Gå til innhold

Er jeg ute for en klassisk player, eller bare overtolker jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt hjelp her på å skjønne meg på en date. Det er veldig motstridende ting mellom ord og handling som får meg til å stusse, og jeg er veldig forvirret, men har en litt dårlig magefølelse.

Matchet på Tinder, ble fort en lett og god samtale. Etter noen timer med litt skriving frem og tilbake om hverdagslige ting, fikk jeg spørsmålet om å møtes. Jeg synest det var litt tidlig, men synest samtidig det er greitt å bare hoppe i det. Vi avtalte at vi enten skulle møtes på en bar dagen etterpå der jeg og venner kanskje skulle. Men neste dag ble ikke dette noe utav, så vi ble i stedet enige om å møtes over en kopp kaffe. Vi snakket i rundt en og en halv time der samtalen fløt lett. Han var flink til å snakke for seg, vi fant ut at vi hadde en del felles interesser. Begge bidro like mye i samtalen. Vi ble blant annet enige om at jeg skulle ta han og vise han rundt fjellene i sommer. Han fokuserte på meg under samtalen og så ikke på mobilen sin en eneste gang.

Han jobber her jeg bor for en lang periode fremover i ukedagene, men bor i en annen by i helgene. Han bor derfor på hotell når han jobber her. Han spurte om jeg ville ha en liten omvisning på hotellet, det fikk jeg. Til slutt spurte han om jeg ville bli med inn for å se film, noe jeg skjønte bød på noe mer. Da det nesten er 1 år siden jeg har hatt sex, så tok jeg i mot muligheten når den bød seg. Selv om jeg vet at han helst bør vente med slikt.

Da vi kom i gang sa han at han ikke hadde hatt sex på veldig mange måneder. Jeg fikk da inntrykk av han ikke er en fyr som ligger rundt. Han nevnte også noe i Tindersamtlaen om at han var "nysingel". Her er det første motstridende elementet. Jeg synest det er litt rart dersom han faktisk er nysingel og ikke har hatt sex på et halvt år.  Med mindre han definerer et brudd for 6 måneder siden som relativt ferskt, eller at forholdet var uten sex på slutten. Men tenkte ikke noe over der og da, men dette har jeg stusset litt på i ettertid.

Sexen var god, han var kosete etterpå og komplimenterte meg o.s.v. Han ville også at jeg ikke skulle dra så fort, og sa blant annet at jeg kunne overnatte, noe som jeg ikke hadde muligheten til. Han snakket også at jeg måtte komme og besøke han i byen han bor i en helg. Han sa også og har også sagt flere ganger at han er veldig betatt med øynene mine, at de bare er noe med de. Han kjørte meg hjem etterpå, noe han selv tilbød. Jeg kunne fint ha gått. Virker generelt som en snill fyr.

Etter dette kvelden satt jeg egentlig igjen med en god følelse og et godt inntrykk. Samtalen gikk bra, sexen skjedde riktignok for fort, men han ville at jeg skulle sove over, var kosete og snakket generelt om framtiden som at jeg var inkludert i den. Han kysset meg da jeg gikk ut av bilen, men sa ikke noe om når vi skulle treffes. 

Dette var siste dagen før han skulle tilbake til byen sin. Det ble nå spennende og se hvordan kontakten var. Resten av kvelden hørte jeg ikke noe, noe jeg synest var litt skuffende. Hadde kanskje forventet en "takk for en koselig kveld"-melding. Men klokka var sent og han skulle tidlig opp. Sendte og fikk noen snaps dagen etter, og på en del av snappene innledet han chatsamtale der han spurte noen spørsmål. Snappene har vært litt av og på hele helgen, jeg har fått en del snap, men jeg får en del snap jeg ikke skjønner er siktet mot meg og et forsøk på kontakt, eller om det er såkallet "fellessnap" som han sender til flere. F.eks. et der han var på trening, svarte tilbake på det med et kompliment og fikk takk i retur. Så fikk jeg noen snap fra fest han var på, disse følte jeg var sendt ut til alle, så jeg svarte ikke på noen av de. Hørte eller fikk ikke noen resten av kvelden. Søndagen var det jeg som sendte snap først langt ut på dag, som han svarte med i chatten, og når han først er i gang holder han samtalen litt gående. Han har også dratt chattene ut i de langsomelige med å sende diverse smilefjes og ikoner, selv om jeg føler samtalen er avsluttet. Men ellers har all kommunikasjon foregått på snap og det er ikke forsøkt å føre noen samtale på Tinder. 

Så var helgen over og han var tilbake til ny jobbuke. Aktiv på snapen da. Fikk snap om at han var på vei hit (muligens fellessnap), svarte på den. Må legge til at han når han jobber arbeidsukene her, så jobber han veldig lage dager til rundt 20:00 om kvelden, så han han ikke så mye tid å avse sånn egentlig når han er her og han er også i en del møter. Den dagen han var tilbake hadde jeg selv en veldig travel dag med skole og trening. Fikk snap fra han i fem-tiden på ettermiddag som var ment til meg, og senere fikk jeg en chatmelding der han spurte "om vi skulle møtes senere for å leke?". Denne meldingen var jo en rein sexinvitasjon, og det virker jo ikke akkurat positivt at han formulerer seg slik etter 1.møte. Jeg var usikker på om jeg hadde tid og at jeg måtte jobbe med skole, noe som var sant, men at jeg kunne si i fra når jeg var ferdig så kunne vi se hva klokka var. Han svarte da at skole er viktig og at jeg fikk gi beskjed når jeg var ferdig. Jeg ble lei skole og klokka halv ni tok jeg kontakt og sa at dersom han hadde lyst og orket kunne han ta turen opp til meg om det ikke ble for seint. Han heiv seg rundt med en gang og kom opp til meg selv om han hadde vært våken siden klokka 06.00 på morningen. Da vi møttes ute ved parkeringsplassen kysset han meg. Hjemme hos meg hadde vi sex og det ble litt kosing etterpå. Snakket litt først. Siden det var sent så ble han ikke lenge, noe han beklaget seg for. Han sa også i en bisetning at han ikke hadde trodd at vi kom til å møtes likevel i dag når jeg først var så usikker på om jeg hadde tid. Han sa også at han hadde mye møte utover kveldene de neste jobbdagene. Hørte som vanlig ingenting etter han hadde dratt tilbake, og jeg ble som vanlig veldig usikker på intensjonene.

Jeg bestemte meg da for dagen etterpå å ikke ta noe kontakt, ingen snaps, ingenting for å se om han tok kontakt. Det var stille hele dagen, helt til klokka åtte om kvelden. Da fikk jeg en snap av han med filter, IGJEN, så er jeg fryktelig usikker på om han har sendt den til flere, eller om den bare var til meg? Jeg åpnet den en stund etterpå, men sendte tilbake fort av at jeg jobbet med skole. Denne åpnet han en stund senere, men svarte ikke på, noe som var litt overraskende da han stort sett har svart på sånt før. 

Så er vi kommet til i dag. I dag tidlig sendte jeg en snap grytidlig da jeg var våken før han (har spøkt med at jeg hater å stå opp tidlig, mens han elsker det) og skrev noe om hvor fælt det var. Jeg fikk svar med en gang han hadde stått opp der han kommenterte det. Rett etterpå sendte han en ekstremt random snap av frokostbordet han satt på der en bare så saltet og jeg kan ikke tro annet en at den var til meg da den var så fryktelig random. Sendte så senere på dagen av at jeg drakk min første kaffi, og fikk tilbake en snap med svar til meg. Så fikk jeg en snap jeg ikke skjønte så mye av, det var som om noen andre hadde tatt telefonen hans og sendt den? For det stod noen oppmuntrende ord om han og med navn. Sendte bare en snap senere av noe helt annet uten noe tekst. Denne har han åpnet i ettermiddag, men ikke svart på. Og siden har det vært helt stilt.

Når jeg leser gjennom dette og prøver å se det fra en annes perspektiv, så ser jeg jo tydelig at jeg har vært litt lunken med å ta kontakt og ikke ha tatt noe direkte initativ til å møtes videre. Det kunne jo tenkes at han føler seg usikker på meg og venter på at jeg skal ta noe særlig initativ. Det virker også som vi spiller et spill der det plutselig går lang tid fra vi har kontakt, til en tar kontakt og det raskt blir en kommunikasjon der begge er litt engasjerte. Nå har jeg utelatt en veldig viktig detalj som kommer her, og som også er grunnen til at jeg selv har vært så av og på med kontakt de siste dagene:

Allerede dagen etter det første møtet la jeg merke til at han hadde vært inn på Tinderprofilen sin og endret noe i bioen. Dette ser jeg på som et veldig dårlig tegn. Jeg forstår jo at man ikke sletter Tinderen sin med en gang, men sender ikke det veldig feil signal når man gjør dette så fort? Jeg antar at dette er noe han må være klar over at jeg får med meg. Det som er mest spesielt er at han de siste dagene siden han kom tilbake til jobben og etter siste møtet har skiftet ut bildene sine flere ganger, tatt noen nye, tatt de vekk, tatt inn nye. Dette har skjedd minst tre ganger siden på 2 dager. Virker som han er veldig usikker på profilen sin, og bildene han har brukt er forøvrig ikke veldig sånn selvdiggende. Faktisk har han bare et bilde av seg selv der man ser ansiktet og litt av overkropp (med t-skjorte på). Han fremstiller seg selv med andre ord ikke som noen typisk flørtegutt. Men jeg vet ikke, er ikke playere litt subtile? 

Det er med bakgrunn i Tindergreiene at jeg har begynt å lure på om han i stedet for å være snill, egentlig bare er en profesjonell player som vet hva han skal si for å få en jente i seng. Og at holder kontakten for å holde meg varm. At han spurte om vi skulle leke så jeg heller ikke på som veldig positivt. Jeg innbiller meg også at han faktisk løy om når han hadde sex sist, og at han skulle jobbe så masse de neste dagene, fordi han egentlig hadde planlagt å treffe jenter. Og at alt pratet om besøk og sånn bare var for å ha meg på gli. Som dere skjønner så koker det i hodet mitt, jeg er jo såklart redd for å bli playet og såret. I tillegg så må jeg jo ta med i beregninge at han er nysingel som han sier og jobbpendler her, så det i seg selv taler jo i mot noe form for seriøsitet.

Samtidig så er det også en mulighet for at jeg med min skeptiske holdning og ville fantasti som skyver han unna og gjør han usikker, og sender de feil signala. Som dere skjønner er jeg betatt av han. Jeg lurer på hva jeg kan gjøre eller hvordan jeg gå frem for å prøve å finne ut hvor seriøs/useriøs han er. 

Har forøvrig prøvd å følge med på snapscoren hans, og etter det jeg har sett har den ikke økt dramatisk mye. Så får ikke noe stort inntrykk av at han snapper med veldig mange forskjellige, noe som kan tale i mot at han er en player. Men jeg forstår likevel ikke hvorfor han skal styre så mye med profilen sin. 

Dersom noen har lest alt, så takk for at du gadd og jeg blir glad for innspill til mitt kaotiske hode.

Anonymkode: 09062...114

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt for langt å lese noe av det der. Vi kan uansett ikke vite. Spør han om han er klar for kjæreste på nåværende tidspunkt i livet, og hva intensjonen hans med deg er. Om han sier "njæ, nei trokke det" og "vi tar det som det kommer, har det gøy , vi koser oss jo gjør vi ikke?" så er han useriøs.

Anonymkode: 7b4b8...bd4

• Liker 7
Skrevet

Du må holde deg unna menn fra Tinder. De er useriøse og har 0 moral. Han her er garantert en player. Håper du brukte kondom og at han ikke har smitta deg med noe. En mann som spør om dere skal møtes for å leke.. bare ÆSJ. For en gris. 

Anonymkode: 7fc37...b24

• Liker 11
Skrevet

Jeg tror du skal droppe denne mannen. Gi f i hva han egentlig er og forhold deg til nåtid og det du faktisk kan føle på pr dags dato, og det er at du blir gal og har det vondt. Dette forholdet gjør deg ikke godt, så dropp han, dropp han og atter en gang, dropp han.

Du kan også sende en melding og si: Tror vi startet i feil ende. Vil at du har det klary for deg at jeg er ute etter noe seriøst. Hvis du i hovedsak vil leke, så må vi kutte ut dette. 

Anonymkode: 3681a...af2

• Liker 7
Skrevet

Problemet er at sånn som du er og dessverre jeg også er så lager vi mange historier i hodet, som gjør oss usikre, derfor er det vanskelig å vite hva som faktisk er reelt i forhold til mage følelse. Men akkurat det med å skrive leke da tenker jeg at han kanskje er ute etter en FF, typisk det om FF skriver til meg iallefall. 

Anonymkode: 6124d...aaa

• Liker 5
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Det er tre ting jeg ser som tilsier at han er en player. Det ene er at han fikk deg til sengs på første date. Menn som ikke vet hva de gjør vil aldri klare å få det til med mindre damen hopper på de, noe som kan skje på første date, men sånn generelt må man som mann stå for eskaleringen til sex. Han visste veldig godt hva han gjorde når han spurte deg om dere skulle se film på hotellrommet. Noen av kompisene mine har ofte brukt klassikeren: Jeg har "en eller annen ting" på rommet mitt jeg vil vise deg. Så bare havner de "tilfeldig" i sengen med damen.

Den andre tingen jeg reagerer på er at han ikke spurte deg om dere ville finne på noe annet på møte nr 2. Han var rett på sexen, og det kan være et dårlig tegn. Om han spør om sex neste gang også, og ikke er villig til å finne på noe annet så vet du hva han vil.

Reagerer også på at han har endret på tinderprofilen sin. At han gjør det betyr at han holder mulighetene sine åpne. 

Endret av Minesveiper
Skrevet

Dette var jo bare tragisk samtidsdekadens. Hadde hatt mer respekt for deg dersom dere hadde hatt dere i en forbudt kjappis under trappa på hotellet hans, fordi noen eller noe hindra dere i oppføre dere som kåte kaniner akkurat der dere ville. Nå gikk du jo rett inn i løvens hule til den mannehora som en annen horekunde.

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, femme_folle skrev:

Dette var jo bare tragisk samtidsdekadens. Hadde hatt mer respekt for deg dersom dere hadde hatt dere i en forbudt kjappis under trappa på hotellet hans, fordi noen eller noe hindra dere i oppføre dere som kåte kaniner akkurat der dere ville. Nå gikk du jo rett inn i løvens hule til den mannehora som en annen horekunde.

Din respekt er da irrelevant for problemstillingen.

Anonymkode: 9d9bf...ed4

• Liker 4
Gjest NotNaomi
Skrevet

Hva er du da Ts,om han er "player"? Du har gjort akkurat det samme som ham. Hatt sex og sendt snapper.Du har ikke gitt det minste inntrykk av at du vil noe seriøst du heller.Og når dere starter med å ha sex etter noen timers bekjentskap,så blir det for dumt å tenke på hvor seriøst det er.Dere må jo snakke sammen da,og bli kjent.

Det er jo bare å spørre ham om hva han er ute etter! Ikke legge alt over på ham.Han har ikke gjort noe som helst galt.Begge ville ha sex,og du ba ham hjem til deg etter første gang.Så..om han er en såkalt player så var du et veldig velvillig "bytte",så istedenfor å analysere og tolke bør du si fra om hva du selv er ute etter.Ta det derfra når dere har klargjort hva dere vil.

Skrevet

Den sexen må ha vært god! Du vet jo svaret her, men vil tydeligvis ikke akseptere det. 

Anonymkode: ac35c...421

• Liker 3
Skrevet

Player delux!

Anonymkode: d427f...ded

• Liker 1
Skrevet

Syntes dere har vært like useriøse begge to, men om det bare var sex dere var ute etter så er det ikke noe galt i å være useriøs. 

Håper dere brukte kondom da. 

Skrevet

Han har jo ingen grunn til å tro at du ikke er fornøyd med situasjonen når du hopper på alle sexinvitasjonene hans. Du må jo fortelle hva du er ute etter, eller vise det, så han kan respondere på det. Det er ikke sikkert han er en player, men at han først og fremst var ute etter sex er det ingen som helst tvil om. Jeg tror du er tidsfordriv i arbeidsukene hans. Men det kan jo skje at det utvikler seg til noe mer. Men da må du få snudd det nå, ikke bare innlede et sexforhold til han hvis du ønsker noe mer.

Anonymkode: e899b...d7e

• Liker 1
Skrevet

Gir du blomsten på første treff så må du regne med å bli dumpet. Menn er noen svin når de kan få sex anytime pga sexapper. Kutt dét der ut og kvinn deg opp til skikkelige menn, de få som er igjen....

Anonymkode: a4411...8f0

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar og litt harde ord, jeg trenger å høre det.

Jeg ser absolutt poenget, jeg virker nok useriøs også. En ting er sikkert, jeg må si ifra hvor jeg vil at dette skal utvikle seg, skal det forsette, før vi møtes igjen. Om vi møtes igjen. Jeg tviler. Begge møtene har skjedd så fort at jeg ikke har rukket å tenke særlig over situasjonen og hvor det har bært hen. Det var tabbe å bli med inn på hotellrommet det første møtet, jeg var på nippet til å si nei. På en annen side, så er det vel like greitt å finne ut av hva han er ute etter først som sist. Jeg tror nemlig han kunne lagt inn innsatsen og møtes flere ganger før sex, dersom målet var sex. Det er begrenet hvor lenge jeg hadde klart å vente uansett. Sånn sett angrer jeg ikke, dessuten så var det god sex  (dessverre). 

Jeg hadde egentlig bestemt meg for å bare glemme han og droppe han da alle varsellampene ringer. Det er nesten som han fanget dette opp. For siden sist så:

- Har jeg fått snap tilbake med flere hjerter på. Og det viste seg at han har jobbet lange dager, så han løy ikke om det.

- Han har forsatt med å nesten svare på alle snapper jeg har fått, har sendt noen selv og har innledet samtale på snapper jeg har sendt. 

- Gitt meg komplimenter på at jeg er fin og sånn "kysseemoji". 

- Hadde bestemt meg for å avskrive han og ignorere han. Fra fredag ettermiddag og hele lørdag sendte jeg ikke noe til han med viten og vilje. Lørdag kveld tikker det jammen inn en snap fra han, ganske sikker på at den var sendt til meg. Bare bilde av seg selv uten tekst. Svarte noen timer senere (var på jobb så var jo faktisk opptatt også). Det svarte han på med en gang, og senere når jeg hadde lagt meg hadde jeg fått to til som jeg så i dag tidlig.

Han gjør iallfall alt for å holde på interessen min. Så jeg tror han vet akkurat hva han gjør. 

På bakgrunn av dette skulle man jo nesten tro at han faktisk var oppriktig interessert i meg, men:

- Jeg ser at snapscoren hans har økt med nesten 400 denne helgen, fra fredag kveld til nå, noe som jo er sykt mye? Selv om man har mange venner på lister som man mottar og ser snapstory på, så må han ha sendt en hel haug til andre. Og han har vel sendt sånn 4 snapper til meg hele helgen, så jeg tror nok han snapper med mange ulike jenter.

-Sendte en snap for noen timer siden, som han ikke har åpnet enda. Vanligvis er han ganske kjapp med det. Mistenker at han er med en dame.

Uansett. Han kommer garantert til å kontakte meg igjen når han kommer tilbake uken. Nå må jeg bare stålsette meg og tenke over hva jeg skal si og at jeg er ute etter noe seriøst, sånn at det ikke er vits å forsettes å møtes dersom han ikke er det selv. Sånn som han holder meg varm så er jeg redd for at han kommer til å gjøre alt for å overtale meg og kanskje til og med lyve på seg at han er mer seriøs enn han er? Huff...

Jeg har nå tatt litt grep nå da. Har skrevet i Tinderbioen at jeg er på utkikk etter noe seriøst, så nå håper jeg iallfall at jeg kan unngå samme problemstillinger i fremtiden. 

- TS

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nå tatt litt grep nå da. Har skrevet i Tinderbioen at jeg er på utkikk etter noe seriøst, så nå håper jeg iallfall at jeg kan unngå samme problemstillinger i fremtiden. 

- TS

Som om det kan kalles "å ta grep". Nei, det må du nok vise i praksis, bare ord holder ikke...

• Liker 1
Skrevet

Hva vil du med han? Vil du ha en flørt, eller et forhold? Om du vil ha ett forhold må du begynne å jobbe for det. Send snapper tilbake til han, hvis at du er der, selv om du får en random snap.. (Men ikke vær desp) Flørt, ha det moro. 

Det er heller ikke rart at han ikke var ærlig om tid han hadde sex sist.. Det er jo noe du egentlig ikke vil vite,  og det hadde blitt veldig galt for deg om det var for en kort stund siden.  

Anonymkode: e1031...fff

Skrevet

Tipper han har iallefall 4-5 damer han «leker « med om dagen. I tillegg til det han klarer å tømme seg i i helgene...🙄

han er jo ekkel.... og du må lære deg å være mer tydelig på hva du vil og på hvilke grenser du har.

Anonymkode: 58847...875

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...