AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #181 Skrevet 19. februar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du bare drar dette ut ts. Og kommer ikke til å tørre å sende noen melding. Gi like gjerne opp. Anonymkode: 58914...504 Vi får seeee Anonymkode: efb68...cf1 1
sjonkelrolf Skrevet 20. februar 2018 #182 Skrevet 20. februar 2018 Det er bare tomprat fra TS sin side. Hun har ikke bevist noe med handling, og hun oppfører seg egoistisk overfor han ved å holde ham på pinebenken. 6
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #183 Skrevet 20. februar 2018 4 timer siden, sjonkelrolf skrev: Det er bare tomprat fra TS sin side. Hun har ikke bevist noe med handling, og hun oppfører seg egoistisk overfor han ved å holde ham på pinebenken. Jeg vet jo ikke om han er på pinebenken. Anonymkode: efb68...cf1
sjonkelrolf Skrevet 20. februar 2018 #184 Skrevet 20. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet jo ikke om han er på pinebenken. Anonymkode: efb68...cf1 Men du har ikke tatt deg bryet med å finne det ut heller, og det i seg selv er egoistisk. 5
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #185 Skrevet 20. februar 2018 Du gjør dette så komplisert at jeg blir svimmel av å lese dette. Det eneste som hjelper er å prate sammen som voksne og finne ut hva dere vil. Enten så prater du med ham eller så dropper du fyren. Uansett hva du gjør håper jeg du uansett gjør noe med denne usikkerheten, den er virkelig ikke bra for deg. Du hører ikke på oss, du kommer opp med haugevis av nye spørsmål. Vi kjenner ikke denne karen, vi vet ikke hva han tenker eller vil. Det må du finne ut av selv. Enten er du så usikker eller så mistenker jeg nesten at du skriver opp og ned med usikre spørsmål og går frem og tilbake om hva du vil med ham for å underholde deg selv og gjøre oss irriterte. Snakk med ham og få dette overstått, ellers kommer du til å pine deg for alltid. Anonymkode: 318c3...445 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #186 Skrevet 21. februar 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Du gjør dette så komplisert at jeg blir svimmel av å lese dette. Det eneste som hjelper er å prate sammen som voksne og finne ut hva dere vil. Enten så prater du med ham eller så dropper du fyren. Uansett hva du gjør håper jeg du uansett gjør noe med denne usikkerheten, den er virkelig ikke bra for deg. ja, prate som voksne. Føler jeg har vært litt barnslig og umoden egentlig. Men har lært av dette. angrer som bare fyyyyy, og føler på en måte at han ikke er så tilgjengelig følelsesmessig lenger. At det at jeg kom nærmere han uten å si fra, har vært kald hele veien har vært dråpen. Jeg er mer avslappet ang disse følelsene nå, tror kanskje de er litt svakere. Jeg tenkernpå ham, og har mest av alt bare lyst å finne ut av det. Men jeg gjør meg opptatt. Jeg ar stresset periode karrieremessig og vil ha fokus, jeg driver og lærer meg et språk og jeg omgås alt jeg kan av venner. For å slippe å sitte hjemme, for da begynner jeg bare og tenke på ham :/ men jeg hadde oppført meg helt annerledes om det var nå han tok kontakt, mot hva jeg faktisk gjorde. huff....... det er 1 uke siden han skrev nå, men det føles faktisk mye mye lenger!! Du hører ikke på oss, du kommer opp med haugevis av nye spørsmål. Vi kjenner ikke denne karen, vi vet ikke hva han tenker eller vil. Det må du finne ut av selv. Enten er du så usikker eller så mistenker jeg nesten at du skriver opp og ned med usikre spørsmål og går frem og tilbake om hva du vil med ham for å underholde deg selv og gjøre oss irriterte. Snakk med ham og få dette overstått, ellers kommer du til å pine deg for alltid. nei jeg prøver ikke å gjøre dere irriterte. Ja, jeg er skikkelig usikker. Jeg VET ikke hva jeg vil med fyren. Jeg kjenner han ikke SÅ godt at jeg kan si at jeg ELSKER han, men jeg har følelser for ham, har tenkt på han lenge og jeg tenner. Jeg vil kjenne han bedre, om det så er bare venner. Jeg føler jeg har valgt bort en bra fyr her. Selc om jeg har følelser så kan det skje at det går over til vennskapelig, dersom han ikke er helt slik jeg forestiller meg.... og så er jeg så ung som 26. Jeg blir 27, og føler at den du blir sammen med i den alderen kanskje er litt stor sjans for at det blir et brudd eller? Blir spennende å se hva han evt vil svare.. Anonymkode: 318c3...445 Anonymkode: efb68...cf1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #187 Skrevet 21. februar 2018 På 20.2.2018 den 19.43, sjonkelrolf skrev: Men du har ikke tatt deg bryet med å finne det ut heller, og det i seg selv er egoistisk. Du aaaaner bare ikke hvor redd jeg er for hans oppfattelse. Han tar kontakt flere ganger første gangen vi treffes! Og jeg treffer ham ikke pga min redsel for baktanker. Du vet, jeg har på en måte alltid trodd at kvinner er til for sex og bare sex. At han skulle få meg til å få følelser slik at jeg kunne pule han , slik at han evt kunne dope meg ned og voldta meg....elller noe i den duren. Men dette var å overtenke, da vi har felles kjente og jeg har sett gjennom profilen hans så er han ikke farlig. Og nå er det jo noen dager siden, og jeg klarer bare ikke å føle på meg at han vil si ja. Det vil komme et spydig svar som:"hahaha, jeg har spurt deg flere ganger. Hvorfor vil du plutselig nå?;)" så månjeg nok komme med en bedre grunn enn å bare skrive "jeg hadde noen problemer jeg ikke vil snakke om, men det er over". Og jeg kan ikke skrive at jeg var redd han skulle voldta meg heller..føler jeg. Jeg er vel også ganske unormal når det kommer til følelser, jeg kan gå i år. Mens han umulig kan ha de lenger??? Etter å ha blitt såpass "avvist" så må han da bestemt seg for å ha gått videre??? og den siste meldingen lyder jo slik: jeg skrev det med at jeg kunne treffe han dagen etter , etter jeg hadde vært med venninna. Han: har allerede forselått å treffes ! Kanskje neste gang. det at han slenger på "kanskje neste gang" må jo bety at interessen er lav og at jeg kanskje ikke er den han mest håper på å høre ifra. Men da skjønner jeg ikke hvorfor han tar seg bryet med å spørre hva jeg drivee med og hvordan går det... hadde han bare skrevet "allerede foreslått å treffes" uten å slenge på "kanskje neste gang" så hadde nok sjansne vært større for at han ville, Anonymkode: efb68...cf1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #189 Skrevet 22. februar 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: det at han slenger på "kanskje neste gang" må jo bety at interessen er lav og at jeg kanskje ikke er den han mest håper på å høre ifra. Men da skjønner jeg ikke hvorfor han tar seg bryet med å spørre hva jeg drivee med og hvordan går det... hadde han bare skrevet "allerede foreslått å treffes" uten å slenge på "kanskje neste gang" så hadde nok sjansne vært større for at han ville, Han misforstod meldingen din, han tok det som en mer spontan invitasjon til å finne på noe "her og nå" - derfor skrev han kanskje neste gang. Skjønner du? "Kanskje neste gang" som i, kanskje neste gang du spør meg om noe spontant og jeg faktisk er ledig. Han hadde planer. At han skriver at han har spurt deg tidligere er hans måte å si til deg at det SKJER IKKE at han kommer til å ta initiativet igjen, han har blitt avvist av deg for mange ganger. Hadde han ikke slengt på kanskje neste gang, ville jeg tatt det som en mindre sjanse for å få et ja. Hadde han ikke tatt kontakt med deg og vist interesse for deg for en uke siden, ville sjansene også vært mindre. Du HAR en sjanse, men du kaster den bort og kommer med all verdens unnskyldninger. Slutt å lag unnskyldninger og lat som du er så opptatt og trenger å fokusere, at du skal be han ut "bare ikke akkurat nå". Du sier du ikke vil sitte å vente på et svar fra han, men du bruker jo likevel den tiden på å fundere og skape negative svar i hodet ditt.. Send en melding. Har du tenkt til å vente en måned, så bør du la det være. Det er du som leker med følelser her, ikke han. Ta deg sammen. Hva enn unnskyldninger og dårlige tanker du har hatt før, de legger du fra deg nå også tar du kontakt med han. Anonymkode: 4f4a7...22a 3
Dina86 Skrevet 22. februar 2018 #190 Skrevet 22. februar 2018 Se denne og send han en melding nå!!! 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #191 Skrevet 26. februar 2018 Jeg har fremdeles ikke sendt noe. Følte for å få ting litt på avstand. Jeg vet ikke hva jeg bør egentlig... Vet ikke hva jeg vil. Hvordan vet man hva man vil? har foreløpig latt det ligge. Men kanskje jeg får fred hvis jeg enkelt og greit gjør det. Uansett hva svaret fra han blir. Men tenk om følelsene blusser opp for fullt. Og om han avviser meg og jeg får tilbake alt jeg hadde av følelser. Jeg føler på meg at han misforstod meldingen da jeg skrev at det ikke var han jeg ventet svar fra. At han forstod det slik;"var ikke deg jeg ventet svar fra liksom". Det siste han svarte etter min unnskyldning for dårlig formulering var"jeg skjønner". "slapp av ;)" Og brått har det vært stille. :/ Anonymkode: efb68...cf1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #192 Skrevet 26. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har fremdeles ikke sendt noe. Følte for å få ting litt på avstand. Jeg vet ikke hva jeg bør egentlig... Vet ikke hva jeg vil. Hvordan vet man hva man vil? har foreløpig latt det ligge. Men kanskje jeg får fred hvis jeg enkelt og greit gjør det. Uansett hva svaret fra han blir. Men tenk om følelsene blusser opp for fullt. Og om han avviser meg og jeg får tilbake alt jeg hadde av følelser. Jeg føler på meg at han misforstod meldingen da jeg skrev at det ikke var han jeg ventet svar fra. At han forstod det slik;"var ikke deg jeg ventet svar fra liksom". Det siste han svarte etter min unnskyldning for dårlig formulering var"jeg skjønner". "slapp av ;)" Og brått har det vært stille. :/ Anonymkode: efb68...cf1 Og det har vært like stille fra fin side, hvorfor forventet du å få så mye mer enn du gir? Kanskje det er best å bare la han være i fred ettersom du er så usikker. Anonymkode: 4f4a7...22a 8
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #193 Skrevet 26. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og det har vært like stille fra fin side, hvorfor forventet du å få så mye mer enn du gir? Kanskje det er best å bare la han være i fred ettersom du er så usikker. Anonymkode: 4f4a7...22a Ja. men jeg føler ikke jeg får fred så lenge jeg ikke tør. Men jeg tenker på dette jeg og. Siden det allerede har skjært seg så. Men jeg liker ikke at han tror at jeg er totalt uinteressert i å ha han i livet mitt. Anonymkode: efb68...cf1
B.Wooster Skrevet 26. februar 2018 #194 Skrevet 26. februar 2018 Jeg har ikke tro på deg for fem øre. Dine "tenk om" og "hva hvis" kommer bestandig til å trumfe lysten din til å få en avklaring. Bruk heller tida di i terapi. Drit i "hva hvis" noen kjente ser meg hos psykologen. 5
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #195 Skrevet 26. februar 2018 28 minutter siden, B.Wooster skrev: Jeg har ikke tro på deg for fem øre. Dine "tenk om" og "hva hvis" kommer bestandig til å trumfe lysten din til å få en avklaring. Bruk heller tida di i terapi. Drit i "hva hvis" noen kjente ser meg hos psykologen. Er dette så ille at jeg trenger terapi? Jeg er bare redd han skal bli sur, eller tolke meg som ei som tror han stiller opp så fort JEG vil. Anonymkode: efb68...cf1
B.Wooster Skrevet 26. februar 2018 #196 Skrevet 26. februar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dette så ille at jeg trenger terapi? Jeg er bare redd han skal bli sur, eller tolke meg som ei som tror han stiller opp så fort JEG vil. Anonymkode: efb68...cf1 Hvis du kunne tatt et steg ut på siden av deg selv, og lest denne tråden med andres øyne, så hadde du skjønt hvor ille det er. Du tenker og tolker så mye at det garantert hemmer livet ditt på flere plan. 11
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #197 Skrevet 26. februar 2018 Akkurat nå, B.Wooster skrev: Hvis du kunne tatt et steg ut på siden av deg selv, og lest denne tråden med andres øyne, så hadde du skjønt hvor ille det er. Du tenker og tolker så mye at det garantert hemmer livet ditt på flere plan. Ja det tror jeg du har rett i. Anonymkode: efb68...cf1 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #198 Skrevet 26. februar 2018 Send melding NÅ!! Ikke overanalyser alt. Enten sender du en melding nå. Eller så glemmer du hele mannen. Anonymkode: 2ec83...5d4 1
sjonkelrolf Skrevet 26. februar 2018 #199 Skrevet 26. februar 2018 Nå når det har gått så lang tid er det nok best å la det være. Gi mannen fred, TS har åpenbart sitt å slite med om man ikke skal dra andre med seg ned i søla. 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #200 Skrevet 26. februar 2018 22 minutter siden, sjonkelrolf skrev: Nå når det har gått så lang tid er det nok best å la det være. Gi mannen fred, TS har åpenbart sitt å slite med om man ikke skal dra andre med seg ned i søla. Hvordan kan du bedømme NÅR det har gått for lang tid? Han har holdt kontakten over ett år....og plutselig så skal ikke jeg kunne ta kontakt etter 3 uker? Jeg er bare redd for at noe kleint vil skje...://// ja jeg vurderer å la han få være i fred. Anonymkode: efb68...cf1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå