AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #301 Skrevet 7. mars 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er helt umulig å si, det kan gå begge veier. Har han tatt noe kontakt etter dere sende noen meldinger frem og tilbake hvor du skrev noe han misforsto? Du har jo vist null interesse for han, så det er mulig han har sett seg lei og gått videre. Det ville nok de fleste ha gjort. Men det vet du ikke før du prøver å ta kontakt. Anonymkode: 4f4a7...22a Nei han har ikke skrevet etter dette. Bare likt noen bilder Anonymkode: efb68...cf1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #302 Skrevet 7. mars 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei han har ikke skrevet etter dette. Bare likt noen bilder Anonymkode: efb68...cf1 Så ta kontakt med han du da. Anonymkode: 4f4a7...22a
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #303 Skrevet 7. mars 2018 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så ta kontakt med han du da. Anonymkode: 4f4a7...22a Han tok akkurat kontakt Anonymkode: efb68...cf1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #304 Skrevet 7. mars 2018 Samtale : Han: hva skjer? Jeg :"er ute med noen venninner. Hvordan går det? Han:"Nice". Bra, enn der? " Jeg "bra" Han :"👍 Han hadde vel ført samtalen videre dersom interessert Anonymkode: efb68...cf1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #305 Skrevet 7. mars 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han tok akkurat kontakt Anonymkode: efb68...cf1 Så fint. Da får du foreslå en dag dere kan treffes, og endelig få svaret ditt. Anonymkode: 4f4a7...22a 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #306 Skrevet 7. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Samtale : Han: hva skjer? Jeg :"er ute med noen venninner. Hvordan går det? Han:"Nice". Bra, enn der? " Jeg "bra" Han :"👍 Han hadde vel ført samtalen videre dersom interessert Anonymkode: efb68...cf1 Nå begynner jegnesten å lure på om du bare tuller med denne tråden. Du svarer såpass kort og uinteressert tilbake til han leser nok at du ikke er interessert i å føre noen samtale. "Bra". ok, men så skriv noe mer da. Spør hva han driver med om dagen, hvordan det går på jobb, om han har sett en film du synes var bra i det siste eller hva som helst. Du må se dette snart. HAN tar kontakt hver gang. HAN har tatt initiativ til å møtes, men kun blitt avvist. HAN fortsetter å ta kontakt med deg. Du gir ingenting tilbake, likevel har du såpass store forventninger at du tenker han skal føre denne samtalen videre?! Anonymkode: 4f4a7...22a 7
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #307 Skrevet 7. mars 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå begynner jegnesten å lure på om du bare tuller med denne tråden. Du svarer såpass kort og uinteressert tilbake til han leser nok at du ikke er interessert i å føre noen samtale. "Bra". ok, men så skriv noe mer da. Spør hva han driver med om dagen, hvordan det går på jobb, om han har sett en film du synes var bra i det siste eller hva som helst. Du må se dette snart. HAN tar kontakt hver gang. HAN har tatt initiativ til å møtes, men kun blitt avvist. HAN fortsetter å ta kontakt med deg. Du gir ingenting tilbake, likevel har du såpass store forventninger at du tenker han skal føre denne samtalen videre?! Anonymkode: 4f4a7...22a Ja? Jeg stiller oppfølgingsspørsmålene her! Anonymkode: efb68...cf1
sjonkelrolf Skrevet 7. mars 2018 #308 Skrevet 7. mars 2018 Et par sånne samtaler med en dame, og jeg fjerner henne. Sånt gidder ikke jeg å bruke tid på, skjønner ikke at han gidder. TS løfter ikke en finger, ofrer ikke en dritt. Og det pratet om å "øve" seg, utfordre seg mtp. kontakt? Hva f***? 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja? Jeg stiller oppfølgingsspørsmålene her! Anonymkode: efb68...cf1 Unnskyld meg, oppfølgingsspørsmål? Du dreper samtalen med et kort "bra". 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #309 Skrevet 7. mars 2018 Akkurat nå, sjonkelrolf skrev: Et par sånne samtaler med en dame, og jeg fjerner henne. Sånt gidder ikke jeg å bruke tid på, skjønner ikke at han gidder. TS løfter ikke en finger, ofrer ikke en dritt. Og det pratet om å "øve" seg, utfordre seg mtp. kontakt? Hva f***? Unnskyld meg, oppfølgingsspørsmål? Du dreper samtalen med et kort "bra". Nei. Jeg spør han hvordan det går! Anonymkode: efb68...cf1
sjonkelrolf Skrevet 7. mars 2018 #310 Skrevet 7. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei. Jeg spør han hvordan det går! Anonymkode: efb68...cf1 Jo, han spør videre, hvor du dreper samtalen. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #311 Skrevet 7. mars 2018 1 minutt siden, sjonkelrolf skrev: Og han avslutter samtalen med en tommel Anonymkode: efb68...cf1
sjonkelrolf Skrevet 7. mars 2018 #312 Skrevet 7. mars 2018 Fordi du drepte samtalen med et "bra", derfor den responsen.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #313 Skrevet 7. mars 2018 Akkurat nå, sjonkelrolf skrev: Jo, han spør videre, hvor du dreper samtalen. Jeg kan ikke se hvordan jeg dreper samtalen??? Er det noe sosialt jeg ikke skjønner?? :(('((( Anonymkode: efb68...cf1
sjonkelrolf Skrevet 7. mars 2018 #314 Skrevet 7. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg kan ikke se hvordan jeg dreper samtalen??? Er det noe sosialt jeg ikke skjønner?? :(('((( Anonymkode: efb68...cf1 Ja, åpenbart når jeg ser det eksemplet over. For når du dreper samtalen med et "bra" slik du her gjør har personen i andre enden ingen vei å gå mtp. å fortsette samtalen. Du gir absolutt ingenting. Eneste du egentlig sier i denne samtalen er at du er opptatt med venninner. Det, sammen med at du bare sier "bra" indikerer at du er opptatt og ikke er veldig interessert i å fortsette noen samtale. 4
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #315 Skrevet 7. mars 2018 10 minutter siden, sjonkelrolf skrev: Ja, åpenbart når jeg ser det eksemplet over. For når du dreper samtalen med et "bra" slik du her gjør har personen i andre enden ingen vei å gå mtp. å fortsette samtalen. Du gir absolutt ingenting. Eneste du egentlig sier i denne samtalen er at du er opptatt med venninner. Det, sammen med at du bare sier "bra" indikerer at du er opptatt og ikke er veldig interessert i å fortsette noen samtale. Jeg spør han hvordan det går!! Anonymkode: efb68...cf1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #316 Skrevet 7. mars 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan ikke se hvordan jeg dreper samtalen??? Er det noe sosialt jeg ikke skjønner?? :(('((( Anonymkode: efb68...cf1 Du klarer ikke å se hans side her. Han har blitt avvist av deg flere ganger, du tar aldri initiativ til kontakt eller å møtes. At han i det hele tatt gidder å prøve å ha kontakt med deg viser at han faktisk er interessert. Når man blir avvist på flere måter av samme person og ikke får noe interesse tilbake, så pleier man å gå videre og glemme den personen. Eller man fortsetter slik som han nå gjør, selv om man tenker at det er "galt". Galt fordi den andre personen ikke er interessert, og man gjør ikke annet enn å såre seg selv. Nå er jo du interessert, men du viser det ikke til han. Når man da prøver å ta kontakt, slik som han nå gjør, så er man veldig forsiktig og ser an svarene man får. Da starter han med å spørre hva du driver med. Du svarer kort hva du gjør og spør kort hvordan det går. Så svarer han kort (FORDI HAN ER USIKKER PÅ DEG) tilbake og spør hvordan det går med deg, du svarer et kjempe kort bra tilbake. Folk flest oppfatter de korte svarene dine som "jeg er ikke interessert i å prate med deg". Da sender han en tommel opp tilbake fordi han forstår at du ikke er interessert, men han klarer ikke å la være å kontakte deg. Det er veldig vanskelig å forklare dette her for deg. Sett deg litt inn i hvordan dette kan oppfattes for han. Du stiller ikke oppfølgingsspørsmål og viser interesse slik som du tror. Du kunne svart mer utfyllende for å faktisk vise litt interesse. Spurt han hva han driver med nå for eksempel. Eller svar mer utfyllende enn bare "bra", skrevet litt hva som skjer i livet ditt (stort eller smått) og slik fått en ordentlig samtale i gang. Anonymkode: 4f4a7...22a 6
sjonkelrolf Skrevet 7. mars 2018 #317 Skrevet 7. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg spør han hvordan det går!! Anonymkode: efb68...cf1 Du så kanskje ikke spørsmålet rett under? Og hvorfor svarte du bare med "bra"? Kunne du ikke ha fortsatt, eks. ved å si noe mer enn bare "bra"? Forstår du egentlig hva jeg sier? Jeg tviler...
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #318 Skrevet 7. mars 2018 Å fy fader.. du må være totalt sosialt tilbakestående liksom, no offence. Hadde en fyr svart bare "bra" til et spørsmål jeg stilte så hadde jeg sendt tommelen òg. I det tilfellet viser den "ok, flott, du var ikke mye interessert i å snakke med meg". Anonymkode: 84db8...144 4
sjonkelrolf Skrevet 7. mars 2018 #319 Skrevet 7. mars 2018 Husker jeg hadde flere sånne samtaler med forskjellige damer på eks. Tinder eller andre arenaer. Men jeg husker ikke hvor mange, eller med hvem (de ble vel glemt nesten samme øyeblikk som jeg slettet dem). Jeg bare husker at jeg har hatt slike samtaler.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #320 Skrevet 7. mars 2018 34 minutter siden, sjonkelrolf skrev: Hallo... Jeg spurte HAN hvordan det går! Anonymkode: efb68...cf1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå