Gå til innhold

Hvordan vet man at hvis man er gift, så er den andre forelskelsen forbigående?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at folk svarer at dersom man er gift og blir tiltrukket av noen andre, så er det mulig å kvitte seg med følelsene. Og at den kjærligheten ikke er så sterk. Men hvorfor er det at man er gift som er beviset på dette? For meg er det litt meningsløst. I hvilke andre situasjoner bør man fade ut følelsene? 

Anonymkode: 6a45b...f3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis man er gift, så har man lovet hverandre noe. Det er grunn god nok til å bestemme seg for å ikke utforske enhver forelskelse i min verden, i alle fall. Og ja, man  kan bestemme seg for hva man føler. 

Anonymkode: 96c99...a75

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis man er gift, så har man lovet hverandre noe. Det er grunn god nok til å bestemme seg for å ikke utforske enhver forelskelse i min verden, i alle fall. Og ja, man  kan bestemme seg for hva man føler. 

Så hvorfor er ikke jeg kvitt følelsene for han jeg liker? Vi er ikke gift eller i forhold

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så hvorfor er ikke jeg kvitt følelsene for han jeg liker? Vi er ikke gift eller i forhold

Har du noensinne gjort noen innsats for det, da? Det er måten du tenker på som styrer følelsene dine. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har du noensinne gjort noen innsats for det, da? Det er måten du tenker på som styrer følelsene dine. 

Nei jeg har absolutt ikke det! Jeg er en feig kvinne som ikke tør å sende melding. Han har gjort det før, men jeg tenker når det har gått 6 mnd så er toget gått. Han har ikke kommet med forslag ihvertfal. Og jeg tenker at siden han er mann så har han gått videre fortere. Men han har tatt kontakt, men ikke spurt om noe møte. Jeg føler at han vil bli irritert dersom jeg tar kontakt. Og så føler jeg (har ingen grunn til mistanke, men folk deler ikke alt på nett) at han sikkert dater en ny. Dette føler jeg hele tiden jeg er forelsket i noen, at keg umulig kan være den eneste som liker han. Jeg vet ikke hvorfor jeg føler at han vil bli irritert dersom jeg tar kontakt nå....😞😖😫 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...