Gå til innhold

Match.com verdt å betale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kvinne som søker mann mellom 25 og 35. Ble medlem på match nylig og har fått 500 profilviews og et hundre talls flørte winks på tre dager. Bare et ti talls innboks meldinger , men de kan jeg ikke lese siden jeg ikke er betalende medlem. Siden jeg har fått så mange winks men så få meldinger, betyr det at det er få andre betalende medlemmer på match som ikke kan sende meldinger?

Er det noe poeng å betale seg som medlem da, om det er mange andre ikke-betalende som uansett ikke kan svare på meldingene?

Dessuten lurer jeg på om det egentlig finnes noen kjekke der inne, eller tips til andre sider med kjekke menn, for av de 60 jeg kan sveipe gjennom pr dag så har jeg ikke kommet over en eneste kjekk mann på tre dager, og ser ingen kjekke under de som er "online nå" heller.

Syntes det er dyrt med mer enn 300 kr i måneden! Hva er deres erfaring med match , eller tips til andre steder som faktisk er verdt å betale for med tanke på kvaliteten og utseende på medlemmene?

Anonymkode: 0e22c...dd4

Skrevet

Jeg prøvde match en måned, betalte laveste sum. Fikk masse flørtevinks og henvendelser, men 99% av dem var fra menn som var langt utenfor det jeg søkte både stedsmessig, alder og ikke minst når det gjaldt interesser. Om man skal få sortert bort noen så må man betale enda mer. Jeg syns IKKE match var verdt pengene. Likte ikke den siden i det heletatt.  Men jeg er litt eldre enn deg da.

Anonymkode: dd464...55a

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke match er noe bra. Jeg foretrakk Sukker, og Møteplassen på nr 2. På match var det mye utlendinger, folk som bare var ute etter én ting, osv. Jeg ville heller betalt hos sukker. 

Anonymkode: 23a51...550

Skrevet

Takk for innspill. Har fått veldig mange meldinger der nå, men siden jeg ikke betaler får jeg ikke åpnet de. Burde i det minste være en gratis prøveperiode der inne syntes jeg!.... I og med at jeg ikke har kommet over en eneste interessant profil der inne i profilsøk , og langt under middels ok utseende så kommer ikke jeg til å betale heller. Føler stedet er en opphopning av de som virkelig ikke kan få seg dame på annet vis? og ikke en datingplass for vanlige og pene mennesker som tilfeldigvis foretrekker nettdating fremfor byturer. :(  Er nesten flau for å ha registrert meg der nå og lagt ut bilde blandt alle "taperne"... (det er sikkert ålreite mennesker men en 2er på utseendeskalaen som jobber på kiwi og bor hos moren sin fortsatt er ikke noe for meg!)

Anonymkode: 0e22c...dd4

Skrevet

Jeg fant kjæresten min på match. Han er et funn❤️. Det var verdt hver krone jeg betalte. Jeg tror det er bra menn på alle nettstedene - mi erfaring var at mange av mennene hadde profiler på flere av stedene samtidig. Det er vel mer hvilken side man liker best, som bør styre hvor man vil være registrert. 

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke match og syns det er en dårlig side. Kunne få masse mail og varsler om at det hadde skjedd ting der men når jeg logga  inn var det bare tull:P syns det var veldig vanskelig å forstå meg på den siden

På møteplassen er det bare "ræl".

sukker er den beste synes jeg

Anonymkode: ce1fc...a7d

Skrevet

OkCupid er mye billigere og bedre

Anonymkode: 60313...f34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...