Gå til innhold

Utseende på innbydelse konfirmasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må spørre om en ting her.. Skal bestille innbydelser til konfirmasjonen til vår datter. Hun har selv fått bestemme hvilket hun vil ha. Vi skal ha bilde på innbydelsen og vår datter vil ha bilde av seg selv som baby. Mens far i huset mener man kanskje burde ha bilde av henne slik hun er nå.

Hva er egentlig vanlig?

Anonymkode: 6bb24...cb1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som baby. Takkekortet blir jo med nåværende utseende.

• Liker 2
Skrevet

De fem innbydelsene vi har sendt ut, og de vi har fått, er med et passende bilde av konfirmanten rundt den alderen han er i ved konfirmasjonen. Takkekortene har som regel bilde av konfirmanten i bunad/dress el.

Jeg hadde nok trukket aldri så lite på smilebåndet hvis jeg hadde mottatt en konfirmasjonsinnbydelse med et bilde av konfirmanten som baby, det må jeg innrømme. 

• Liker 2
Skrevet

Hver sin smak... Begge deler går fint an, men det kan likevel virke litt "falskt" med baby-bilde siden det er snakk om konfirmasjon. Hvis det er mulig å lage innbydelsen med flere småbilder så går det jo an å ha bilde av henne som baby, barnehagebilde, 1.klassebildet og 7.klassebildet. For eksempel. 

• Liker 3
Skrevet

Mamma har brukt bilder av oss ungene fra vi var små, men ikke babyer. Fine bilder fra 6-10 års alder.

Anonymkode: 02a11...080

Skrevet

Begge deler er helt vanlig. Mange har faktisk flere bilder også, litt fra oppveksten. La konfirmanten velge du.:)

• Liker 1
Skrevet

Hallo - du har en konfirmant som er engasjert i egen konfirmasjonen.  La henne få bestemme. Ingen bryr seg i det minste om dette unntatt dere to foreldre. 

• Liker 7
Skrevet

Det er da ett fett. Ingen kommer til å bry seg. La konfirmanten bestemme dette selv. 

Anonymkode: 96600...5ae

• Liker 4
Gjest Ms. Daisy
Skrevet

Vi har valgt bilde fra  nå - et casual bilde. Jeg ser for meg at takkekortet blir jo i bunad fra selve dagen da.

Skrevet

Dødsteit med babybilde! Hilsen 16-åring

Anonymkode: 9aefe...13a

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, Outlander skrev:

Hallo - du har en konfirmant som er engasjert i egen konfirmasjonen.  La henne få bestemme. Ingen bryr seg i det minste om dette unntatt dere to foreldre. 

Ts her... du trenger vel ikke svare sånn. Jeg spurte hva som var vanlig. Oppfør deg som ett voksent menneske. Det er slike svar som du lirer tur deg som gjør at jeg til tider lurer på om jeg skal spørre om ting.

• Liker 2
Skrevet
On 2/9/2018 at 3:07 PM, AnonymBruker said:

Ts her... du trenger vel ikke svare sånn. Jeg spurte hva som var vanlig. Oppfør deg som ett voksent menneske. Det er slike svar som du lirer tur deg som gjør at jeg til tider lurer på om jeg skal spørre om ting.

Takk KG post politi - svarer som jeg vil - så dumt ting å henge seg opp i når konfirmanten selv vil bestemme da det er tross alt HENNES dag.  

• Liker 1
Skrevet (endret)
On 9.2.2018 at 11:14 AM, Outlander said:

2 hours ago, Outlander said:

Takk KG post politi - svarer som jeg vil - så dumt ting å henge seg opp i når konfirmanten selv vil bestemme da det er tross alt HENNES dag.  

Normalt sett er det faktisk foreldrene som steller istand konfirmasjonen til sin ungdom. Og jeg er ganske sikker på at det ikke er bare foreldrene som bryr seg her. Det er greit nok at det er konfirmasjonsdagen til ungdommen. Det går an å samarbeide. Innbydelse til konfirmasjon med bare et babybilde vil virke mer som innbydelse til barnedåp og ikke til konfirmasjon. 

Endret av Millimani
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...