Gå til innhold

Hvor rart er det å spørre om noen vil treffes? Når du på en måte har avvist dem tidligere.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes du det sier?? 

Anonymkode: efb68...cf1

At du ikke har noen interesse av han, maks en bekjent eller perifer venn. Du tror du signaliserer interesse ved å trykke like på innlegg/bilder han legger ut, men det gjør du ikke. 

Anonymkode: 4f4a7...22a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Av og til deler jeg story på whatsapp, bare fordi jeg vil... han er den ENESTE som ser! 

AnonymBruker
Skrevet

Prøvde sånn "ja, nei" spørsmål på nett...en eightball. Ikke at jeg tror på det, men får ikke sove. Og den ballen svarte faen meg nesten så det ble irriterende.

prøvde forskjellige ting som

"har han jeg datet for 3 år siden fremdeles følelser for meg? Svar "ja"

"er mama glad i meg?" Ja

"har han her følelser for meg? Nei

"bør jeg ta kontakt?: nei

er det dårlige konsekcenser av å ta kontakt?:" ja

"hadde han følelser for meg før? Ja

altså, den svarer ja på alt jeg tror stemmmer, men om ting jeg ikke bryr meg så om,

mens der keg virkelig vil høre ja...svarer den nei! Så nå begynner jeg å lure

AnonymBruker
Skrevet

Har gjort der, har mye kontakt, har blitt glad i han.:lillesky2:

Det som er meningen kommer når tiden er inne.

Anonymkode: c336c...3e9

AnonymBruker
Skrevet

Har gjort der, har mye kontakt, har blitt glad i han.:lillesky2:

Det som er meningen kommer når tiden er inne.

Anonymkode: c336c...3e9

Svarte du i feil tråd ?

AnonymBruker
Skrevet

Aldri hørt om eightball, syyyyke greier :fnise:

Er mamma glad i meg : ja

Er pappa glad i meg: ja

Er "han" glad i meg: Nei 

Elsker "han" meg: Ja 

:strix:

Anonymkode: c7dd6...e08

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri hørt om eightball, syyyyke greier :fnise:

Er mamma glad i meg : ja

Er pappa glad i meg: ja

Er "han" glad i meg: Nei 

Elsker "han" meg: Ja 

:strix:

Anonymkode: c7dd6...e08

Bare google det. Gjorde for gøy siden jeg ikke fikk sove, men den ga så akuratt de svarene jwg ikke ville ha at det er nesten så jeg tror på det nå. Trstet ved å spørre om ting jeg visste svaret på. Og fikk jo svaret som stemte.

Skrevet

Skjerp deg.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Skjerp deg.

Med negative tanker, eller hva?

AnonymBruker
Skrevet

Altså, når den svarer "nei" på alt jeg spør om ang han fyren, så må det vel være noe mer i det? Bør jeg ta kontakt"nei", er han glad i meg "nei" , då prøver jeg et litt annet spørsmål som "får det dårlige konsekvenser å iontakte han" svar:"ja". Den svarer jo faen meg alt jeg ikke vil.

jeg vil ikke at han jeg datet før skal ha følelser for meg, men når jeg spurte om det, så har han i følge denne ballen fredmeles følelser :/ det månda være et hint..?

AnonymBruker
Skrevet

Føler at han blir borte fra meg, men fordi "det ikke er meningen"! Han har tatt kontakt med meg og jeg vet ikke hvor mye han snalyserte det hele. Mens jeg føler at det har skikkelig dårlige konsekvenser. Men jeg kan ikke la være snart :/// nulig alt sitter i hodet. 

Og det har skjedd noe med følelsene for han. De er der, men de har på en måte kjølnet/frosset. Men jeg føler ikke det er bra, for da holder jeg på en måte på et håp om oss, mens i realiteten går livet videre og vi er nærmere og nærmere døden. 

Hvorfor i helvete har denne mannen satt seg å i meg???🤔😣😫😔😞 hvorfor føler jeg på et slik tap, enda det var jeg som la opp til det. Føler jo at jeg skylder han å gjenoppta kontakten. På en annen side er jeg redd han bare ditcher meg totalt og ghoster meg uten å si noe som helst...selv om det ikke vil være likt han. 

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føler at han blir borte fra meg, men fordi "det ikke er meningen"! Han har tatt kontakt med meg og jeg vet ikke hvor mye han snalyserte det hele. Mens jeg føler at det har skikkelig dårlige konsekvenser. Men jeg kan ikke la være snart :/// nulig alt sitter i hodet. 

Og det har skjedd noe med følelsene for han. De er der, men de har på en måte kjølnet/frosset. Men jeg føler ikke det er bra, for da holder jeg på en måte på et håp om oss, mens i realiteten går livet videre og vi er nærmere og nærmere døden. 

Hvorfor i helvete har denne mannen satt seg å i meg???🤔😣😫😔😞 hvorfor føler jeg på et slik tap, enda det var jeg som la opp til det. Føler jo at jeg skylder han å gjenoppta kontakten. På en annen side er jeg redd han bare ditcher meg totalt og ghoster meg uten å si noe som helst...selv om det ikke vil være likt han. 

Du skylder han ikke å ta kontakt. Du kan ta kontakt om du faktisk ønsker det, men vær sikker på hva du vil. Du er så mye frem og tilbake her at du fremstiller deg selv ustabil. Start en samtale med han og be han med ut, verre er det ikke. Sier han nei så sier han nei, og da er du like langt som du er nå. Ingenting annet enn det. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skylder han ikke å ta kontakt. Du kan ta kontakt om du faktisk ønsker det, men vær sikker på hva du vil. Du er så mye frem og tilbake her at du fremstiller deg selv ustabil. Start en samtale med han og be han med ut, verre er det ikke. Sier han nei så sier han nei, og da er du like langt som du er nå. Ingenting annet enn det. 

Om han sier nei så er det kanskje lettere å gå videre? Jeg vet faktisk ikke hva jeg vil. Kanskje bare starte en samtale?? Trenger ikke på dø og liv å møtes 

AnonymBruker
Skrevet

Om han sier nei så er det kanskje lettere å gå videre? Jeg vet faktisk ikke hva jeg vil. Kanskje bare starte en samtale?? Trenger ikke på dø og liv å møtes 

Så start en samtale med han da. Men om han ber deg med ut igjen så må du være ærlig mot han og si at du ikke ønsker noe annet enn et vennskap med han. 

AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så start en samtale med han da. Men om han ber deg med ut igjen så må du være ærlig mot han og si at du ikke ønsker noe annet enn et vennskap med han. 

Jeg har følelser!  Men tenker å bli ordentlig kjent før vi tenker på det. Men siden jeg har så ustabile følelser så vet jeg ikke om jeg vil utsette han for noe slik. Vil bare "gi tilbake"  oppmerksomhet.. Jeg har aldri utfordret meg selv på dette. Ikke siden jeg var 17, etter 3 år ulykkelig forelsket i en 10 år eldre fyr spurte jeg om ham ville være sammen 

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har følelser!  Men tenker å bli ordentlig kjent før vi tenker på det. Men siden jeg har så ustabile følelser så vet jeg ikke om jeg vil utsette han for noe slik. Vil bare "gi tilbake"  oppmerksomhet.. Jeg har aldri utfordret meg selv på dette. Ikke siden jeg var 17, etter 3 år ulykkelig forelsket i en 10 år eldre fyr spurte jeg om ham ville være sammen 

Det er fint å øve seg, men husk at det er mennesker du øver deg på. Her er det en fyr som har vært interessert i deg lenge, som du flere ganger har avvist og virket uinteressert for. Om du nå bestemmer deg for å virkelig vise at du er interessert, bare fordi du ønsker å øve deg og utfordre deg, så sitter det en mann på andre siden der som blir forvirret og muligens såret. Det ville vært bedre om du utfordret og øvde deg på denne måten med noen helt nye og uforpliktende. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er fint å øve seg, men husk at det er mennesker du øver deg på. Her er det en fyr som har vært interessert i deg lenge, som du flere ganger har avvist og virket uinteressert for. Om du nå bestemmer deg for å virkelig vise at du er interessert, bare fordi du ønsker å øve deg og utfordre deg, så sitter det en mann på andre siden der som blir forvirret og muligens såret. Det ville vært bedre om du utfordret og øvde deg på denne måten med noen helt nye og uforpliktende. 

Jeg skjønner hva du mener. Men det er ingen utfordring når det er folk jeg ikke føler noe for. Jeg skal ikke lure han. Jeg vil bare gi han oppmerksomhet. 

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner hva du mener. Men det er ingen utfordring når det er folk jeg ikke føler noe for. Jeg skal ikke lure han. Jeg vil bare gi han oppmerksomhet. 

Men hvorfor gjør du det ikke da? Det er greit at du ønsker å gi oppmerksomhet for en eller annen grunn, det er type oppmerksomhet du gir han du bør være forsiktig med. Ikke gi inntrykk av at du ønsker mer enn vennskap om du ikke gjør det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor gjør du det ikke da? Det er greit at du ønsker å gi oppmerksomhet for en eller annen grunn, det er type oppmerksomhet du gir han du bør være forsiktig med. Ikke gi inntrykk av at du ønsker mer enn vennskap om du ikke gjør det.

Dere virker veldig sikre på at han liker meg. For alt jeg vet kan følelsene ha blitt vennskapelige. Eller han liker meg enda. Men, er det så stor sjanse for at følelser blusser igjen? :( har følelser for en som ikke vet det og jeg føler ikke jeg kan fortelle det.. :(

AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere virker veldig sikre på at han liker meg. For alt jeg vet kan følelsene ha blitt vennskapelige. Eller han liker meg enda. Men, er det så stor sjanse for at følelser blusser igjen? :( har følelser for en som ikke vet det og jeg føler ikke jeg kan fortelle det.. :(

Det er helt umulig å si, det kan gå begge veier. Har han tatt noe kontakt etter dere sende noen meldinger frem og tilbake hvor du skrev noe han misforsto? Du har jo vist null interesse for han, så det er mulig han har sett seg lei og gått videre. Det ville nok de fleste ha gjort. Men det vet du ikke før du prøver å ta kontakt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...