AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #1 Skrevet 8. februar 2018 Har blit dilla på mangosmoothie den siste uken. Kjøper da pose med frossen mango men det er ikke så mye i de. Holder til tre smoothier. Er det billigere å kjøpe fersk mango og fryse selv? Anonymkode: 9c936...722
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #2 Skrevet 9. februar 2018 Hvordan mener du Folk på internett skal være mer kvalifisert til å svare på det enn deg selv? Vi aner da ikke hva den frosne mangoen du kjøper koster? Eller hva din nærbutikk tar for fersk mango? Hva med å rett og slett se på prisene selv, og sammenligne, siden du er den eneste her som vet hva du bruker i dag, og hva ting koster der du handler? Anonymkode: 274e6...2c0
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #3 Skrevet 9. februar 2018 Tror Matkontrollen på TV2 testet dette en gang, og da kom de frem til at det var like greit å kjøpe frossen. Jeg tror det både smakte bedre og var billigere (og selvsagt enklere). Hvor mye frossenblanding koster og hvor mye mangoen du kjøper koster vet jeg ingenting om, så det er umulig å svare på. Jeg tipper det er best å holde seg til frossen Anonymkode: 158e3...6e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå