Gå til innhold

Hvor rart er det å spørre om noen vil treffes? Når du på en måte har avvist dem tidligere.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Handlinger sier mer enn ord , sies det. Ser flere skriver i tråden at handlingene mine forteller at jeg ikke er intressert i fyren. 

For å beskrive dette helt ærlig uten å pynte på noe; 

ja, jeg fikk følelser for han etter hvert som vi brukte tid sammen og tekstet oss imellom. Har ikke klart å glemme ham siden...

så har han styrt veldig mye av oppmerksomheten min. Mistet fokus fra familie og venner :/ pga masse grubling rundt ham. Slik har alltid vært når jeg forelsker meg og jeg kan ikke legge skylden på den jeg forelsker meg. Kanskje hadde det vært nok å bare vært åpen om følelsene. Jeg har absolutt ingen problemer rundt menn jeg ikke forelsker meg i. Mens når han er rundt meg blir jeg anspent, ekstra oppmerksom mot andre fordi jeg ikke vil stå og glo ut i lufta eller på han. Jeg har hatt masse drømmer oss, om hvordan vi kunne fått det sammen, rosemalt han selvfølgelig, men også tenkt over hvordan det i realiteten kunne blitt. Og i selveste realiteten har vi ikke blitt noen ting.

Så det litt deprimerende her er at mye her sitter i mitt hode, og det som sitter i hodet er også vanskeligere å bli kvitt. Kom over en bok for noen år siden, da hadde jeg det på samme måte med en venn... der det stod "det fine med virkeligheten er at den er begrenset nettopp av virkeligheten". Altså, i hodet vårt har ingenting grenser mens i virkeligheten er ting slik deg ER. 

Jeg kommer nok aldri til spørre han rett ut. 

Anonymkode: efb68...cf1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal sende melding i kveld 👊🏼

AnonymBruker
Skrevet

Ulv, ulv...

Anonymkode: 340f0...daf

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ulv, ulv...

Uff

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har faktisk alle de siste gangene stilt oppfølgingspørsmål til han. Han starter samtalen med "hei" og jeg har villet være imøtekommende og svarte han med "hei, hvordan går det". Men han må jo bli veldig lei da dersom jeg tar initiativ nå? Men jeg skjønner ikke hvorfor har tar kontakt dersom han ikke vil at jeg skal svare heller 🤔🤔

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blogger nesten her. Jeg lovet dere å ta kontakt med han , men jeg vet ikke hvor lurt det er når jeg er i så dårlig humør som jeg er nå?? Føler ikke jeg har særlig positive vibber nå. Det skjedde noe i kveld som fikk meg i forferdlig dårlig humør :( 

AnonymBruker
Skrevet

Jepp. Alltid en unnskyldning. Dette kommer til å komme hver gang, TS. Hver gang du bestemmer deg for at "i dag skal jeg sende ham en melding", så får du kalde føtter når det nærmer seg og finner en grunn for å la være. Det er dette du trenger HJELP til.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ok, på tide å beyte litt barriere. Han har tatt kontakt med meg ut av det blå før! Så hvorfor skal jeg være så redd for å ta med han?! 

Jeg ser st jeg har gjort alt vanskelig for meg selv. Jeg ser ting i ettertid. Jeg har vært lite imøtekommende osv. Mens jeg selv har trodd jeg var pågående. Nå driver jeg å prøve å taste første knappen, men det er en stor sperre her 😓 Jeg gruer meg ikke til å røre tastene når jeg skal kontakte venner, bare han.

jeg angrer like mye hver dag jeg utsetter det. Men så tør jeg faen ikke ta steget heller.

AnonymBruker
Skrevet

Finn en gate med brostein. Hvis du klarer å løpe 100m uten å tråkke på én fuge, slipper du skrive melding i dag. 

Anonymkode: 91e35...82e

AnonymBruker
Skrevet

Han er for faen meg aktiv et sted hele tiden jo! Enten på insta, messenger (mer sjelden) eller whapp. Hva annet en kvinner er det menn er pålogget for? Så gjør han kanskje bare narr av meg fordi jeg kontakter han!!! :/ 

AnonymBruker
Skrevet

Jaja, jwg er i ferd med å HANDLE. Men jeg utsetter og utsetter. Hva er jeg så redd for?! En time, en time til...og så gjør jeg det ikkenog bruker krefter dagen etter på OG!

AnonymBruker
Skrevet

Er så redd for at meldinga skal skremme ham. At jeg tar kontakt ut av det blå skal få han til å synes jeg er pågående.

er det ikke litt naivt å tro at han kan like meg etter så lav interesse over tid? Menn går da videre med en gang gjør de ikke? 

Han har tatt kontakt tilfeldig med meg ja! Men jeg er redd han tenker at denne regel er forbeholdt han, at ikke jeg kan ta kontakt. 

Jeg blir gal her, nå er så masse krefter brukt, at jeg like gjerne bør få det overstått.

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er så redd for at meldinga skal skremme ham. At jeg tar kontakt ut av det blå skal få han til å synes jeg er pågående.

er det ikke litt naivt å tro at han kan like meg etter så lav interesse over tid? Menn går da videre med en gang gjør de ikke? 

Han har tatt kontakt tilfeldig med meg ja! Men jeg er redd han tenker at denne regel er forbeholdt han, at ikke jeg kan ta kontakt. 

Jeg blir gal her, nå er så masse krefter brukt, at jeg like gjerne bør få det overstått.

Hva får deg til å tro at han er den eneste som kan ta kontakt? Hva tror du skjer hvis du tar kontakt? 

Syntes du skal lese gjennom hele denne tråden for deg selv og se gjennom dine egne svar. Reflekter litt over hva du tenker om denne fyren og hvorfor du setter han «så høyt» i ditt eget hode. Hvorfor er han så spesiell? Hva gjør at du er så redd for å gjøre noe galt? 

Hvis ikke du kan svare på disse spørsmålene, så bør du kanskje finne noen å prate med? Noen som kan hjelpe deg med å sortere tankene dine. 

Anonymkode: 09a0c...cd9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva får deg til å tro at han er den eneste som kan ta kontakt? Hva tror du skjer hvis du tar kontakt? 

Syntes du skal lese gjennom hele denne tråden for deg selv og se gjennom dine egne svar. Reflekter litt over hva du tenker om denne fyren og hvorfor du setter han «så høyt» i ditt eget hode. Hvorfor er han så spesiell? Hva gjør at du er så redd for å gjøre noe galt? 

Hvis ikke du kan svare på disse spørsmålene, så bør du kanskje finne noen å prate med? Noen som kan hjelpe deg med å sortere tankene dine. 

Anonymkode: 09a0c...cd9

Jeg vet ikke. Vet jo at han ikke er overmenneskelig. Jeg satte min forrige forelskelse like høyt, men nå føler jeg han ikke er bra nok for meg en gang og jeg skjønner ikke hva jeg så i han. Så det må være i hodet, men gang på gang er det like sterkt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarte å miste siste snusen min på bakken i kveld rett før jeg gikk inn på den kafeen! Jeg skulle sette meg ned og så slappe av litt. Men jeg ble i kjempe dårlig humør og fikk ikke den siste. Så dølte ikke jeg var i humør til å sende han meldingen likevel! 😡😡😣😵😖😑 men jeg blir i tillegg surere og surere og mer stresset inni meg fordi jeg ikke tør å gjøre dette! Jeg analyserer i tillegg tidspunktet jeg sender på. Kvelden, rundt 7-9 virker tryggest. Da er det ikke så tidlig at jeg kan risikere å støte på han ila dagen og han tror jeg sender mld fordi jeg stalker han, og heller ikke så sent at han kan ha lagt seg mens jeg sitter oppe og ljeder meg/evt sotter oppe og tenker på han. 

🙄🤔😶 så nå må jeg gjøre det i morgen........

AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarte å miste siste snusen min på bakken i kveld rett før jeg gikk inn på den kafeen! Jeg skulle sette meg ned og så slappe av litt. Men jeg ble i kjempe dårlig humør og fikk ikke den siste. Så dølte ikke jeg var i humør til å sende han meldingen likevel! 😡😡😣😵😖😑 men jeg blir i tillegg surere og surere og mer stresset inni meg fordi jeg ikke tør å gjøre dette! Jeg analyserer i tillegg tidspunktet jeg sender på. Kvelden, rundt 7-9 virker tryggest. Da er det ikke så tidlig at jeg kan risikere å støte på han ila dagen og han tror jeg sender mld fordi jeg stalker han, og heller ikke så sent at han kan ha lagt seg mens jeg sitter oppe og ljeder meg/evt sotter oppe og tenker på han. 

🙄🤔😶 så nå må jeg gjøre det i morgen........

Ser du ikke selv at du bare finner på unnskyldninger? Du kunne ikke sende han en melding fordi du mistet snusen din?!? Om du spør her så vil du helt sikkert få mange fine forslag til hva du kan skrive på meldingen. Mange har vært der du er nå, hvor man grubler og grubler i en evighet på hva man skal skrive og hvordan man skal formulere seg, når  på døgnet man skal skrive, tør man eller ikke... Mange har vært der en eller annen gang. Men tidspunkt på dagen er ikke viktig. Hvordan du formulerer deg er ikke viktig. Bare send han en melding på formiddagen i morgen 'hei. Hvordan går det med deg, hatt en fin helg?' Verre er det ikke. Så prøver du å starte en samtale derifra når han svarer. 

Anonymkode: 4f4a7...22a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ser du ikke selv at du bare finner på unnskyldninger? Du kunne ikke sende han en melding fordi du mistet snusen din?!? Om du spør her så vil du helt sikkert få mange fine forslag til hva du kan skrive på meldingen. Mange har vært der du er nå, hvor man grubler og grubler i en evighet på hva man skal skrive og hvordan man skal formulere seg, når  på døgnet man skal skrive, tør man eller ikke... Mange har vært der en eller annen gang. Men tidspunkt på dagen er ikke viktig. Hvordan du formulerer deg er ikke viktig. Bare send han en melding på formiddagen i morgen 'hei. Hvordan går det med deg, hatt en fin helg?' Verre er det ikke. Så prøver du å starte en samtale derifra når han svarer. 

Anonymkode: 4f4a7...22a

Snusen roer meg ned. Jeg er kanskje merkelig, men jeg bruker maks 4 priser pr dag. Snus brukes kun på spesielle tidspunkter på dagen skjønner du. Snuser jeg før 12 på dagen blir jeg direkte dårlig i flere timer etterpå...... mens den roer meg ned om kvelden. Ææææh

nå har jeg brukt så masse krefter på denne fyren, at jeg nesten bare bør gjøre det. Men keg føler ikke jeg kan legge skylden på han heller, ingen får deg til å falle for seg, selv om mange kvinner her inne har holdningen "ikke la en som lar deg være usikker styre deg sånn". Jeg må ha gjort noe inni hodet mitt, for jeg har hatt masse angst pga instagrsm, at han poster storier. Jeg svarte han etter og ha grublet i over en time, på et bilde han postet, og der virket han uintressert. Jeg skrev at han hadde fin utsikt, og han svarte med " kom kom". Derfor bør jeg kanskje ikke ta kontakt først. 🤔🤔 mens han bare fortsatte som han ville og jeg stod for oppfølgingspørsmålene.... men igjen skriver folk i tråden her at det er jeg som virker uintressert. Selv om jeg tror jeg er imøtekommende......... og det at han ikke kommer og snakker til meg når vi stod alene på hver vår kant av gata for et par uker siden, betyr at han er for sjenert til å snakke med meg? Isf ble jeg livredd for å gå bort til han

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Snusen roer meg ned. Jeg er kanskje merkelig, men jeg bruker maks 4 priser pr dag. Snus brukes kun på spesielle tidspunkter på dagen skjønner du. Snuser jeg før 12 på dagen blir jeg direkte dårlig i flere timer etterpå...... mens den roer meg ned om kvelden. Ææææh

nå har jeg brukt så masse krefter på denne fyren, at jeg nesten bare bør gjøre det. Men keg føler ikke jeg kan legge skylden på han heller, ingen får deg til å falle for seg, selv om mange kvinner her inne har holdningen "ikke la en som lar deg være usikker styre deg sånn". Jeg må ha gjort noe inni hodet mitt, for jeg har hatt masse angst pga instagrsm, at han poster storier. Jeg svarte han etter og ha grublet i over en time, på et bilde han postet, og der virket han uintressert. Jeg skrev at han hadde fin utsikt, og han svarte med " kom kom". Derfor bør jeg kanskje ikke ta kontakt først. 🤔🤔 mens han bare fortsatte som han ville og jeg stod for oppfølgingspørsmålene.... men igjen skriver folk i tråden her at det er jeg som virker uintressert. Selv om jeg tror jeg er imøtekommende......... og det at han ikke kommer og snakker til meg når vi stod alene på hver vår kant av gata for et par uker siden, betyr at han er for sjenert til å snakke med meg? Isf ble jeg livredd for å gå bort til han

Dette med den storien jeg svarte på, skjedde i sommer forresten.

Skrevet

Okei, nå jente, nå tar du deg sammen.

Ikke send han den meldingen, dette kommer til å gå til helvete. Det går ikke skeis på grunn av han, men på grunn av deg. 
Det er noe i det at man skal elske seg selv før man begynner å dra med andre i dragsuget. Du er ikke håpløs, men du har så ekstremt mye usikkerhet i deg per dags dato at uansett hva som skjer fremover med fyren, så vil du føle på usikkerheten. 

Hadde du sendt den meldingen hadde du sluppet å lure i månedsvis. Du sier at du ikke vil at han skal skjønne du er interessert, men kjære deg, du har gjort ALT i din makt for å vise at du ikke vil ha han. Selvfølgelig tror han ikke at du er interessert, en liten melding vil ikke endre det heller. Dessuten, du ER interessert, hvorfor er det så jævlig farlig om han skjønner det?

La oss nå late som at du sender en melding og dere faktisk ender opp med å date - hva da? Du kommer til å være usikker på alt, det kommer til å bli emosjonell tortur for dere begge. Det virker nesten som du vil ha 'closure' i den grad at han faktisk avviser deg, svart på hvitt, slik at du kan legge tanken om han på hylla. Men vet du hva? Det er ikke alltid vi får en avslutning på ting, enkelte forhold blir hengende i løse luften og man skjønner egentlig ikke hva faen som skjedde.

Jeg tror ikke det er han du er interessert i lenger, men heller bildet du har skapt oppi hodet ditt. 

Dra en strek. Avslutt dette både for din egen og hans del. Gå videre. Jobb med deg selv.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Valmuefrø skrev:

Okei, nå jente, nå tar du deg sammen.

Ikke send han den meldingen, dette kommer til å gå til helvete. Det går ikke skeis på grunn av han, men på grunn av deg. 
Det er noe i det at man skal elske seg selv før man begynner å dra med andre i dragsuget. Du er ikke håpløs, men du har så ekstremt mye usikkerhet i deg per dags dato at uansett hva som skjer fremover med fyren, så vil du føle på usikkerheten. 

Hadde du sendt den meldingen hadde du sluppet å lure i månedsvis. Du sier at du ikke vil at han skal skjønne du er interessert, men kjære deg, du har gjort ALT i din makt for å vise at du ikke vil ha han. Selvfølgelig tror han ikke at du er interessert, en liten melding vil ikke endre det heller. Dessuten, du ER interessert, hvorfor er det så jævlig farlig om han skjønner det?

La oss nå late som at du sender en melding og dere faktisk ender opp med å date - hva da? Du kommer til å være usikker på alt, det kommer til å bli emosjonell tortur for dere begge. Det virker nesten som du vil ha 'closure' i den grad at han faktisk avviser deg, svart på hvitt, slik at du kan legge tanken om han på hylla. Men vet du hva? Det er ikke alltid vi får en avslutning på ting, enkelte forhold blir hengende i løse luften og man skjønner egentlig ikke hva faen som skjedde.

Jeg tror ikke det er han du er interessert i lenger, men heller bildet du har skapt oppi hodet ditt. 

Dra en strek. Avslutt dette både for din egen og hans del. Gå videre. Jobb med deg selv.

Hvis du las innlegg nr 461 så skriver jeg noe om dette. Men hvordan i helvete blir man kvitt det? Jeg er livredd for hjernen, og den gjør det samme mot meg nå!! Jeg er redd for noe som jeg mest sannynlig ikke trenger å være redd for. Jeg vil sende den meldingen, for at han skal se at jeg vil ha kontakt!

hvordan vet jeg om jeg er intressert i HAN eller bildet av han? For noen uker siden traff jeg han tilfeldig og vi tok en klem, og etter det har jeg bare tenkt på hvordan det er å stå inntil kroppen hans :( 

jeg lurer også på hva sannsynligheten er for at han faktisk føler det samme. Noen skrev også i en annen tråd her om at enkelte bare vet at de er riktig for hverandre, men at tidspunktet er feil. Håper jo dette stemmer her, men jeg legger ikke sjelen i det skuratt... :( 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...