AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #1 Skrevet 8. februar 2018 Hei, føler meg virkelig mislykket her i livet. Alle gamle venner og bekjente har fått egen familie og jeg sitter her alene uten en eneste god kompis. Jeg har heller aldri hatt ett lenger forhold og suksess med motsatte kjønn. Dette har ført til at selvfølelsen min og troa på meg selv har gradvis degradert opp i gjennom årene. Jeg føler meg rett og slett unormal og dum til tider. Jeg er også veldig rotehodet og surrete av natur og bruker ofte lenger tid på å huske og lære nye ting. Kanskje jeg rett og slett har en IQ som er under snittet? Jeg har derimot nå skaffet meg en jobb innenfor min utdannelse, men sliter virkelig med å leve opp til min forventinger og føler at jeg bare er til bry og at jeg lærer alt for tregt. Jeg er med andre ord livredd for å mislykkes i min nye jobb, siden jeg stort sett har mislykket i alt annet jeg har gjort!! Eneste jeg kan "skryte" av, er at jeg har fullført en bachelor med ok karaktersnitt og publisert noen artikler i ett magasin. Noen som kanskje har noen gode tips om hvordan man får trua på seg selv igjen og litt selvtillitt? Føler at det er vanskelig å bygge på dette når jeg stadig vekk får bekreftelse på hvor "treg" og udugelig jeg til tider kan være! Men jeg vill ikke gi opp helt enda! Anonymkode: fc7ee...be6
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #2 Skrevet 8. februar 2018 Slutt å sammenligne deg med andre og skaff deg en jobb du mestrer😊 Anonymkode: bb017...19a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå