mye på innsovning. Får bedre utbytte av melatonin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #5 Del Skrevet 9. februar 2018 Sedix hjalp ikke meg. Kjøper det ikke igjen. Anonymkode: 27ace...0cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #6 Del Skrevet 9. februar 2018 Hverken Sedix eller Vallerina forte har hjulpet på meg, er som å knaske godteri. Anonymkode: 7b9d3...2b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #7 Del Skrevet 9. februar 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Lurer på om noen har erfaringer med Sedix som det reklameres om på TV disse dager som man får kjøpt på apoteket, eller har råd om andre reseptfrie preparater, tabletter, urter eller hva som helst av tips og råd for lettere innsovning og øke trøtthet??! Anonymkode: 69dc8...c07 Sedix funker ikke i det hele tatt. men valerina forte er bedre. Når en tar tre stykker. Anonymkode: a4240...eda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #8 Del Skrevet 9. februar 2018 Null virkning av Sedix for min del.. Anonymkode: e3fee...332 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #9 Del Skrevet 9. februar 2018 Lær deg mindfulness, det funker! Anonymkode: 6cab7...bb9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #10 Del Skrevet 9. februar 2018 Sedix virker ikke på meg heller, men den gjør en avslappet hvis man er litt nervøs/stressa. Anonymkode: 56ff6...769 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 9. februar 2018 #11 Del Skrevet 9. februar 2018 Sedix funker ikke på meg, men har ganske god effekt av valerina forte. Tar dog melantonin hver kveld (et søvnhormon, så er ikke vanedannende sovemedisin). Valerina+melantonin+litt boklesing og jeg sovner greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #12 Del Skrevet 18. juli 2020 Jeg har forsøkt Sedix og Lunixen som er en annen reseptfri variant av det samme, med absolutt null effekt i det hele tatt. Har tatt dem sammenhengende to morgen og to kveld i en mnd, men nå dropper jeg dem. Bare lureri de produktene der. Hvilke produkter er det dere snakker om ellers her, som er uten resept? Link? Anonymkode: 27ace...0cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cleangal Skrevet 18. juli 2020 #13 Del Skrevet 18. juli 2020 Har god erfaring med dette produktet: https://www.kinsarvik.no/kosttilskudd/overskudd-avslapning/beroligende/supravit-melatonina-60-tab Tar en tablett ca. 1 time før jeg legger meg. Sovner nesten med en gang, og føler selv at jeg sover roligere og våkner ikke lenger hver time. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #14 Del Skrevet 18. juli 2020 Flytende meatonin fungerer veldig godt på meg. Anonymkode: e0cd7...30f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #15 Del Skrevet 18. juli 2020 Takk for tips. Jeg skal se litt på det. Anonymkode: 27ace...0cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #16 Del Skrevet 18. juli 2020 Noen ganger fungerer det og noen ganger ikke. Jeg har prøvd Sedix (kan ikke huske hvordan de virket), Valerina, Valerina Natt og Melatonin. Synes Melatonin virker best. Valerina Natt er også ganske bra, men blir litt groggy og trøtt dagen derpå. Pleier å ta disse i kombinasjon. De gangene det funker best er når jeg ikke har spist veldig mye i løpet av dagen. Jeg tror matinntak og kroppsvekt har noe å si for hvor mye man må ta for å oppnå ønsket virkning. Man kan heller ikke ta dem hele tiden, for slik som all annen medisin så blir kroppen vant til det. Anonymkode: ec459...70a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #17 Del Skrevet 2. april 2023 Ingen av de reseptfrie alternativene har noen som helst virkning på meg. De er bare dyr og er penger kastet rett ut av vinduet for meg i alle fall. Anonymkode: 56dc0...c4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #18 Del Skrevet 2. april 2023 Vedkommende har sikkert funnet ut av det, to år senere.. Anonymkode: 2dd31...56c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå