Gjest N-Nøff Skrevet 8. februar 2018 #1 Skrevet 8. februar 2018 Er der noe du mener bør finnes, som ikke finnes? Et produkt... eller hva som helst. Gjerne litt humoristisk.
SunnivaOslo Skrevet 8. februar 2018 #2 Skrevet 8. februar 2018 Hvorfor finnes det ikke mygg som suger fett istedenfor blod? Hvorfor finnes det ikke sko med hæl der man kan regulere hælstr?At man går med ballerina men når man kommer på festen så trykker man på en knapp og vipps vokser hælen? Hvorfor finnes ikke flyvende skateboard? 4
Sinsiew Skrevet 8. februar 2018 #3 Skrevet 8. februar 2018 De siste dagene har jeg virkelig ønsket en bh av ull, med en liten uthuling inni som kan justeres etter brystknoppene til kvinnen som bruker den, slik at ingen ting er nær knoppen. De skjoldgreiene man får på apoteket ser jo så utrolig corny ut siden de er så store, at de gir puppene en rar form. Og jeg dør snart av oversensitive knopper på grunnav amming!! Så om det finnes; rop ut! 2
An0nymBruker Skrevet 8. februar 2018 #4 Skrevet 8. februar 2018 Jeg ønsker meg kalorifri sjokolade som ikke er skadelig på noe vis og som også er billig, og gjerne også billig sukkerfri brus som ikke inneholder noe skadelig 1
Perelandra Skrevet 11. februar 2018 #5 Skrevet 11. februar 2018 Ønsker meg et ryggkløer-apparat som jeg kan feste på veggen eller henge på en stolrygg. Det må være ganske stort slik at jeg får klødd hele ryggen, og gjerne sidene også. Ahhh, det hadde vært deilig! 2
Gjest N-Nøff Skrevet 12. februar 2018 #6 Skrevet 12. februar 2018 Hvorfor finnes det ikke en kur mot allergi og andre immunsykdommer? Tenk så mange som kunne levd normale liv.
Perelandra Skrevet 12. februar 2018 #7 Skrevet 12. februar 2018 Jeg ønsker meg brodder som sitter godt på skoa, men samtidig er lette å ta av og på. Kanskje det allerede finnes? 1
An0nymBruker Skrevet 12. februar 2018 #8 Skrevet 12. februar 2018 13 timer siden, Neinøff skrev: Hvorfor finnes det ikke en kur mot allergi og andre immunsykdommer? Tenk så mange som kunne levd normale liv. Det finnes allergivaksiner mot pollenallergi:"Allergivaksinering er et behandlingsalternativ ved langvarig og alvorlig allergi der man ikke har tilfredsstillende nytte av vanlig medikamentell behandling. Behandlingen kalles også hyposensibilisering eller spesifikk immunterapi. Behandlingen kalles også hyposensibilisering eller spesifikk immunterapi, og prinsippet for behandlingen er å minske allergien ved å gi injeksjoner med det stoffet en er allergisk mot."https://www.naaf.no/fokusomrader/allergi-og-overfolsomhet/pollenallergi/allergivaksinasjon/
Klink Skrevet 12. februar 2018 #9 Skrevet 12. februar 2018 Jeg ønsker meg pizza, burger, potetgull man kan spise så mye man vil av uten å bli tjukk. Og sjokolade.
An0nymBruker Skrevet 12. februar 2018 #10 Skrevet 12. februar 2018 (endret) 16 minutter siden, Perelandra skrev: Jeg ønsker meg brodder som sitter godt på skoa, men samtidig er lette å ta av og på. Kanskje det allerede finnes? Det finnes en type brodder som skal sitte på helen på skoene, og som kan vippes inn med et enkelt håndgrep når man skal gå på overflater som ikke tåler brodder. Jeg vet dessverre ikke hvor de selges eller hvordan de ser ut @Perelandra, da jeg bare har hørt om de. Endret 12. februar 2018 av An0nymBruker
Gjest N-Nøff Skrevet 12. februar 2018 #11 Skrevet 12. februar 2018 10 minutter siden, An0nymBruker skrev: Det finnes allergivaksiner mot pollenallergi:"Allergivaksinering er et behandlingsalternativ ved langvarig og alvorlig allergi der man ikke har tilfredsstillende nytte av vanlig medikamentell behandling. Behandlingen kalles også hyposensibilisering eller spesifikk immunterapi. Behandlingen kalles også hyposensibilisering eller spesifikk immunterapi, og prinsippet for behandlingen er å minske allergien ved å gi injeksjoner med det stoffet en er allergisk mot."https://www.naaf.no/fokusomrader/allergi-og-overfolsomhet/pollenallergi/allergivaksinasjon/ Men det gjelder kun pollenallergi. Hva med meg som ikke kan spise epler.. jordbær? Sjokolade?
An0nymBruker Skrevet 12. februar 2018 #12 Skrevet 12. februar 2018 1 minutt siden, Neinøff skrev: Men det gjelder kun pollenallergi. Hva med meg som ikke kan spise epler.. jordbær? Sjokolade? Jeg håper at det kommer vaksiner for det du nevner og andre type allergier
Gjest N-Nøff Skrevet 12. februar 2018 #13 Skrevet 12. februar 2018 1 minutt siden, An0nymBruker skrev: Jeg håper at det kommer vaksiner for det du nevner og andre type allergier Jeg og virkelig.
An0nymBruker Skrevet 12. februar 2018 #14 Skrevet 12. februar 2018 (endret) 26 minutter siden, Perelandra skrev: Jeg ønsker meg brodder som sitter godt på skoa, men samtidig er lette å ta av og på. Kanskje det allerede finnes? Hei. Det er mulig at det er disse jeg har hørt om: "Fleksible brodder Med brodder er du trygg på isen, men gulvet på butikken blir plutselig rene skøytebanen. Disse broddene har kun pigger under hælen, med to ”ører” som gjør det mulig å vippe dem opp når du går inn i en butikk eller trappeoppgang. Foran er broddene piggfrie, men har isteden en friksjonsflate som skal gi optimalt grep på glattisen.Nordic Grip Flexi, Enklere liv " http://tara.no/livsstil/her-er-de-riktige-broddene-til-ditt-bruk Flere isbrodder er omtalt i artikkelen. Endret 12. februar 2018 av An0nymBruker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå