AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #161 Skrevet 17. februar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: ? Ingenting? Han? Anonymkode: efb68...cf1 På hvilken måte har du tapt han? Du har jo egentlig bare gitt opp, det er ikke det samme Anonymkode: 4f4a7...22a 5
Katten.2.0 Skrevet 17. februar 2018 #162 Skrevet 17. februar 2018 Dette er det mest dysfunksjonelle jeg har lest siden denne tråden. Det sier litt. 6
Gjest supernova_87 Skrevet 17. februar 2018 #163 Skrevet 17. februar 2018 10 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Dette er det mest dysfunksjonelle jeg har lest siden denne tråden. Det sier litt. Det sier mye. Jeg hadde litt moro i starten med å late som dette var jenta med x, y og z-problemer.
Dina86 Skrevet 17. februar 2018 #164 Skrevet 17. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg skal sende ila mnd, men nå er jeg super stressa med noe annet og må ha fokus. Da orker jeg ikke ekstra uro. Sjekke tlf se om han har svart f.eks Anonymkode: efb68...cf1 Det er ni sider her, så har ikke fått helt med meg hele tidslinja. Jeg er veldig nysgjerrig på hva som gjør deg så stressa at du ikke kan sende han en melding om før to uker etter å allerede ha venta så lenge! Han forventer nok ikke at du svarer innen fem minutter. Nå syns jeg du skal skrive en melding, enten et eller annet avslag eller spør han om han vil treffes, og spør med et hva og et hvor. Hvis du ikke forstår det og har opplevd det så er det jævlig(!) å tro at noen kanskje liker deg, kanskje vil noe mer, uten at noe faktisk skjer. Det fortjener ingen, så nå får du bestemme deg!!! 7
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #165 Skrevet 18. februar 2018 På 17.2.2018 den 0.06, AnonymBruker skrev: Så bra. Men du skal uansett ikke høre på henne. Om du lurer på om han har følelser for deg eller er interessert i deg fremdeles, så er det bare en person som kan svare deg på det. Anonymkode: 4f4a7...22a Hun sa til og med, at jeg fremdeles er i tankene hans, men ingen følelser? Jeg nevnte ikke at jeg hadde hAtt kontakt i over et år til henne. Jeg spurte ganske konkret, om det var noe mellom han og meg. Og da sa hun at det ikke var så mye fra hans side, men tenker fortsatt altså..... da har hun vel fått opp at vi har hatt en relasjon over tid 😖 Men kan vel være gjetting Anonymkode: efb68...cf1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #166 Skrevet 18. februar 2018 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun sa til og med, at jeg fremdeles er i tankene hans, men ingen følelser? Jeg nevnte ikke at jeg hadde hAtt kontakt i over et år til henne. Jeg spurte ganske konkret, om det var noe mellom han og meg. Og da sa hun at det ikke var så mye fra hans side, men tenker fortsatt altså..... da har hun vel fått opp at vi har hatt en relasjon over tid 😖 Men kan vel være gjetting Anonymkode: efb68...cf1 Hun har ikke fått opp noe som helst, hun lyver og lurer deg. Selvsagt har han vært interessert i deg, ingen hadde orket å fortsette som han gjør om det ikke var interesse der. Anonymkode: 4f4a7...22a 1
sjonkelrolf Skrevet 18. februar 2018 #167 Skrevet 18. februar 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun har ikke fått opp noe som helst, hun lyver og lurer deg. Selvsagt har han vært interessert i deg, ingen hadde orket å fortsette som han gjør om det ikke var interesse der. Anonymkode: 4f4a7...22a Som jeg har sagt tidligere, så er det stygt av TS å holde ham på pinebenken i så lang tid uten noen som helst form for avklaring. Selv et avslag er langt bedre enn det TS driver med overfor ham. 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #168 Skrevet 18. februar 2018 Kjenner jeg blir helt sliten av å lese denne tråden.. Hva vil du ts? Du er kåt på han, og blir varm i hjertet når du tenker på han, men du er redd for at han skal tro du vil date han, om du spør han ut, da du bare vil være venner, men du er redd for at han skal avvise deg? Hvis du er redd for at han skal avvise deg; prøv å spør han ut (men vær sikker på dine intensjoner, ikke be han ut, hvis du ikke vil noe mer med han), vent å se hva han sier, å ta det derfra. Da vet du. Ikke sitt å planlegg hva du skal si hvis om atte, dersom atte... Sier han nei: avslutt kontakten. Sier han ja: problem løst. Hvis du bare ønsker å være venn med han, så syns jeg i grunn du skal slutte å tenke tanker som at du er redd han skal avvise deg, at du blir kåt når du tenker på han, spørre deg selv om du er forelsket i han, og at du blir varm i hjertet når du tenker på han. Sånt er ikke normalt å tenke om venner, så slutt å lyv for deg selv. Da syns jeg i så fall du bare skal droppe hele vennskapet, så du slipper å forvirre han. Egentlig så er jeg fristet til å si at du bør vurdere å droppe hele fyren, å legge dating på hylla for en god stund fremover, samt søke profesjonell hjelp for dette. Du virker så utrolig usikker på deg selv, og livredd for å bli avvist, at jeg tror du uansett bare kommer til å ødelegge for deg selv, om du prøver å date/gå inn i et forhold, i den tilstanden du er nå. Jeg tror de aller fleste rundt deg, vil slite med å forstå hva du egentlig mener, du hinter, er vag, og virker generelt sett veldig usikker, og denne usikkerheten smitter du nok fort over på andre.. Anonymkode: 51041...ded 8
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #169 Skrevet 19. februar 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjenner jeg blir helt sliten av å lese denne tråden.. Hva vil du ts? Du er kåt på han, og blir varm i hjertet når du tenker på han, men du er redd for at han skal tro du vil date han, om du spør han ut, da du bare vil være venner, men du er redd for at han skal avvise deg? Hvis du er redd for at han skal avvise deg; prøv å spør han ut (men vær sikker på dine intensjoner, ikke be han ut, hvis du ikke vil noe mer med han), vent å se hva han sier, å ta det derfra. Da vet du. Ikke sitt å planlegg hva du skal si hvis om atte, dersom atte... Sier han nei: avslutt kontakten. Sier han ja: problem løst. Hvis du bare ønsker å være venn med han, så syns jeg i grunn du skal slutte å tenke tanker som at du er redd han skal avvise deg, at du blir kåt når du tenker på han, spørre deg selv om du er forelsket i han, og at du blir varm i hjertet når du tenker på han. Sånt er ikke normalt å tenke om venner, så slutt å lyv for deg selv. Da syns jeg i så fall du bare skal droppe hele vennskapet, så du slipper å forvirre han. Egentlig så er jeg fristet til å si at du bør vurdere å droppe hele fyren, å legge dating på hylla for en god stund fremover, samt søke profesjonell hjelp for dette. Du virker så utrolig usikker på deg selv, og livredd for å bli avvist, at jeg tror du uansett bare kommer til å ødelegge for deg selv, om du prøver å date/gå inn i et forhold, i den tilstanden du er nå. Jeg tror de aller fleste rundt deg, vil slite med å forstå hva du egentlig mener, du hinter, er vag, og virker generelt sett veldig usikker, og denne usikkerheten smitter du nok fort over på andre.. Anonymkode: 51041...ded Jeg vil bli sammen med han. Men jeg vet ikke hvor aktuelt det er. Jeg bor ikke i Norge og han er fra her. Jeg har bodd i 2 forskjellige andre land og, men aldri følt meg så hjemme som her. Jeg traff ham første gangen jeg var her, han tok kontakt. Saken er den at jeg mulig skal bo en periode i USA fra senere i år, men flytter kanskje tilbake hit dersom jeg trives best her. Pga denne flyttingen, og det at vi er fra forskjellige land gjør at jeg synes alt blir vanskelig, og særlig med tanke på at jeg har avvist ham. Jeg har liksom alltid sett frem til å møte ham siden jeg sa ha det til han den første gangen jeg var her. Da ble kontakten holdt på nett, og jeg dølte at dette ikke var siste gangen jeg så han og det stemte nå. Men det var tilfeldig at vi møttes og tok en rask klem. Det gikk bare fort....og vi gikk visere til det vi skulle. Så var det litt teksting for en ukes tid siden...da jeg fikk til den misforståelsen. Vi kommuniserer ikke på norsk, og litt derfor er jeg redd han har misforstått noe. Fordi han klarte å putte et ord feil i setningen, mulig autocorrekt eller noe, eller at han skrev feil, som gjorde at jeg trodde han planla å treffes. Men jeg følte noe skurret i måten han skrev på ellers 🤔😖 men det var nå jeg som først formulerte meg dårlig når han tok kontakt. Men han holder den for en grunn... jeg vet helt ærlig ikke hva jeg vil. Jeg har sett frem til å se han lenge, angret som pokker på at jeg ikke lot han bli kjent, og vi er vel mest det som kalles internettvenner. Anonymkode: efb68...cf1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #170 Skrevet 19. februar 2018 Jeg valgte bort en jeg kunne hatt det veldig gøy med! Jeg skjønner virkelig ikke hvordan jeg kunne la være å svare han i fjor høst. Så oppfucka var psyken min da. Nå er den ikke så ille, men ille nok til at jeg tydeligvis ikke tør å ta kontakt. Konsentrasjonen min bør nå være på jobb, er syresset periode. Derfor vil jeg ikke ha noe ekstra uro, med å se om han har sett mld eller svart, dersom jeg skulle finne på å sende. Vurderer nesten snart å sende bre for å få bekreftet et nei. Anonymkode: efb68...cf1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #171 Skrevet 19. februar 2018 På 18.2.2018 den 14.31, AnonymBruker skrev: Hun har ikke fått opp noe som helst, hun lyver og lurer deg. Selvsagt har han vært interessert i deg, ingen hadde orket å fortsette som han gjør om det ikke var interesse der. Anonymkode: 4f4a7...22a Hun sa at jeg måtte være mer kostbar. Det var det eneste jeg reagerte på, og føler hun bommet på. Kostbar.....som om jeg har maset?! Kostbar er vel kanskje det jeg har vært litt for mye av. Anonymkode: efb68...cf1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #172 Skrevet 19. februar 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjenner jeg blir helt sliten av å lese denne tråden.. Hva vil du ts? Du er kåt på han, og blir varm i hjertet når du tenker på han, men du er redd for at han skal tro du vil date han, om du spør han ut, da du bare vil være venner, men du er redd for at han skal avvise deg? Hvis du er redd for at han skal avvise deg; prøv å spør han ut (men vær sikker på dine intensjoner, ikke be han ut, hvis du ikke vil noe mer med han), vent å se hva han sier, å ta det derfra. Da vet du. Ikke sitt å planlegg hva du skal si hvis om atte, dersom atte... Sier han nei: avslutt kontakten. Sier han ja: problem løst. Hvis du bare ønsker å være venn med han, så syns jeg i grunn du skal slutte å tenke tanker som at du er redd han skal avvise deg, at du blir kåt når du tenker på han, spørre deg selv om du er forelsket i han, og at du blir varm i hjertet når du tenker på han. Sånt er ikke normalt å tenke om venner, så slutt å lyv for deg selv. Da syns jeg i så fall du bare skal droppe hele vennskapet, så du slipper å forvirre han. Egentlig så er jeg fristet til å si at du bør vurdere å droppe hele fyren, å legge dating på hylla for en god stund fremover, samt søke profesjonell hjelp for dette. Du virker så utrolig usikker på deg selv, og livredd for å bli avvist, at jeg tror du uansett bare kommer til å ødelegge for deg selv, om du prøver å date/gå inn i et forhold, i den tilstanden du er nå. Jeg tror de aller fleste rundt deg, vil slite med å forstå hva du egentlig mener, du hinter, er vag, og virker generelt sett veldig usikker, og denne usikkerheten smitter du nok fort over på andre.. Anonymkode: 51041...ded Da forelskelsen var fersk, så gjorde jeg bakgrunnsjekk. Jeg ville finne ut om han har hatt kjæreste og slik tidligere. Han er sosial, så han har masse kvinnelige og mannlige venner. Det er bilder fra kafeer, byer og slik sammen med kvinner. De kunne sitte flere ved siden av hvernadre, og det kunne være bilde av han og en annen dame. Også damer som har tatt morsome selfier med han. Fant aldri noe kyssebilde, og ingen kjærlighetserklæring på bildene. De er fremdeles venner med han på face og flere av de har kjæreste. Jeg tenkte at disse umulig kunne være bare venner, da det skrives så mye her at menn kan ikke bare være venner. Men jeg har kunnet være bare venner med menn og det funket fint. Men jeg har slitt veldig sosialt, men har måttet være utrolig sosial i jobben og lært mye mer hvor mye folk legger i ting. Jeg har lært at menn kan poste hjerter til et bilde av oss sammen bare fordi vi er venner. Hadde det vært før hadde jeg trodd at det var en veldig direkte måte å vise forelskelse på, men en del mannlige kompiser som åpenbart dater andre eller jeg vet er intressert i noen kan også poste slik til meg, uten at det betyr noe mer. så jeg tenker over det du skriver, om å ha kontakt som venner. Siden jeg har følelser at det kanskje bare forverrerr situasjonen hvis han vil møtes, men har vennskapelige følelser. Anonymkode: efb68...cf1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #173 Skrevet 19. februar 2018 På 17.2.2018 den 5.04, Dina86 skrev: Det er ni sider her, så har ikke fått helt med meg hele tidslinja. Jeg er veldig nysgjerrig på hva som gjør deg så stressa at du ikke kan sende han en melding om før to uker etter å allerede ha venta så lenge! Han forventer nok ikke at du svarer innen fem minutter. Nå syns jeg du skal skrive en melding, enten et eller annet avslag eller spør han om han vil treffes, og spør med et hva og et hvor. Hvis du ikke forstår det og har opplevd det så er det jævlig(!) å tro at noen kanskje liker deg, kanskje vil noe mer, uten at noe faktisk skjer. Det fortjener ingen, så nå får du bestemme deg!!! Jeg har det såpass jævlig. Jeg tror han kanskje liker meg, vil noe mer. Jeg er usikker på han. Jeg har strengt tatt ingen grunn til lenger å tro at han vil noe med meg. Er intressert rett og slett. Han svarer ikke på storyene mine alik han gjorde før den misforståelsen. )0(er ikke selfie stories altså) . Han har liket bildene mine, da er han ikke sur. Så jeg vil kanskje tro han er likegyldig bare. Men likevel, nesten bedre for meg å få nei enn å lure...det var å tørre det da Anonymkode: efb68...cf1
sjonkelrolf Skrevet 19. februar 2018 #174 Skrevet 19. februar 2018 Er ikke stories (hvis det er snakk om snapchat) upersonlige, og ikke rettet mot noen spesifikke?
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #175 Skrevet 19. februar 2018 1 minutt siden, sjonkelrolf skrev: Er ikke stories (hvis det er snakk om snapchat) upersonlige, og ikke rettet mot noen spesifikke? Jo de er det, for min del er det instagram. Og de er ganske upersonlige. Men han har svart en del på de....nå har han vært stille igjen. jeg føler jeg maser bare jeg sender ett svar jo, dersom jeg svarer på hans f.eks Anonymkode: efb68...cf1
Dina86 Skrevet 19. februar 2018 #176 Skrevet 19. februar 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo de er det, for min del er det instagram. Og de er ganske upersonlige. Men han har svart en del på de....nå har han vært stille igjen. jeg føler jeg maser bare jeg sender ett svar jo, dersom jeg svarer på hans f.eks Anonymkode: efb68...cf1 Jeg mente ikke å være sur eller streng i det forrige innlegget, men jeg vet veldig godt hvordan han kanskje har det. Hvis han er veldig usikker på om du liker han, jeg har det sånn nå. Og det er så uendelig vondt å gå rundt å lure på om noen du liker, liker deg tilbake. Du burde også gjøre noe for din egen del. Hvis du ikke tar noen sjanser blir livet veldig kjedelig... 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #177 Skrevet 19. februar 2018 Nå sender du en melding! Ikke flere unnskyldninger. SEND melding NÅ! Lykke til 😊 og oppdater oss gjerne, med hva han svarer. Anonymkode: 2ec83...5d4 5
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #178 Skrevet 19. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nå sender du en melding! Ikke flere unnskyldninger. SEND melding NÅ! Lykke til 😊 og oppdater oss gjerne, med hva han svarer. Anonymkode: 2ec83...5d4 Takk. Ja, jeg kan ikke sende nå. Jeg orker ikke noe anfall, sørlig ikke i dag som jeg har hatt en drittdag. Jeg skal oppdatere når jeg har gjort det Anonymkode: efb68...cf1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #179 Skrevet 19. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk. Ja, jeg kan ikke sende nå. Jeg orker ikke noe anfall, sørlig ikke i dag som jeg har hatt en drittdag. Jeg skal oppdatere når jeg har gjort det Anonymkode: efb68...cf1 Du bare drar dette ut ts. Og kommer ikke til å tørre å sende noen melding. Gi like gjerne opp. Anonymkode: 58914...504 4
sjonkelrolf Skrevet 19. februar 2018 #180 Skrevet 19. februar 2018 Sånn egoistisk oppførsel som TS her viser er en grunn til at mange forbinder forelskelse med noe negativt. Det vet jeg dessverre litt for mye om, for jeg har vært der selv. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå