femme_folle Skrevet 8. februar 2018 #1 Skrevet 8. februar 2018 Hva sier det om nordmenn og Norge i dag at folk bruker mye tid og penger på å pusse opp inne, men sjelden bruker ressurser på å pusse opp huset utvendig, selv om det er den siden av huset som ses av flest?
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #2 Skrevet 9. februar 2018 Hvorfor bruker folk mer på å oppussing av badet enn soverommet når man tilbringer mye mer tid i soverommet enn på badet? Anonymkode: 2e979...5e5 1
femme_folle Skrevet 9. februar 2018 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor bruker folk mer på å oppussing av badet enn soverommet når man tilbringer mye mer tid i soverommet enn på badet? Anonymkode: 2e979...5e5 Sant. Jeg selv er typen som pusser opp fasaden i fransk château-stil før jeg pusser opp badet.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #4 Skrevet 9. februar 2018 De fleste pusser vel opp for å trives selv og ikke for at naboene skal ha noe å se på. Anonymkode: 60da2...a55
femme_folle Skrevet 9. februar 2018 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fleste pusser vel opp for å trives selv og ikke for at naboene skal ha noe å se på. Anonymkode: 60da2...a55 Jeg trives når tilfeldig forbipasserende tenker "Gosj, hvem bor HER?"?
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #6 Skrevet 9. februar 2018 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor bruker folk mer på å oppussing av badet enn soverommet når man tilbringer mye mer tid i soverommet enn på badet? Anonymkode: 2e979...5e5 Fordi det er mye dyrere å pussee opp et bad enn det er å pusse opp et soverom. Dessuten trengs oppussing av baderom å gjøres jevnlig. Anonymkode: 1a685...986
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #7 Skrevet 9. februar 2018 26 minutter siden, femme_folle skrev: Jeg trives når tilfeldig forbipasserende tenker "Gosj, hvem bor HER?"? Jeg for min del driter i hva tilfeldig forbipasserende tenker. Og hvordan vet du hva de forbipasserende tenker? Kanskje de tenker "Gosj, hvem bor HER? Er det mulig å ha så dårlig smak?" Anonymkode: 60da2...a55
femme_folle Skrevet 9. februar 2018 Forfatter #8 Skrevet 9. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg for min del driter i hva tilfeldig forbipasserende tenker. Og hvordan vet du hva de forbipasserende tenker? Kanskje de tenker "Gosj, hvem bor HER? Er det mulig å ha så dårlig smak?" Anonymkode: 60da2...a55 Lol, nei, kan jo ikke vite hva de tenker. Må kanskje invitere til en konkurranse i kreative skildringer av residensen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå