Gå til innhold

Menn; kunne dere vært sammen med denne kroppen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://imgur.com/a/3miB1

Jeg har en kul personlighet, liker friluftsliv og reising, men også rolige kvelder, god mat og drikke med venner. 

Skulle gått ned noen kg, men trives godt med kroppen. Blir litt bekymret om jeg finner en ny mann som trives med den. 

Anonymkode: 9ff7f...5f5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere som er usikker på kroppen deres eller ikke liker den pga noen ekstra kg, Hvorfor gjør dere ikke noe med Det?

Hvordan forventer dere at en andre skal like den når dere ikke gjør det selv?

Anonymkode: 982cb...f22

• Liker 7
Skrevet

Se deg omkring, så vil du med et halvt øye se at kroppen din ikke er til hinder for å bli sammen med noen. 

Anonymkode: f3713...67a

• Liker 5
Skrevet

Hvis du trives med kroppen burde du vel strengt tatt satt punktum der. Da hadde du ikke hatt behov for å spørre i det hele tatt? 

Vær veldig forsiktig med å spørre en gjeng med anonyme brukere som skjuler seg bak et tastatur. 

Hvis du er fornøyd med kroppen din så er det ingenting som er bedre! Da bør du heller holde på det, late som du aldri startet denne tråden og aldri lese svarene.

• Liker 8
Skrevet

Håper du møter en mann som ikke bare er sammen med en kropp, men en mann som er glad i DEG! Hvis du trives, hvorfor så usikker at du må spørre oss? Kjærester finnes i alle størrelser og fasonger.

• Liker 3
Skrevet

Man blir sammen med menneske. Hvordan du ser ut på et Vilde bør ikke bety så mye. Søk anerkjennelse på personligheten din; det er så mye mer fruktbart. Folk man elsker blir vakre for en uansett. 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

https://imgur.com/a/3miB1

Jeg har en kul personlighet, liker friluftsliv og reising, men også rolige kvelder, god mat og drikke med venner. 

Skulle gått ned noen kg, men trives godt med kroppen. Blir litt bekymret om jeg finner en ny mann som trives med den. 

Hvis ikke du plages så plager nok ikke den kroppen andre heller. At du liker friluftsliv, reising, og har en "kul" personlighet sier lite om hvem du egentlig er, og hva slags type person du er.

Hva som er kult for deg trenger ikke være kult for andre...det er så subjektivt som du får det.  Friluftsliv og reising ....?

Hva som gjør at du vil reise hvor?
Hvorfor akkurat reise der eller der? 
Er det Giza Pyramidene du vil utforske eller er det fordi du skal shoppe godteri på 3 ulike taxfree butikker du liker å reise?

Det der kunne jeg sittet å lurt på...   

• Liker 1
Skrevet

Ts her. Jeg er ganske fornøyd. Derfor jeg ikke gjør noe med det. Men nå har jeg blitt singel, det har gått en stund, jeg har begynt å date igjen. Får mange dater gjennom tinder, men det blir liksom med den ene selv om jeg føler flere ganger at kjemien er på topp. Derfor lurer jeg på om kroppen kanskje hindrer meg. 

Skrevet

Nei det kunne jeg ikke.

Akkurat som kvinner har idealer om han at "må" være bredskuldret og "høy" som et minimumkrav(relativt), har jeg også mine idealer om hva som er minstekravet jeg stiller damer jeg kunne datet.

Anonymkode: 29256...f72

• Liker 1
Gjest Overrasket
Skrevet (endret)

Dersom du har ork og tiltakslyst skader det sikkert ikke å legge ned enda mer innsats i å komme i og beholde form, men jeg er sikker på at du også kan finne en mann som liker deg nøyaktig slik du er.

Endret av Overrasket
Skrevet

Du har en helt normal kvinnekropp. Når du kommer opp i alder er du bare fornøyd med at den fungerer.  Flytt fokus til noe mer konstruktiv. 

Anonymkode: ac4ce...f9b

• Liker 8
Skrevet

Dessverre vil du erfare at menn vil ha supermodellkroppen,uansett hvordan de selv ser ut.😕

Anonymkode: 3db14...c1d

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ts her. Jeg er ganske fornøyd. Derfor jeg ikke gjør noe med det. Men nå har jeg blitt singel, det har gått en stund, jeg har begynt å date igjen. Får mange dater gjennom tinder, men det blir liksom med den ene selv om jeg føler flere ganger at kjemien er på topp. Derfor lurer jeg på om kroppen kanskje hindrer meg. 

Det er Tinder som hindrer deg, ikke kroppen din. Folk på Tinder er ikke alltid like opptatt av den greia med personlighet, kjemi og felles interesser, de vil ha sex fortest mulig med den deiligste personen.

Du må heller ikke være så utålmodig, det er ikke gjort i full fart å finne en person man klikker med på det planet at man får følelser for hverandre og vil være kjærester. Du må nok regne med mange dater før du finner et kjæresteemne.
Du må også stille deg spørsmålet: om du nå møter på en mann som synes du har feil kropp (handler ikke alltid bare om vekt), er det en mann du vil ha? Vil du føle deg trygg på ham om du vet at du må ha et visst utseende og en viss type kropp for å være kjæresten hans?

Vær fornøyd med deg selv og date for å bli kjent med folk. Det er selvsagt lov å bli skuffet om det ikke klaffer med de man dater men ikke ta det personlig. Det er ingen skam å være singel, heller det enn å være i et halvbra forhold. Hvis du skal endre noe ved kroppen din så gjør det for egen skyld (helse og velvære), ikke for å dra flere Tinder-dater i havn.

Anonymkode: 3d46d...a0e

• Liker 3
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dessverre vil du erfare at menn vil ha supermodellkroppen,uansett hvordan de selv ser ut.😕

Anonymkode: 3db14...c1d

Ja og alle kvinner vil bare ha menn med muskler. Siden det er en kjent sak at alle menn og alle kvinner vil ha det samme. Siden preferanser eksisterer som kjent ikke.

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hyggelig å høre du er fornøyd med egen kropp, ikke mange er det.

Men har du ikke bilder i profilen? Da vil de jo se kroppen, så er ikke sikkert den er orsaken.

Anonymkode: 982cb...f22

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det kunne jeg ikke.

Akkurat som noen kvinner har idealer om han at "må" være bredskuldret og "høy" som et minimumkrav(relativt), har jeg også mine idealer om hva som er minstekravet jeg stiller damer jeg kunne datet.

Fixed it for you.
Det er mye gøyere å ikke være så kresen for da har man mer å velge mellom!:sjarmor:

• Liker 3
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fixed it for you.
Det er mye gøyere å ikke være så kresen for da har man mer å velge mellom!:sjarmor:

Kvalitet kommer før kvantitet her i heimen:dany:

Skrevet

Ja, så absolutt

Anonymkode: 33340...93f

• Liker 1
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det kunne jeg ikke.

Akkurat som kvinner har idealer om han at "må" være bredskuldret og "høy" som et minimumkrav(relativt), har jeg også mine idealer om hva som er minstekravet jeg stiller damer jeg kunne datet.

Hva gjør du når den potensielle kona di blir eldre, har overflødig hud som henger, strekkmerker, rynker og pupper på magen? Man er sammen med personen, ikke bare kroppen. Og hvis en helt gjennomsnittlig kvinnekropp ikke er bra nok for deg, så ryker nok forholdene dine etter noen år :a034::link:

Anonymkode: af3be...075

• Liker 5
Skrevet

Har du helfigursbilder på Tinder? Det kan være en grei måte å luke ut menn som ikke vil være interessert på forhånd, så du slipper å bruke tid på å møte folk som uansett ikke vil være interessert. 

Den gang jeg var singel, pleide jeg å velge ut bilder som ikke var de fineste. Så kunne heller møtet bli en positiv overraskelse for fyren. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...