AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #121 Skrevet 15. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis han spør hvorfor jeg plutselig er intr. Eller sender meg et irritert svar, noen som vet hva jeg kan si? Jeg vil ikke fremstå som at jeg plutselig forventer at han stiller opp på mine premisser. Og det gjør jeg heller ikke. Hadde en mann vist meg lite interesse og så plutselig spurt om å treffes etter lang tid, hadde heller ikke jeg bare sagt tvert "ja". Men jeg vet ikke hva slags svar jeg skal gi på det. Anonymkode: efb68...cf1 Da sier du det som det er, det er ikke noe poeng i å leke noen lek eller prøve å finne den rette tingen å si. Fra hans ståsted så er det du som leker med følelsene hans og du som er uinteressert og du som bruker han som tidsfordriv. Du kan si at du har hatt lyst til å møte han lenge og bli bedre kjent, men har vært litt nervøs og derfor dratt det ut. Og så spørre om han vil møte deg for en kopp kaffe. Det er et helt uforpliktende møte for dere begge, så får du møtt han og kjent litt på følelsene og kjemien dere imellom. Du gjør dette så mye vanskeligere enn det er. slutt å analyser før du i det hele tatt har fått noen respons. Anonymkode: 4f4a7...22a 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #122 Skrevet 15. februar 2018 ..Og jo lenger du drøyer med å spørre, jo større er sjansen for at han sier nei. Anonymkode: 4f4a7...22a 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #123 Skrevet 15. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Da sier du det som det er, det er ikke noe poeng i å leke noen lek eller prøve å finne den rette tingen å si. Fra hans ståsted så er det du som leker med følelsene hans og du som er uinteressert og du som bruker han som tidsfordriv. Du kan si at du har hatt lyst til å møte han lenge og bli bedre kjent, men har vært litt nervøs og derfor dratt det ut. Og så spørre om han vil møte deg for en kopp kaffe. Det er et helt uforpliktende møte for dere begge, så får du møtt han og kjent litt på følelsene og kjemien dere imellom. Du gjør dette så mye vanskeligere enn det er. slutt å analyser før du i det hele tatt har fått noen respons. Anonymkode: 4f4a7...22a Og du tror ikke han tar det som "prøve å se om vi skal bli kjærester" date? For meg har det vært nornalt å henge med mannlige venner kun på vennskaplig plan. Han har kvinnelige venner og, jeg tror neppe at han har hatt noe gående med dem alle Anonymkode: efb68...cf1
sjonkelrolf Skrevet 15. februar 2018 #124 Skrevet 15. februar 2018 Hva så om han skulle ta det som en "prøve og se om vi skal bli kjærester"-date? Du sier jo selv at du har følelser for ham etc. 5
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #125 Skrevet 15. februar 2018 2 minutter siden, sjonkelrolf skrev: Hva så om han skulle ta det som en "prøve og se om vi skal bli kjærester"-date? Du sier jo selv at du har følelser for ham etc. Jeg er sikkert rar som er redd for det. Men har direkte fobi mot den slags mistanker. Jeg vil ikke at han skal tro det. Han likte et bilde jeg la ut nå, så han ignorerer meg ikke, virker ikke sur på meg da. Men han skriver ikke. Jeg vet ikke hvordan jeg skal ta det. Var kanskje ikke så følelsesmessig involert at han føler for å kutte meg ut? Eller håper på at vi holder den? 🤔🤔🤔 hmmm Jeg vil bare ikke møte på han tilfeldig og så har han sagt nei. Jeg tenker det er bedre å møte han og så tørre å være hyggelig... og så forelså kaffe? Hadde du tolket det som date dersom en kvinne bare plutselig spurte deg? Ville du sagt nei da, dersom du ikke lenger hadde følelser for henne? Eller ville du gitt henne sjansen til tross for tidligere kaldhet? Jeg skjønner at folk ikke er tankelesere og vet ikke hvordan jeg har ahtt det, så jeg kan ikke kreve noe. Men æsj, dette er så vankskelig Anonymkode: efb68...cf1
sjonkelrolf Skrevet 15. februar 2018 #126 Skrevet 15. februar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er sikkert rar som er redd for det. Men har direkte fobi mot den slags mistanker. Jeg vil ikke at han skal tro det. Han likte et bilde jeg la ut nå, så han ignorerer meg ikke, virker ikke sur på meg da. Men han skriver ikke. Jeg vet ikke hvordan jeg skal ta det. Var kanskje ikke så følelsesmessig involert at han føler for å kutte meg ut? Eller håper på at vi holder den? 🤔🤔🤔 hmmm Jeg vil bare ikke møte på han tilfeldig og så har han sagt nei. Jeg tenker det er bedre å møte han og så tørre å være hyggelig... og så forelså kaffe? Hadde du tolket det som date dersom en kvinne bare plutselig spurte deg? Ville du sagt nei da, dersom du ikke lenger hadde følelser for henne? Eller ville du gitt henne sjansen til tross for tidligere kaldhet? Jeg skjønner at folk ikke er tankelesere og vet ikke hvordan jeg har ahtt det, så jeg kan ikke kreve noe. Men æsj, dette er så vankskelig Anonymkode: efb68...cf1 Som du har hørt, han sier kanskje "her er jeg", men prøver å ikke virke masete. Men det blir bare gjetning, dere prater jo knapt. Mye pga at du har slått hånda av ham flere ganger. Hvordan har du tenkt at dere skal møtes, uten at noen av dere tar initiativ til det, aktivt? Og igjen, det er opp til deg. Jenter som har vist meg en kald skulder over tid, altså ingen enkelthendelser har jeg som regel aktivt brutt kontakten med når jeg på et tidspunkt har innsett at det ikke har noe for seg å fortsette selvpiningen. Enten ved at jeg har sendt en avslutningsmelding der jeg ønsket dem lykke til videre og dermed slettet all kontaktinfo samt på sosiale medier (FB/Tinder/Snapchat). Eller bare slettet kontaktinfo samt sosiale medier, alt avhengig av situasjonen og foranledningen. På den måten har de ikke kunnet spørre. Når jeg bryter kontakten med noen, gjør jeg det skikkelig. Det blir akkurat så vanskelig som du selv gjør det til.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #127 Skrevet 15. februar 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er sikkert rar som er redd for det. Men har direkte fobi mot den slags mistanker. Jeg vil ikke at han skal tro det. Han likte et bilde jeg la ut nå, så han ignorerer meg ikke, virker ikke sur på meg da. Men han skriver ikke. Jeg vet ikke hvordan jeg skal ta det. Var kanskje ikke så følelsesmessig involert at han føler for å kutte meg ut? Eller håper på at vi holder den? 🤔🤔🤔 hmmm Jeg vil bare ikke møte på han tilfeldig og så har han sagt nei. Jeg tenker det er bedre å møte han og så tørre å være hyggelig... og så forelså kaffe? Hadde du tolket det som date dersom en kvinne bare plutselig spurte deg? Ville du sagt nei da, dersom du ikke lenger hadde følelser for henne? Eller ville du gitt henne sjansen til tross for tidligere kaldhet? Jeg skjønner at folk ikke er tankelesere og vet ikke hvordan jeg har ahtt det, så jeg kan ikke kreve noe. Men æsj, dette er så vankskelig Anonymkode: efb68...cf1 Det virker som han fremdeles er interessert i å møte deg, derfor tror jeg han sier ja om du spør. Ikke hinting og annet tull du har holdt på med til nå, men faktisk spør om dere skal treffes. Men venter du lenger nå, og seriøst planlegger at du skal møte på han tilfeldig på gata før du tør å spørre, så kan du bare glemme det. Om du møter på han tilfeldig i morgen, så kommer du til å sitte og vente på at han skal ta det første skrittet uansett. Bare hopp i det og gjør det. SLUTT å analyser alt sammen, du aner ikke hva han tenker og føler og det er helt meningsløst det du holder på med. Du liker denne mannen, og han er nok interessert i deg også, hvorfor kaster du bort denne muligheten? Du sier du er livredd for å bli brukt og lurt, men er du ikke redd for å aldri få muligheten til kjærlighet også? Man må våge litt, og man kommer til å bli såret og lære masse når man begynner å date. Man lærer om seg selv, hvilke grenser man har, hvilke forventninger man har til andre, hvem man passer med og ikke osv. Og for å finne ut om han er så fantastisk som han er i tankene dine, så må du våge å møte han. Du får så mange tilbakemeldinger og råd om hva du bør gjøre. Det er bare du selv som holder deg igjen. Anonymkode: 4f4a7...22a 7
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #128 Skrevet 16. februar 2018 Måtte snakke med klarsynt. Pleier aldri å gjøre det, men måtte ha noen å snakke med. Men gjorde kanskje bare vondt værre. Vet jo aldri om de treffer riktig eller om evnen finnes i det hele tatt. Hun sa bare at han tenkte på meg, men at følelsene ikke er helt gjengjeldt. Jeg burde også la han ta initiativ. Så da stemmer det kanskje at jeg bør la vær å skrive noe til han... Anonymkode: efb68...cf1
sjonkelrolf Skrevet 16. februar 2018 #129 Skrevet 16. februar 2018 Såkalte "Klarsynte","healere" osv = kvakksalvere. Han kommer ikke til å ta noe særlig initiativ, og det er din skyld. Du har jo slått hånda av ham flere ganger med det tullet ditt. Hvor mange ganger må du få det banket inn i hodet før du forstår? Eller vil du noen gang forstå? Det begynner jeg faktisk å lure på. En annen ting jeg lurer på er om hele tråden er trolling fra ende til annen. 4
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #130 Skrevet 16. februar 2018 5 timer siden, sjonkelrolf skrev: Såkalte "Klarsynte","healere" osv = kvakksalvere. Han kommer ikke til å ta noe særlig initiativ, og det er din skyld. Du har jo slått hånda av ham flere ganger med det tullet ditt. Hvor mange ganger må du få det banket inn i hodet før du forstår? Eller vil du noen gang forstå? Det begynner jeg faktisk å lure på. En annen ting jeg lurer på er om hele tråden er trolling fra ende til annen. Det er ikke trolling. At du tror det er trolling viser nok bare hvor "spesiell" jeg er:( Anonymkode: efb68...cf1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #131 Skrevet 16. februar 2018 6 timer siden, sjonkelrolf skrev: Såkalte "Klarsynte","healere" osv = kvakksalvere. Han kommer ikke til å ta noe særlig initiativ, og det er din skyld. Du har jo slått hånda av ham flere ganger med det tullet ditt. Hvor mange ganger må du få det banket inn i hodet før du forstår? Eller vil du noen gang forstå? Det begynner jeg faktisk å lure på. En annen ting jeg lurer på er om hele tråden er trolling fra ende til annen. Du er iherdig i dine svar til ts må jeg si! Diskusjonen er jo litt dum, ts vil jo ikke ta kontakt og driver med masse dårlige argumenter for å IKKE ta kontakt, når alle i tråden prøver å få henne til å ta kontakt... Hadde gitt opp dette jeg, var jeg deg! Anonymkode: 58914...504 8
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #132 Skrevet 16. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er iherdig i dine svar til ts må jeg si! Diskusjonen er jo litt dum, ts vil jo ikke ta kontakt og driver med masse dårlige argumenter for å IKKE ta kontakt, når alle i tråden prøver å få henne til å ta kontakt... Hadde gitt opp dette jeg, var jeg deg! Anonymkode: 58914...504 Hvorfor det? Det har jeg alltid gjort :(( jeg føler jeg har mistet ham pga MIN oppførsel..... Hvorfor føler jeg alltid at jeg ikke bør ta kontakt? Anonymkode: efb68...cf1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #133 Skrevet 16. februar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor det? Det har jeg alltid gjort :(( jeg føler jeg har mistet ham pga MIN oppførsel..... Hvorfor føler jeg alltid at jeg ikke bør ta kontakt? Anonymkode: efb68...cf1 Fordi du er redd for å bli avvist. Du tør rett og slett ikke få nei. Derfor lager du masse argumenter om hvorfor du ikke kan ta kontakt med han. Og da blir det vel heller aldri noe..... Anonymkode: 58914...504 9
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #134 Skrevet 16. februar 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi du er redd for å bli avvist. Du tør rett og slett ikke få nei. Derfor lager du masse argumenter om hvorfor du ikke kan ta kontakt med han. Og da blir det vel heller aldri noe..... Anonymkode: 58914...504 Vil liksom la han være i fred. Men følte jeg direkte avviiste han fordi jeg var redd. Jeg hadde det såmdårlig den perioden han tok kontakt at jeg behandlwt han kanskje litt slik jeg selv var redd. Jeg har ikke flørta rundt og dått han sjalu. Men jeg har enkelt og greit vært litt kald. men jeg vet på en måte at vi kanskje ikke blir noe. Er så redd for reaksjonen hans på at jeg tar kontakt. Som hun klarsynte sa, at jeg heller burde la han. Jeg skulle kanskje ikke snakket med henne. Han er jo den som har vært på hee tiden, mens nå bør jeg vente enda en gang.... Anonymkode: efb68...cf1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #135 Skrevet 16. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vil liksom la han være i fred. Men følte jeg direkte avviiste han fordi jeg var redd. Jeg hadde det såmdårlig den perioden han tok kontakt at jeg behandlwt han kanskje litt slik jeg selv var redd. Jeg har ikke flørta rundt og dått han sjalu. Men jeg har enkelt og greit vært litt kald. men jeg vet på en måte at vi kanskje ikke blir noe. Er så redd for reaksjonen hans på at jeg tar kontakt. Som hun klarsynte sa, at jeg heller burde la han. Jeg skulle kanskje ikke snakket med henne. Han er jo den som har vært på hee tiden, mens nå bør jeg vente enda en gang.... Anonymkode: efb68...cf1 Antagelig er det nok lurt å la det gå nå. Hvis han er interessert, så tar han vel kontakt. Mest sannsynlig ikke. Anonymkode: 58914...504 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #136 Skrevet 16. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Antagelig er det nok lurt å la det gå nå. Hvis han er interessert, så tar han vel kontakt. Mest sannsynlig ikke. Anonymkode: 58914...504 Typisk meg å vurdere å gjøre noe når han har gått videre. Jeg lurer på når han evt gikk videre. :/ jeg møter andre menn for å se om det kan bli noe, men jeg får ikke disse følelsene :(:(:( jeg tror ikke jeg kommer til å ha sex med noen jeg er forelska i, fordi det klaffer jo aldri ordentlig :/ Anonymkode: efb68...cf1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #137 Skrevet 16. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Typisk meg å vurdere å gjøre noe når han har gått videre. Jeg lurer på når han evt gikk videre. :/ jeg møter andre menn for å se om det kan bli noe, men jeg får ikke disse følelsene :(:(:( jeg tror ikke jeg kommer til å ha sex med noen jeg er forelska i, fordi det klaffer jo aldri ordentlig :/ Anonymkode: efb68...cf1 Kanskje du ikke skal være så opptatt av å finne en du skal være forelsket i. Kanskje date noen og kanskje ha sex med noen også? Bare får å få livet og tankene over på noe annet? Anonymkode: 58914...504 5
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #138 Skrevet 16. februar 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du ikke skal være så opptatt av å finne en du skal være forelsket i. Kanskje date noen og kanskje ha sex med noen også? Bare får å få livet og tankene over på noe annet? Anonymkode: 58914...504 Det er alltid så kjedelig. Jeg er tørr sammen med menn.jeg ikke finner tiltrekkende! Og han her hadde jeg sjansen på. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg avviste/var lite interessert! Anonymkode: efb68...cf1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #139 Skrevet 16. februar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er alltid så kjedelig. Jeg er tørr sammen med menn.jeg ikke finner tiltrekkende! Og han her hadde jeg sjansen på. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg avviste/var lite interessert! Anonymkode: efb68...cf1 Nei, du kan jo lære av dette til neste gang du møter en du liker godt. Anonymkode: 58914...504
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #140 Skrevet 16. februar 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du ikke skal være så opptatt av å finne en du skal være forelsket i. Kanskje date noen og kanskje ha sex med noen også? Bare får å få livet og tankene over på noe annet? Anonymkode: 58914...504 Virker så tragisk å ha sex for å glemme andre. Er mye annet en kan gjøre for å få tankene over. Jeg gjør det, men han ligger i bakhodet... det tapet Anonymkode: efb68...cf1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå