Lassie Skrevet 10. februar 2005 #1 Skrevet 10. februar 2005 Hva heter den sangen som de spilte helt på slutten av episoden? Ganske rolig sang, utrolig fin. Det var ikke kjenningsmelodien til serien. Håper noen kan hjelpe. På forhånd takk.
Gjest gjest1 Skrevet 11. februar 2005 #2 Skrevet 11. februar 2005 Var ikke det Toy Soldiers med Martika, da? Den som Eminem har spicya opp? Eller husker jeg feil melodi nå?
ladyme Skrevet 11. februar 2005 #3 Skrevet 11. februar 2005 syns nesten alltid cold case har kjempe fine mimresanger på slutten.. Er det foresten noen som vet hva sangen de spillte på slutten av programmet 3/2 heter? Det er en jente/dame som synger "Im not avair or to manny things, Il do what I want....og så husker jeg ikke mer. Noen ide?
Suzy Skrevet 11. februar 2005 #4 Skrevet 11. februar 2005 syns nesten alltid cold case har kjempe fine mimresanger på slutten.. Er det foresten noen som vet hva sangen de spillte på slutten av programmet 3/2 heter? Det er en jente/dame som synger "Im not avair or to manny things, Il do what I want....og så husker jeg ikke mer. Noen ide? Det var Edie Bricell and the New bohemians, tror jeg..
Suzy Skrevet 11. februar 2005 #5 Skrevet 11. februar 2005 Hva heter den sangen som de spilte helt på slutten av episoden? Ganske rolig sang, utrolig fin. Det var ikke kjenningsmelodien til serien. Håper noen kan hjelpe. På forhånd takk. Jeg så på, men husker ikke nå... noen ord med tekst kunne kanskje hjelpe?
Loolaa Skrevet 11. februar 2005 #6 Skrevet 11. februar 2005 Var ikke det Toy Soldiers med Martika, da? Den som Eminem har spicya opp? Eller husker jeg feil melodi nå? Tror det stemmer, ja.
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2005 #7 Skrevet 11. februar 2005 Ellers spilte de også "Lullaby" med The Cure!
Lassie Skrevet 11. februar 2005 Forfatter #8 Skrevet 11. februar 2005 Takk for forslag - men jeg fant det ut da jeg så Idiol i kveld. Det var nemlig "Somewehere only we know" med Keane. Den som Eva sang i Idol i kveld. Men takk for tips likevel
Gjest Embla s Skrevet 11. februar 2005 #9 Skrevet 11. februar 2005 Ellers spilte de også "Lullaby" med The Cure! Ja! Men Lassie, det var da Edie Brichel til slutt? Til rulleteksten? (det var foresten en "bra" episode, men veldig trist&besnærende.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå