Gå til innhold

Hvor rart er det å spørre om noen vil treffes? Når du på en måte har avvist dem tidligere.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er ikke garantert. Som regel dukker de ikke bare opp, du må gi en innsats selv også. Han er nok interessert, men det er denne holdningen din og oppførselen din som gjør at jeg sier du bør holde deg unna, ikke fordi jeg tror han ikke er interessert. Du lager mange unnskyldninger, henger deg opp i småting, analyserer alt, du lager deg et bilde av hvordan han er basert på egne negative tanker og hvordan andre sier at han er fordi han er muslim og det er det som definerer han - i stedet for å bruke tiden med han og heller finne ut hvordan han er. Du bestemmer deg for at du som kvinne skal sitte som en passiv part, mens det er mannens jobb å ta alt av initiativ, og selv når han gjør det så gjemmer du deg. Du vet ikke hva slags forhold du ønsker å ha til han, tenker å prøve for din egen del uten å tenke på han i det hele her. Jobb med denne angsten, usikkerheten og det dårlige selvbildet ditt. Da vil ting bli så mye bedre for deg senere når du forelsker deg igjen. For som noen andre her skriver, denne tankegangen din vil ikke bli bedre selv om du skulle tøre å sende han en melding og møte han. Da kommer all annen usikkerhet frem. 

Anonymkode: 4f4a7...22a

Nå er det enda en ny tråd her inne om muslimer! Vi norske kvinner lar oss tydeligvis sjarmere av muslimer. Og jeg blir en av disse lettlurte nekene. Men bare fordi han er muslim altså. :(

Refererer til din første setning: jeg leter. Jeg sitter ikke stiller og tror han kommer servert på døra. Erfaringsmessig har de dukket opp. For å formulere meg på en annen måte ;"er det garantert å bli forelsket på nytt?" jeg venter på han norske /vestlige... Lettere på alle måter. Men det virker vanskelig å finne han.. 

Anonymkode: efb68...cf1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det enda en ny tråd her inne om muslimer! Vi norske kvinner lar oss tydeligvis sjarmere av muslimer. Og jeg blir en av disse lettlurte nekene. Men bare fordi han er muslim altså. :(

Refererer til din første setning: jeg leter. Jeg sitter ikke stiller og tror han kommer servert på døra. Erfaringsmessig har de dukket opp. For å formulere meg på en annen måte ;"er det garantert å bli forelsket på nytt?" jeg venter på han norske /vestlige... Lettere på alle måter. Men det virker vanskelig å finne han.. 

Nå har denne tråden pågått en måned, så hvor aktiv du selv er kan vel diskuteres? Du har jo ventet på at han skal ta initiativ enda en gang, og det er umulig for deg å ta det første steget. Er ikke denne fyren noe for deg, så er han ikke noe for deg. Da får du komme deg videre. Men ikke bruk han for bekreftelse, for å bevise at du tør, eller for å sjekke om han er interessert fremdeles - om du ikke har noen intensjoner om noe som helst. Noe det virker som du ikke har.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå har denne tråden pågått en måned, så hvor aktiv du selv er kan vel diskuteres? Du har jo ventet på at han skal ta initiativ enda en gang, og det er umulig for deg å ta det første steget. Er ikke denne fyren noe for deg, så er han ikke noe for deg. Da får du komme deg videre. Men ikke bruk han for bekreftelse, for å bevise at du tør, eller for å sjekke om han er interessert fremdeles - om du ikke har noen intensjoner om noe som helst. Noe det virker som du ikke har.

Jeg skulle bare sporet tiden tilbake!  Lurer på hva slags kontakt vi hadde hatt hvis jeg ble kjent med han!! Jeg føler meg slem!  Jeg VET ikke om han liker meg. Men jeg hadde blitt forferdelig fornærmet om han kom til min hjemby og ikke sa en dritt om det. Bare plutselig ser jeg et bilde fra hjembyen min på story... 

:(   tenkte ikke over det selv.. 

AnonymBruker
Skrevet

Men er det så galt å bare vise at jeg bryr meg/vil ha kontakt, ved å for en gangs skyld spørre hvordan han har det? Hva han gjør? Dette er fordi jeg ikke vil at han skal tro at jeg er totalt uintressert.... 

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men er det så galt å bare vise at jeg bryr meg/vil ha kontakt, ved å for en gangs skyld spørre hvordan han har det? Hva han gjør? Dette er fordi jeg ikke vil at han skal tro at jeg er totalt uintressert.... 

Jammen så gjør det da! 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Så snakk med ham da. Du kan ikke vite hva han tenker.

Anonymkode: 318c3...445

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så snakk med ham da. Du kan ikke vite hva han tenker.

Anonymkode: 318c3...445

Joa. Jeg vet jeg ikke kan fungere i et forhold nå. Fordi jeg har ikke nok å gi. 

Men jeg er redd for å miste han for godt dersom jeg liksom skal vente til keg blor bedre og.....

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joa. Jeg vet jeg ikke kan fungere i et forhold nå. Fordi jeg har ikke nok å gi. 

Men jeg er redd for å miste han for godt dersom jeg liksom skal vente til keg blor bedre og.....

Det må du bare risikere. Det er stygt å skulle holde han igjen fordi det ikke passer deg nå.

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det må du bare risikere. Det er stygt å skulle holde han igjen fordi det ikke passer deg nå.

Ja jeg vet. Men jeg holder han vel ikke igjen? Jeg skriver ikke "hei, jeg har følelser for deg, men jeg har det ikke bra nå. Kan du vente til jeg er bedre?". 

Men om han faktisk treffer en annen og jeg tenker hva jeg mistet :( 

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg vet. Men jeg holder han vel ikke igjen? Jeg skriver ikke "hei, jeg har følelser for deg, men jeg har det ikke bra nå. Kan du vente til jeg er bedre?". 

Men om han faktisk treffer en annen og jeg tenker hva jeg mistet :( 

Hva er det du vil egentlig? 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det du vil egentlig? 

Ha kontakt med han. At han ikke skal føle at jeg er uinteressert. 

At jeg skal føle meg bra nok. Men det gjør jeg ikke.... 

Skrevet

Ingenting kommer til å bli bedre før du gjør noe - enten tar du kontakt og setter opp et møte, eller så bestemmer du deg for å ikke småprate og tenke mer på ham. Bestem deg i dag! Å skrive masse tullete tanker som du lager oppi hodet ditt vil ikke hjelpe deg. Slutt å tenk! Ingen unnskyldninger. Handling! NÅ!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ha kontakt med han. At han ikke skal føle at jeg er uinteressert. 

At jeg skal føle meg bra nok. Men det gjør jeg ikke.... 

Men hvorfor gjør du det ikke da? Du gjør jo bare det motsatte av å vise interesse. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor gjør du det ikke da? Du gjør jo bare det motsatte av å vise interesse. 

Har likt et bilde av han da. 

Gjest Carol80
Skrevet

Jeg tenker at du må roe ned det tankekjøret. La ham gå, også går du videre. Evt er dette trolling og en evigvarende tråd om nada.

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har likt et bilde av han da. 

Og du tenker at det sier hva da? Sett opp i forhold til at du ikke fortalte han at du flyttet, du ikke tar initiativ til å møtes eller starte en samtale med han?

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og du tenker at det sier hva da? Sett opp i forhold til at du ikke fortalte han at du flyttet, du ikke tar initiativ til å møtes eller starte en samtale med han?

Jeg vet ikke hva det sier. :( men jeg er ikke totalt uinteressert når jeg liker bilder. Men må legger jeg ikke særlig mye i likes på alle da. 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hva det sier. :( men jeg er ikke totalt uinteressert når jeg liker bilder. Men må legger jeg ikke særlig mye i likes på alle da. 

Om du ikke selv vet hva det sier, hvordan skal han forstå det? Jeg skjønner faktisk ikke hva du er ute etter. Tenker du at hintingen vil få han til å be deg med ut? Du har tatt noen rare valg mot en du er interessert i, så nå får du enten ta i et tak for å rette i det eller slutte med denne negative og ødeleggende tankegangen du har. Det kan umulig gjøre deg godt?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

14 sider faktisk - om å skrive ei melding. Å ta kontakt, eller ikke ta kontakt, det er spørsmålet som ikke kan besvares :alice:

Anonymkode: 1a858...990

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om du ikke selv vet hva det sier, hvordan skal han forstå det? Jeg skjønner faktisk ikke hva du er ute etter. Tenker du at hintingen vil få han til å be deg med ut? Du har tatt noen rare valg mot en du er interessert i, så nå får du enten ta i et tak for å rette i det eller slutte med denne negative og ødeleggende tankegangen du har. Det kan umulig gjøre deg godt?

Hva synes du det sier?? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...