Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva sier det om nordmenn og Norge i dag at folk bruker mye tid og penger på å pusse opp inne, men sjelden bruker ressurser på å pusse opp huset utvendig, selv om det er den siden av huset som ses av flest?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor bruker folk mer på å oppussing av badet enn soverommet når man tilbringer mye mer tid i soverommet enn på badet?

Anonymkode: 2e979...5e5

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor bruker folk mer på å oppussing av badet enn soverommet når man tilbringer mye mer tid i soverommet enn på badet?

Sant. Jeg selv er typen som pusser opp fasaden i fransk château-stil før jeg pusser opp badet.

Skrevet

De fleste pusser vel opp for å trives selv og ikke for at naboene skal ha noe å se på.

Anonymkode: 60da2...a55

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste pusser vel opp for å trives selv og ikke for at naboene skal ha noe å se på.

Jeg trives når tilfeldig forbipasserende tenker "Gosj, hvem bor HER?"?

:nori:

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det er mye dyrere å pussee opp et bad enn det er å pusse opp et soverom. Dessuten trengs oppussing av baderom å gjøres jevnlig.

Anonymkode: 1a685...986

Skrevet
26 minutter siden, femme_folle skrev:

Jeg trives når tilfeldig forbipasserende tenker "Gosj, hvem bor HER?"?

:nori:

Jeg for min del driter i hva tilfeldig forbipasserende tenker.

Og hvordan vet du hva de forbipasserende tenker? Kanskje de tenker "Gosj, hvem bor HER? Er det mulig å ha så dårlig smak?"

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg for min del driter i hva tilfeldig forbipasserende tenker.

Og hvordan vet du hva de forbipasserende tenker? Kanskje de tenker "Gosj, hvem bor HER? Er det mulig å ha så dårlig smak?"

Lol, nei, kan jo ikke vite hva de tenker. Må kanskje invitere til en konkurranse i kreative skildringer av residensen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...